LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Van der Valk

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
retersbeek

Klacht Van der Valk

Ongelezen bericht door retersbeek »

Hoewel ik altijd met een positief gevoel uitcheck bij een willekeurig Van der Valk hotel, is dit helaas laatst gewijzigd.
Bij aankomst bleek de luxe kamer nog niet beschikbaar (vorige gast weigerde te vertrekken). Anderhalf uur later was e.e.a. opgelost en schoongemaakt, en konden we van de kamer gebruik maken.
Wegens een aantal onvoorziene oorzaken (geluidsoverlast van bubbelbad dat elk half uur vanzelf aansprong) hebben we om 05.00 uur uitgecheckt. Helaas hebben we de volledige kamer vooraf betaald.

Er werd ons toegezegd dat er contact met ons opgenomen zou worden. Helaas tot op heden nog niet gebeurd (7 weken later). Er wordt niet gereageerd op mails (wel leesbevestigingen ontvangen) en bij telefonisch contact wordt gemeld dat klacht in behandeling is en we geduld moeten hebben...

Waar kan ik met meer klachten terecht, wanneer het betreffende personeel geen thuis geeft?

Dirkie

Re: Klacht Van der Valk

Ongelezen bericht door Dirkie »

Contact opnemen met de manager van het hotel in kwestie lijkt me een heel goede optie. Waarschijnlijk is het op de verkeerde plek terecht gekomen.

Mijn ervaring met v/d Valk zijn heel goed. Helaas heb ik ook 2 maal een (gegronde) klacht gehad over 2 verschillende restaurants. En beide klachten zijn heel snel (namelijk binnen een paar dagen) en vooral heel goed opgelost. Ik heb bij beide restaurants ter plekke een klacht ingediend en deze naderhand nogeens via een email toegelicht.

Gesloten