LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel in London
Hotel in London
Beste forummers,
Wij zijn van plan om rond de kerstdagen een lang weekendje Londen te boeken, maar kunnen door alle bomen en beoordelingssites, het hotel-bos niet meer zien. Kan iemand hier toevallig een leuk hotel in het centrum van Londen aanraden?
Wij zijn van plan om rond de kerstdagen een lang weekendje Londen te boeken, maar kunnen door alle bomen en beoordelingssites, het hotel-bos niet meer zien. Kan iemand hier toevallig een leuk hotel in het centrum van Londen aanraden?
Re: Hotel in London
In de goede oude tijd hadden ze hier al iets voor verzonnen, namelijk het reisburo. Dat is een winkel waar je binnen kan lopen, je wensen kenbaar kan maken en advies kan krijgen.
Daar kun je ook iets krijgen, wat reisgids heet. Vroeger haalde je die en dan ging thuis daarin kijken om een leuke vakantie of hotel uit te zoeken. Men noemde dat ook wel voorpret.
En is er ook goed nieuws: die winkels bestaan nog steeds
Daar kun je ook iets krijgen, wat reisgids heet. Vroeger haalde je die en dan ging thuis daarin kijken om een leuke vakantie of hotel uit te zoeken. Men noemde dat ook wel voorpret.
Zomaar een lijstje van hotels die mij bevallen zijn:
- Hotel Atlas-Apollo (**) => Eenvoudig hotel vlakbij Cromwell Road/Kensington
- Travelodge Covent Garden (***) => vlak bij Covent Garden en best wel voordelig
- Novotel London Tower Bridge (****) => Ligt in de City dus tijdens de kerstdagen is de animo voor dit hotel wat minder met een grote kans op aantrekkelijke prijzen. Uitgebreid ontbijtbuffet. 2 minuten lopen vanaf de Tower en metrostation Tower.
- Hotel Atlas-Apollo (**) => Eenvoudig hotel vlakbij Cromwell Road/Kensington
- Travelodge Covent Garden (***) => vlak bij Covent Garden en best wel voordelig
- Novotel London Tower Bridge (****) => Ligt in de City dus tijdens de kerstdagen is de animo voor dit hotel wat minder met een grote kans op aantrekkelijke prijzen. Uitgebreid ontbijtbuffet. 2 minuten lopen vanaf de Tower en metrostation Tower.
No sh*t Sherlock. Dat is dus niet wat ik vroeg, want dat ken ik inderdaad ook wel van vroeger. Tipje, in dit millennium zoeken we dat soort dingen op ons gemak uit op iets wat "internet" heet. Dat is zegmaar de muur vol reisgidsen vroeger bij het reisbureau, maar dan wat makkelijker te doorzoeken. Maar dat is zoals ik al aangaf, nog steeds een hele berg van informatie, ik ben/was op zoek naar persoonlijke ervaringen van mensen hier op het forum met specifieke hotels.Dirkie schreef:In de goede oude tijd hadden ze hier al iets voor verzonnen, namelijk het reisburo. Dat is een winkel waar je binnen kan lopen, je wensen kenbaar kan maken en advies kan krijgen.
Gelukkig zijn er zo te lezen in het topic en in mijn berichtenbox genoeg forummers die wel snappen wat ik bedoel. Waarvoor bij deze alvast mijn dank trouwens.
Toch begrijp ik het sarcasme van dirkie wel.sjohie schreef:No sh*t Sherlock. Dat is dus niet wat ik vroeg, want dat ken ik inderdaad ook wel van vroeger. Tipje, in dit millennium zoeken we dat soort dingen op ons gemak uit op iets wat "internet" heet. Dat is zegmaar de muur vol reisgidsen vroeger bij het reisbureau, maar dan wat makkelijker te doorzoeken. Maar dat is zoals ik al aangaf, nog steeds een hele berg van informatie, ik ben/was op zoek naar persoonlijke ervaringen van mensen hier op het forum met specifieke hotels.
Gelukkig zijn er zo te lezen in het topic en in mijn berichtenbox genoeg forummers die wel snappen wat ik bedoel. Waarvoor bij deze alvast mijn dank trouwens.
Zoals u aangeeft ziet u nu al de bomen door het bos niet met alle beoordelingssites. Als hier tig mensen tig verschillende hotels gaan aanraden, hoe gaat u ze hier dan zien ?
Een hotel uitkiezen is behoorlijk afhankelijk van een waslijst aan persoonlijke voorkeuren en niet te vergeten het budget dat u zou willen besteden. De een zweert bij hotel X terwijl de ander er nog geen voet over de drempel zou zetten.
Gewoon een beetje huiswerk doen, informatie schiften en beslissen. Als u beoordelingen leest, lees dan vooral de recentere beoordelingen die zijn meer actueel. Kijk ook niet alleen naar het gemiddelde cijfer maar lees er een paar en lees ook de negatieve. Het is er meestal wel uit te halen of de klachten aan de klager zelf ligt of niet.
-
kan het me wel voorstellen hoor,londen is een grote stad en dan wil je wat ervaringen weten van mensen die daar ooit geweest zijn.
zodat je het maximale uit een weekend of?dg kan halen..er is immers zoveel te zien,in deze super stad
heb je pb gestuurd
zodat je het maximale uit een weekend of?dg kan halen..er is immers zoveel te zien,in deze super stad
heb je pb gestuurd
Tot op heden zijn de hoeveelheid hotels in dit topic op 1 hand te tellen, dus dat is een stuk beter te bekijken dan je scheel klikken op zoover & co wat mij betreft. En "door de beoordelingen heen lezen" om de azijnpplassers en chronische klagers te schiften is ons ook wel bekend. Maar goed, wat extra info is blijkbaar gewenst.Emmy75 schreef:Toch begrijp ik het sarcasme van dirkie wel.sjohie schreef:No sh*t Sherlock. Dat is dus niet wat ik vroeg, want dat ken ik inderdaad ook wel van vroeger. Tipje, in dit millennium zoeken we dat soort dingen op ons gemak uit op iets wat "internet" heet. Dat is zegmaar de muur vol reisgidsen vroeger bij het reisbureau, maar dan wat makkelijker te doorzoeken. Maar dat is zoals ik al aangaf, nog steeds een hele berg van informatie, ik ben/was op zoek naar persoonlijke ervaringen van mensen hier op het forum met specifieke hotels.
Zoals u aangeeft ziet u nu al de bomen door het bos niet met alle beoordelingssites. Als hier tig mensen tig verschillende hotels gaan aanraden, hoe gaat u ze hier dan zien ?
Een hotel uitkiezen is behoorlijk afhankelijk van een waslijst aan persoonlijke voorkeuren en niet te vergeten het budget dat u zou willen besteden. De een zweert bij hotel X terwijl de ander er nog geen voet over de drempel zou zetten.
Gewoon een beetje huiswerk doen, informatie schiften en beslissen. Als u beoordelingen leest, lees dan vooral de recentere beoordelingen die zijn meer actueel. Kijk ook niet alleen naar het gemiddelde cijfer maar lees er een paar en lees ook de negatieve. Het is er meestal wel uit te halen of de klachten aan de klager zelf ligt of niet.
hotel:
- Kind-onvriendelijk (geen herrie op de gang/gejank 's nachts etc)
- Budet max ~125 euro/nacht
- Ligging in centrum
- Logies & Ontbijt
- Nabij metro, liefst op de directe lijn vanaf London City Airport
- Grotere ketens ivm loyaliteitsprogramma's (bij voorkeur)
Dan is Novotel Tower Bridge denk ik de beste keuze. Je kunt stomdronken vanaf het metrostation terugkruipen naar het hotel (zo dichtbij is het metrostation). De DLR van LCA stopt bij station Tower Gateway.sjohie schreef: hotel:
- Kind-onvriendelijk (geen herrie op de gang/gejank 's nachts etc)
- Budet max ~125 euro/nacht
- Ligging in centrum
- Logies & Ontbijt
- Nabij metro, liefst op de directe lijn vanaf London City Airport
- Grotere ketens ivm loyaliteitsprogramma's (bij voorkeur)
-
hotels waar ik zelf bent geweest en goed bevallen zijn:
novotel waterloo
the re londen shorendich
strand palace
kijk op
www.zoover.nl
engeland/londen dan kan je alle recenties bekijken er van
novotel waterloo
the re londen shorendich
strand palace