LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotel van der Valk Nuland split gestrooid

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
GJvdZ

Re: Hotel van der Valk Nuland split gestrooid

Ongelezen bericht door GJvdZ »

weetnietveel schreef:
Chocomelk schreef:
Er bestaat wel zo iets als aansprakelijkheid voor een ondernemer als er schade ontstaat door toedoen of nalatigheid of verkeerd handelen van deze. Maar ik weet niet of je in dit geval v.d.Valk aansprakelijk kunt stellen.
Je mag toch hopen dat we hier niet vervallen in van die idiote Amerikaanse toestanden....

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

GJvdZ schreef: Je mag toch hopen dat we hier niet vervallen in van die idiote Amerikaanse toestanden....
Is niet te hopen inderdaad maar er zijn dus helaas ook mensen die andere
voor in mijn ogen belachelijkheden aansprakelijk stellen. :shock:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

GJvdZ schreef:
weetnietveel schreef:
Chocomelk schreef:
Er bestaat wel zo iets als aansprakelijkheid voor een ondernemer als er schade ontstaat door toedoen of nalatigheid of verkeerd handelen van deze. Maar ik weet niet of je in dit geval v.d.Valk aansprakelijk kunt stellen.
Je mag toch hopen dat we hier niet vervallen in van die idiote Amerikaanse toestanden....
Nou gjvdz
Er zijn mensen die willen overal iets uit halen :wink: gratis eetentje...etc ....

weetnietveel

Ongelezen bericht door weetnietveel »

sjohie schreef:
Split is in essentie gewoon afval van de steengroeve, en onderscheid zich primair door de vorm van grind. Split is hoekiger/grilliger, en grind gerond van vorm. Afhankelijk van het type steen waar het split van afkomstig is, en dus hoe hard het is, kan het naast het stroever maken van een bitumeuze ondergrond, ook als zelfstandige verharding gebruikt worden op bijvoorbeeld parkeerplaatsen, of in het geval van zachtere steensoorten, als decoratie in een tuin.

En daarnaast, een leek kan mijnsteen, wat doorgaans wat meer gebruikt wordt voor opritten en parkeerplaatsen, ook nog wel eens verwarren met split, en zelfs de experts kunnen niet echt de harde grens tussen beiden aangeven. :wink:
Ik was er vanuit gegaan dat het split bij v.d.Valk gestrooid was i.v.m gladheid door sneeuwval. Als tenormins verhaal klopt zou dat kunnen. Dan krijg je een heel ander verhaal en heb je te maken met sneeuw, strooizout en split op een gewone ondergrond.

stap50per

Ongelezen bericht door stap50per »

voeten vegen als je binnen komt

voel je toch als er zoiets onder je schoen zit

weetnietveel

Jolijn schreef:
Dat berichten melden, zou je dat niet eens over laten aan de personen tegen wie, in dit geval riddert het heeft? Misschien stoort TS er zich er niet eens aan of zegt hij er zelf wat van.
Even kort jolijn: NEE, IK stoor me eraan en gelukkig heeft tros radar gedragsregels opgesteld die dit ook niet toestaan! En ja het is aan TS om er eventueel iets van te zeggen, dat ga ik in de regel niet doen.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Een merkwaardig verhaal wat geen kans maakt bij de rechter. Ieder mens kan geacht worden zijn schoenen te vegen bij het binnentrededen van een woning. Of zoals in veel moslim en andere culturen, het verwijderen van het schoeisel.

Ik denk dat van der Valk wel ergens een bordje heeft staan dat het gebruik van het parkeerterrein voor eigen risico is.

Het lijkt mij hier te doen om een gratis etentje.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

sjoegel schreef:Een merkwaardig verhaal wat geen kans maakt bij de rechter. Ieder mens kan geacht worden zijn schoenen te vegen bij het binnentrededen van een woning. Of zoals in veel moslim en andere culturen, het verwijderen van het schoeisel.

Ik denk dat van der Valk wel ergens een bordje heeft staan dat het gebruik van het parkeerterrein voor eigen risico is.

Mochten ze daarin slagen, dan zou ik (als ik Van der Valk was) volgende winter helemaal niks meer doen. Laat dat soort klanten maar lekker op hun bek gaan op een gladde parkeerplaats.

RedShy

Ongelezen bericht door RedShy »

GJvdZ schreef:
sjoegel schreef:Een merkwaardig verhaal wat geen kans maakt bij de rechter. Ieder mens kan geacht worden zijn schoenen te vegen bij het binnentrededen van een woning. Of zoals in veel moslim en andere culturen, het verwijderen van het schoeisel.

Mochten ze daarin slagen, dan zou ik (als ik Van der Valk was) volgende winter helemaal niks meer doen. Laat dat soort klanten maar lekker op hun bek gaan op een gladde parkeerplaats.
Amen.

rozemarijntje

@ gjvdz

Ben het met je eens,maar er zijn altijd ze..erds.....vd 10 is er altijd 1 die een heeeeeeeeeeeel groot probleem heeft :wink:

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

GJvdZ schreef: Mochten ze daarin slagen, dan zou ik (als ik Van der Valk was) volgende winter helemaal niks meer doen. Laat dat soort klanten maar lekker op hun bek gaan op een gladde parkeerplaats.
Dan gaan de "normale" klanten ook op hun bek.

weetnietveel

Rim69 schreef:
GJvdZ schreef: Mochten ze daarin slagen, dan zou ik (als ik Van der Valk was) volgende winter helemaal niks meer doen. Laat dat soort klanten maar lekker op hun bek gaan op een gladde parkeerplaats.
Dan gaan de "normale" klanten ook op hun bek.
En dan breekt er straks één zijn nek en wie kun je daar dan aansprakelijk voor stellen???

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

(Bijna) iedereen gaat er hier vanuit dat split gestrooid is vanwege de gladheid.
Het kan ook zo maar zijn (zeker omdat er waarschijnlijk bitumen achtige materialen gebruikt zijn, TS heeft het over zwarte vlekken en blijven kleven) dat er reparaties uitgevoerd zijn agv de vorst.

rozemarijntje

bprosman schreef:(Bijna) iedereen gaat er hier vanuit dat split gestrooid is vanwege de gladheid.
Het kan ook zo maar zijn (zeker omdat er waarschijnlijk bitumen achtige materialen gebruikt zijn, TS heeft het over zwarte vlekken en blijven kleven) dat er reparaties uitgevoerd zijn agv de vorst.

Zou kunnen,maar anders hadden ze dat wel tegen ts gezegd??

En ja idd ,door sommige mensen die altijd iets te zeuren hebben ,gaan straks de mensen die er wel blij mee zijn op hun giegeltje....
En tja ach....je kan ook denken oh goed hey dat ze dat doen en gewoon überhaupt als het genseeuwd heeft schoenen lekker gelijk uitdoen,...natte zooi...en pekel,nee dat is goed voor je vloer...

Lekker daar wordt je vloer niet zwart van... :mrgreen: jak...mijn mening,bep smetvrees :lol:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:(Bijna) iedereen gaat er hier vanuit dat split gestrooid is vanwege de gladheid.
Op 6 december 2012 is het parkeerterrein voorzien van een splitlaag, NIET vanwege de gladheid; maar al van te voren gepland onderhoud aan de hele parkeerplaats.

Gesloten