LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er en belangenvereniging eigenaren vakantiewoning op een park

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Stroopwafel##

is er en belangenvereniging eigenaren vakantiewoning op een park

Ongelezen bericht door Stroopwafel## »

Bij verkoop van mijn huisje op het park Samoza te Vierhouten verhoogt de parkeigenaar de jaarlijkse kosten met zo'n 1500 per jaar.
Waar en hoe kan ik informeren of dit zomaar kan.

mahadma

Re: is er en belangenvereniging eigenaren vakantiewoning op een park

Ongelezen bericht door mahadma »

Bij het verhuren van woningen gebeuren soortgelijke zaken. Als er een nieuwe huurder komt is de huurprijs vaak aangepast (naar boven)

berndv

Re: is er en belangenvereniging eigenaren vakantiewoning op een park

Ongelezen bericht door berndv »

Stroopwafel## schreef:
28 apr 2020 09:30
Bij verkoop van mijn huisje op het park Samoza te Vierhouten verhoogt de parkeigenaar de jaarlijkse kosten met zo'n 1500 per jaar.
Dus de nieuwe eigenaar zal dus een ander tarief betalen dan het tarief dat u betaalt? Waarom zou dat niet mogen? De huurovereenkomst (of pachtovereenkomst) is een overeenkomst tussen de eigenaar van het huisje en de eigenaar van de grond. Als u uw huisje verkoopt, eindigt de overeenkomst tussen u en de grondeigenaar en zal de nieuwe eigenaar van het huisje een nieuwe overeenkomst met de grondeigenaar moeten afsluiten, en deze overeenkomst kan andere tarieven of voorwaarden bevatten dan de overeenkomst die u heeft. Ik zou niet weten waarom de nieuwe overeenkomst hetzelfde zou moeten zijn als de overeenkomst die u heeft/had.

Gesloten