LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kinderkorting!!
Kinderkorting!!
Is er al eens iemand naar park Sandur van Landal greenparcs geweest?? Ik vraag me af in hoeveere er gecontroleerd word op kinderkorting. Wij krijgen 1 dag in onze vakantie ons neefje te logeren en hebben hem ook opgegeven, dat scheelde ons 247!!!! euro. Wij weet hoe dat gaat als je het park opkomt??
Loenepoen
Loenepoen
Re: Kinderkorting!!
€ 247 per dag voor 1 kind nou dan was ik naar een ander park gegaan. Wat een afzetters.
Ik denk je je het verkeerd begrijpt. Wij gaan met zijn 3e op vakantie maar onze dochter is ouder dan 4 dus krijg je geen korting, nu hebben wij het zoontje van onze nicht opgegeven en gezegd dat hij meegaat om zo alsnog die 247 euro korting te krijgen, nu vraag ik me af of dat gecontroleerd word. Dus gaan ze kijken of je daadwerkelijk dat kindje bij je hebt.
gr Loenepoen
gr Loenepoen
Oh op die manier anders ga ik wel mee hoor als het om de korting gaat!! Ik ben pas 38 en heb toch tijd zat. Zal ik anders op jullie huis passen ???
Zeg bij aankomst gwoon OEPS, en wij maar al die jaren denken dat het een jongetje was.
Het lijkt mij ook sterk dat ze alle auto's gaan controleren op kinderen!!
loenepoen
loenepoen
Ze controleren er vaak wel op. Net als op 65+ korting. Die moeten hun pas laten zien.
Mijn vriendin moest inderdaad de jongste "laten zien".
Gokje wagen is te proberen al vind ik het wel een beetje aso
Mijn vriendin moest inderdaad de jongste "laten zien".
Gokje wagen is te proberen al vind ik het wel een beetje aso
Ik vind het ook aso om iemnd met een kleine van 4 wel korting te geven en iemand met een kleine van 6 niet.
Loenepoen
Loenepoen
Ik vind dat iedereen met een kinderlijk of kinderachtig gedrag korting moet krijgen. Dan moeten wel de prijzen fors omhoog tot het niveau van volwassene dat de kinderachtigen gelet op hun echte leeftijd ook zijn!
nou ik vind t ook belachelijk dat alleen de kleinste kinderen korting kunnen krijgen, zelf ga ik nooit meer nu de kinderen iets groter zijn, het is veel te duur nu. Jammer want aan de mijne valt nog iets te verdienen, die willen nog wel eens ergens aan mee doen, kan je van de babies niet zeggen.
Jammer want er zijn zoveel mensen die er even tussenuit zouden willen met wat grotere kinderen maar die t laten door de duurte, gat in de markt voor de bungalowparken...
Jammer want er zijn zoveel mensen die er even tussenuit zouden willen met wat grotere kinderen maar die t laten door de duurte, gat in de markt voor de bungalowparken...
Kinderkorting wordt alleen gegeven aan klanten die kleine kinderen meenemen omdat zij kunnen komen in de periodes buiten de schoolvakanties. In die tijd zijn de meeste parken niet helemaal volgeboekt en ze hopen op die manier toch wat meer omzet te maken, voornamelijk op de horeca. Hetzelfde geldt voor ouderenkorting (55+).
Vanaf 5 jaar is een kind leerplichtig en moet dus naar school. Een gezin met kinderen van 5 jaar en ouder kan dus in principe alleen tijdens de schoolvakanties naar een bungalowpark. Dan zijn de parken toch al volgeboekt, dus waarom zouden ze dan nog korting geven? De parken verhogen de prijzen dan juist drastisch, want ze zitten toch wel vol. Bij Centerparcs werd bij ons tot nu toe wel altijd gecontroleerd of er echt een kind onder de 5 of een oudere van 55+ bij was.
Vanaf 5 jaar is een kind leerplichtig en moet dus naar school. Een gezin met kinderen van 5 jaar en ouder kan dus in principe alleen tijdens de schoolvakanties naar een bungalowpark. Dan zijn de parken toch al volgeboekt, dus waarom zouden ze dan nog korting geven? De parken verhogen de prijzen dan juist drastisch, want ze zitten toch wel vol. Bij Centerparcs werd bij ons tot nu toe wel altijd gecontroleerd of er echt een kind onder de 5 of een oudere van 55+ bij was.
Of sparen met de airmiles scheelt je ook honderden euro's.
Wij waren met 3 personen een midweek voor maar 184 euro's anders waren we 350 kwijt.Het is ffe goed zoeken maar er zijn aanbiedingen genoeg met veel korting voor de bungalowparken.
Wij waren met 3 personen een midweek voor maar 184 euro's anders waren we 350 kwijt.Het is ffe goed zoeken maar er zijn aanbiedingen genoeg met veel korting voor de bungalowparken.
Airmiles kun je alleen inleveren buiten de vakantie periodes.
gr loenepoen
gr loenepoen
Ik weet dat je 65 plussers wel moet laten zien met een paspoort of identiteitskaart,maar de kinderen zijn nog nooit gecontroleerd evanals de hond die ik wel heb maar niet opgeef!!!!!!!!!!!!!
Trouwens belachelijk die kinderkorting waarom niet tot 12 jaar!
Wij moeten altijd al in de dure periodes waar kortingen nooit in gelden toch?????????
Trouwens belachelijk die kinderkorting waarom niet tot 12 jaar!
Wij moeten altijd al in de dure periodes waar kortingen nooit in gelden toch?????????
NOU DAS LEUK BEN JE ONEERLIJK BEZIG EN ZIT JE IN DE SJIT ALS ZE JE KUNNEN BETRAPPEN.
WEEZ NOU GEWOON EERLIJK EN ZOEK DAN EEN GOEDKOPERPARK UIT ALS HET JE TE DUUR WORDT .
EERLIJKHEID DUURT HET LANGST.!
WEEZ NOU GEWOON EERLIJK EN ZOEK DAN EEN GOEDKOPERPARK UIT ALS HET JE TE DUUR WORDT .
EERLIJKHEID DUURT HET LANGST.!
Ach jee Ze zullen me toch niet oppakken, en ontvoeren als ik dat doe????
Loenepoen
Loenepoen
Heel veel parken geven ook kinderkorting in periodes als de herftsvakantie.
Het is leeftijdsdiscriminatie....net als de 65+ kortingen.
Wees gewoon eerlijk.....
Jij als ouder staat gewoon te liegen...en jj moet straks tegen je kinderen zeggen dat ze niet moeten liegen...lekker voorbeeld voor je kinderen.
Ik zoek zelf wat goedkopere parken op.......zoeken op internet kost wat tijd, maar scheelt veel geld.
Al die parken als Landal en Centre Parks zijn veel te duur en om nou te zeggen dat ze geweldig zijn....nou nee.
De huisjes zijn klein en vaak vies......
Het is leeftijdsdiscriminatie....net als de 65+ kortingen.
Wees gewoon eerlijk.....
Jij als ouder staat gewoon te liegen...en jj moet straks tegen je kinderen zeggen dat ze niet moeten liegen...lekker voorbeeld voor je kinderen.
Ik zoek zelf wat goedkopere parken op.......zoeken op internet kost wat tijd, maar scheelt veel geld.
Al die parken als Landal en Centre Parks zijn veel te duur en om nou te zeggen dat ze geweldig zijn....nou nee.
De huisjes zijn klein en vaak vies......
Ook geldig tijdens een geselecteerd aantal vakantieperiodes : gekopieerd via de airmiles site,dat je airmiles ook kan inleveren via de vakantieperiode.
Staat inderdaad op de site van Armiles, maar op de site van Landal staat iets heeeel anders hoor.
Loenepoen
Loenepoen