LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotelbon
hotelbon
een aantal maanden geleden hebben wij overnacht in een fletcher hotel. nu kregen wij een hotelbon aangeboden voor 3 gratis nachten. we willen deze bon gebruiken op texel. iemand sowieso ervaring met een hotelbon van fletcher? ik kan de gemiste aflevering van radar niet terug vinden over de hotelbon.
-
Re: hotelbon
Over de ervaringen met Fletcher is een topic geopend door "mopasha".
Ik moet zeggen dat deze ervaringen niet bijzonder goed zijn...
Zelf heb ik geen ervaring met Fletcher en dit is een bewust keuze. Ik boek liever rechtstreeks bij een hotel ipv met een bon "op basis van beschikbaarheid". Ook op de websites van sommige hotels staan vaak leuke acties. Lastminutes en dergelijke... Dan weet je direct waar je aan toe bent que beschikbaarheid en dergelijk...
Ik moet zeggen dat deze ervaringen niet bijzonder goed zijn...
Zelf heb ik geen ervaring met Fletcher en dit is een bewust keuze. Ik boek liever rechtstreeks bij een hotel ipv met een bon "op basis van beschikbaarheid". Ook op de websites van sommige hotels staan vaak leuke acties. Lastminutes en dergelijke... Dan weet je direct waar je aan toe bent que beschikbaarheid en dergelijk...
Re: hotelbon
Het grootste nadeel van hotelbonnen is dat het uitgangspunt is dat je ook dineert in dat hotel. Het probleem daarbij is dat de meeste restaurants in hotels niet echt uitblinken in kwaliteit. Het is nogal eenheidsworst van semi-kant-en-klare producten.