LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hotelkamer geboekt

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
bruig0

hotelkamer geboekt

Ongelezen bericht door bruig0 »

Via weekendjeweg een hotelkamer voor 2 nachten geboekt voor € 2 euro. Eerst een ontvangstbevestiging en later een reserveringsbevestiging ontvangen. Een dag later gebeld door weekendjeweg met de mededeling dat op de site een fout bedrag was opgenomen, € 2,00 moet zijn € 110. Tegenwoordig zie je de meest vreemde aanbiedingen, bijvoorbeeld een vliegreis voo € 9,99 incl belastingen. Mijn vraag is of weekendjeweg gehouden is de overeenkomt uit te voeren, ondanks de zeer lage prijs die ik als stuntprijs heb ervaren.

kanovaarder

Re: hotelkamer geboekt

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Weekendje weg voor 2 euro

Tsja, ook ik zou hebben gedacht aan een stuntprijs met in mijn achterhoofd de gedachte en wetenschap dat zo'n aanbieding toch meestel wel inhoudt; bijna gratis overnachten maar wel betalen voor ontbijt,lunch en diner en dat is dan ook de clou.
Die prijs die met voor het eten moet bedtalen dekt ruimschoots die "gratis"prijs van de overnachting.

Staat dat niet beschreven als verplichting dan eisen om voor die 2 euro p.p dat slapen aan te bieden en dan te gaan eten bij de dichtstbijzijnde patatkraam.
Een gratis sauna, een heerlijke massage door zo'n jongedame.
Heeft u toch even lekker een luxe Veluweweekend gehad, nietwaar??

Grootvader

rienstra

Ongelezen bericht door rienstra »

Zie de Otto rechtzaak. Ik vindt dat 2 euro voor een overnachting (incl. ontbijt) niet aannemelijk is!
De prijzen bij weekendjeweg worden handmatig ingevuld, en een mens kan fouten maken!

Captain Peacock

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

en kom op 2 euro voor 2 nachten, stuntprijzen kunnen maar 2 euro kan toch niet... daarvan kan geen personeel betaald worden hoor.

ff blijven denken mensen!

:!:

Gesloten