LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten hotels.com
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 jul 2012 13:54
klachten hotels.com
Ik had een week naar New York geboekt. Het hotel via hotels.com . Het hotel was smerig: badkamer werd maar gedeeltelijk of niet schoongemaakt, toilet zat verstopt, watertoevoer stortbak toilet zat verkeerd, doucheknoppen los, ramen kapot en vuil en gordijnen vol vlekken. Geprobeerd te klagen, maar niets hielp bij Hotels.com. Bij hotel ook geklaagd. Iemand ervaring met Hotels.com.
Re: klachten hotels.com
Had je vooraf onderzoek gedaan?casper301982 schreef:Ik had een week naar New York geboekt. Het hotel via hotels.com . Het hotel was smerig: badkamer werd maar gedeeltelijk of niet schoongemaakt, toilet zat verstopt, watertoevoer stortbak toilet zat verkeerd, doucheknoppen los, ramen kapot en vuil en gordijnen vol vlekken. Geprobeerd te klagen, maar niets hielp bij Hotels.com. Bij hotel ook geklaagd. Iemand ervaring met Hotels.com.
Op zoover bijvoorbeeld ?
Re: klachten hotels.com
hotels.com laat zelf ook reviews zien. Wat was de score van het betreffende hotel? Als het hotel erg slecht scoort en je toch boekt bijvoorbeeld vanwege de lage prijs, dan kun je natuurlijk verwachten dat niet alles er perfect bij staat.
Re: klachten hotels.com
Wat zei het hotel zelf toen je bij hen klaagde?
Re: klachten hotels.com
Alle hotel aanbiedings sites zijn niets meer dan bemiddelaars die een fee vragen aan het hotel dat u boekt, ze sluiten met u geen overeenkomst af. U betaald ook altijd rechtstreeks aan het hotel waar u verblijft. De hotel aanbiedings site is echt geen enkele garantie op de kwaliteit van het hotel. Er zijn echter wel genoeg sites met echte reviews die u vrij snel duidelijk kunnen maken of een hotel aan uw eisen zal gaan voldoen. Ook het boeken bij een bekende keten is ook een vorm van een garantie dat de kans dat kwaliteit wel in orde zal zijn een stuk groter maakt. Ook kunt u boeken via een reisorganisatie, in dat geval kunt u direct bij hen klagen en de ANVR procedures volgen om u geld terug te krijgen, indien de kwaliteit niet in overeenstemming was met wat u had mogen verwachten.casper301982 schreef:Ik had een week naar New York geboekt. Het hotel via hotels.com . Het hotel was smerig: badkamer werd maar gedeeltelijk of niet schoongemaakt, toilet zat verstopt, watertoevoer stortbak toilet zat verkeerd, doucheknoppen los, ramen kapot en vuil en gordijnen vol vlekken. Geprobeerd te klagen, maar niets hielp bij Hotels.com. Bij hotel ook geklaagd. Iemand ervaring met Hotels.com.
Maar zoals altijd op het Internet, is een aanbieding te mooi om waar te zijn, dan kunt u inderdaad een vieze kamer, kakkerlaken en weet ik al niet meer verwachten. Kwaliteit heeft een prijs. Is de prijs vergeleken met andere vergelijkbare hotels in de buurt echt stukken lager, maak dan uw borst maar nat.
Klagen achteraf heeft zelden tot nooit enig nut. U had natuurlijk wel na de eerste nacht weer kunnen uitchecken tenzij u een non-refundable kamer (levert vaak extra korting op maar u zit er wel aan vast dus meer risico als het allemaal niet in orde is) heeft geboekt en deze al betaald heeft.