LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Landal Greenparks
Landal Greenparks
Probeerde on line (omdat wachttijden via de telefoon tot ruim een 1 uur opliepen) on line te reserveren....
Blijkt dat de opgave van de huurprijs voor een bungalow behoorlijk verschillen..
opgave on line klopt van geen kanten met de werkelijke reservering..
Reservering van het park valt ruim € 38,-- hoger uit dan de gegevens prijsberekening..
Krijg wel als reactie: "problemen met internet reservering is bekend maar we weten nog niet wat we er aan moeten doen".
Dus.... hoewel er een mooie reclame campagne gestart is wordt de consument duidelijk bij de neus genomen door het "gemak van on line reserveren".
Wie heeft daar ook ervaringen mee ??
Blijkt dat de opgave van de huurprijs voor een bungalow behoorlijk verschillen..
opgave on line klopt van geen kanten met de werkelijke reservering..
Reservering van het park valt ruim € 38,-- hoger uit dan de gegevens prijsberekening..
Krijg wel als reactie: "problemen met internet reservering is bekend maar we weten nog niet wat we er aan moeten doen".
Dus.... hoewel er een mooie reclame campagne gestart is wordt de consument duidelijk bij de neus genomen door het "gemak van on line reserveren".
Wie heeft daar ook ervaringen mee ??
Re: Landal Greenparks
recentelijk heb ik een huisje gehuurd voor een weekend bij Landal Green Parks. Twee dagen later zag ik een advertentie van DA drogist dat bij besteding van 15 Euro je 30% korting kreeg op een huisje bij Landal Green Parks. Er stond wat informatie in wanneer deze korting van toepassing is en verder werd er voor de overige aktievoorwaarden verwezen naar de aktieflyer bij de DA drogist of vraag het de medewerkers. Mijn vriend is toen naar de DA gegaan, heeft de aktieflyer gelezen en voor 15 Euro besteed want volgens de aktievoorwaarden hadden we recht op 30% korting wat toch lekker oploopt.
De dag daarna heb ik gelijk gebeld met Landal Greenparks toen werd me verteld dat het geen probleem was om de korting te geven alleen het enige was dat het alleen geldig is voor standaard huisjes en wij hebben een luxe huisje gereserveerd......
Ze gaven toe dat dit niet op de aktievoorwaarden bij de DA vermeld stond echter wel op de aktievoorwaarden die Landal Greenparks heeft.
Ik heb gelijk een fax naar Groningen gestuurd hierover om mijn beklag te doen en dat ik volgens mij met de aktievoorwaarden die overal voor de consument vermeld staan recht heb op de 30% korting.
Ik heb nog geen reaktie gehad maar misschien zijn er meerdere mensen die dit bekend voorkomt?
De dag daarna heb ik gelijk gebeld met Landal Greenparks toen werd me verteld dat het geen probleem was om de korting te geven alleen het enige was dat het alleen geldig is voor standaard huisjes en wij hebben een luxe huisje gereserveerd......
Ze gaven toe dat dit niet op de aktievoorwaarden bij de DA vermeld stond echter wel op de aktievoorwaarden die Landal Greenparks heeft.
Ik heb gelijk een fax naar Groningen gestuurd hierover om mijn beklag te doen en dat ik volgens mij met de aktievoorwaarden die overal voor de consument vermeld staan recht heb op de 30% korting.
Ik heb nog geen reaktie gehad maar misschien zijn er meerdere mensen die dit bekend voorkomt?
Deze week geprobeert via internet een bugalow te huren
bij Landal Greenparks.
Zou je denken, makkelijk en lekker snel.
Nou nee dus. De e-mails die binnen komen worden niet
gelijk verwerkt ook al krijg je een bevestiging, deze worden uitgedraait en gaan op de grote hoop om later handmatig ingevoerd te worden in de computer.
Dus als je gelijk antwoord wilt op je vraag of er nog plaats is in het park kun je beter bellen ook al duurt het wachten wat langer, maar je hebt wel gelijk antwoordt.
bij Landal Greenparks.
Zou je denken, makkelijk en lekker snel.
Nou nee dus. De e-mails die binnen komen worden niet
gelijk verwerkt ook al krijg je een bevestiging, deze worden uitgedraait en gaan op de grote hoop om later handmatig ingevoerd te worden in de computer.
Dus als je gelijk antwoord wilt op je vraag of er nog plaats is in het park kun je beter bellen ook al duurt het wachten wat langer, maar je hebt wel gelijk antwoordt.
Heb een goede tip wil je naar een park doe als mij, op de site van weekendjeweg.nl kun je direkt zonder te bellen of rare omwegen boeken met voordelen en tijden die jij wil .
Bungalows,hotels noem maar op echt een aanrader.
Want ik heb altijd goedkope aanbiedingen
Bungalows,hotels noem maar op echt een aanrader.
Want ik heb altijd goedkope aanbiedingen
Wij hebben vorig jaar ook geprobeerd een huisje via internet te reserveren. Keurig die elektronische, automatisch aangemaakte, bevestiging ontvangen. Na 1,5 week nog steeds geen bericht terug. Dus heeft mijn zus er achteraan gebeld. Bleek dat de reservering nog niet was verwerkt. Nu werd ineens wel alles geregeld en 2 dagen later had zij de bevestiging ontvangen Wel erg suf eigenlijk, wel de mogelijkheid bieden via internet te reserveren en niet daarop reageren.
Hele goede tip voor mensen die bij Landall Greenparcs willen reserveren. Boek direkt via de telefoon bij het park zelf of indien in de omgeving. Ga gewoon langs.
Wij komen al ruim 14 jaar op parken van hun voornamelijk in Duitsland. Dit vanwege de rust, en de goede sfeer binnenin de huisjes, en in het naseizoen zeker vanwege de prijs.
Wel soms negatievere ervaringen zeker sinds het vanaf Ennia, Aegon en later Landall is geworden, maar als ik dan prijzen zie van Centre Parcs en de blokhut waarin ik dan terecht kom geef mij dan maar Landall met uitzicht over de Moezel.
Wij komen al ruim 14 jaar op parken van hun voornamelijk in Duitsland. Dit vanwege de rust, en de goede sfeer binnenin de huisjes, en in het naseizoen zeker vanwege de prijs.
Wel soms negatievere ervaringen zeker sinds het vanaf Ennia, Aegon en later Landall is geworden, maar als ik dan prijzen zie van Centre Parcs en de blokhut waarin ik dan terecht kom geef mij dan maar Landall met uitzicht over de Moezel.
Ik lees nogal wat negatieve reacties. Nou, ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Landal. Meermalen per jaar boek ik een bungalow. Zeker gezien het feit dat ik boek met een patner met een handicap kan ik alleen maar melden dat ik alleen maar zeer positieve ervaringen heb.
Heb zeer onlangs per internet geboekt bij Landal Greenparks.
Afhandeling en prijs naar volle tevredenheid!
Afhandeling en prijs naar volle tevredenheid!
Geen slechte ervaringen met het maken van reserveringen en verblijven in een van de landal greenparks.
Recent heb ik een weekendje weg geboekt. Wilde ik telefonisch boeken, het was wat druk dus ze vroegen of ze me terug konden bellen hebben ze ook netjes gadaan op de afgesproken tijd.
Je moet alleen erg goed opletten op de aanbiedingen!!! dat kan werkelijk meer dan 100.- euro schelen!! en natuurlijk moet je rekening houden met de extra kosten zoals verplichte bedlinnen, reserveringenkosten, gemeenteheffingen,kosten hond,etc (de prijzen van deze kosten staan allemaal netjes vermeld op de site van landal greenparks in ook in hun gids).
Recent heb ik een weekendje weg geboekt. Wilde ik telefonisch boeken, het was wat druk dus ze vroegen of ze me terug konden bellen hebben ze ook netjes gadaan op de afgesproken tijd.
Je moet alleen erg goed opletten op de aanbiedingen!!! dat kan werkelijk meer dan 100.- euro schelen!! en natuurlijk moet je rekening houden met de extra kosten zoals verplichte bedlinnen, reserveringenkosten, gemeenteheffingen,kosten hond,etc (de prijzen van deze kosten staan allemaal netjes vermeld op de site van landal greenparks in ook in hun gids).
Afgelopen september (mijn vakantie) heb ik een weekje door gebracht in een huisje van landal greenparcs. WAT EEN RAMP!!!!!
Het huisje zag er van buiten lief uit maar eenmaal de deur geopend begon het al.
De keukenkastjes hadden geen deurtjes maar gordijntjes!!
Er was een onwijs muffe lucht in heel het huisje, die we er in een week niet uit hebben gekregen.
Ons beloofde royale tweepersoonsbed bleek niet groter dan 130x190, en stond klem in de "grote" slaapkamer. Overal lag stof.
Een groot aantal lampen deed het niet., enz enz enz.......
We zijn natuurlijk meteen naar de receptie gegaan om van dit alles (en nog meer) melding te maken en misschien een oplossing er voor te vinden.De oplossing was voor landal dat ze dag erop ons huisje wel zouden komen schoonmaken. Op zich leuk maar ik ga niet in een vies huisje zitten, koken, slapen enzovoorts. Dus heb zelf de stofzuiger maar gepakt en een emmertje gemaakt.
Al met al heb ik hieruit een ding geleerd. Ik ga NOOIT meer naar landal greenparcs ook al klinkt het nog zo aantrekkelijk!
Ieder mens is verschillend en de wensen dus ook. Ik zeg niet ga er niet heen maar leer van de ervaringen van anderen.
Igmu
Het huisje zag er van buiten lief uit maar eenmaal de deur geopend begon het al.
De keukenkastjes hadden geen deurtjes maar gordijntjes!!
Er was een onwijs muffe lucht in heel het huisje, die we er in een week niet uit hebben gekregen.
Ons beloofde royale tweepersoonsbed bleek niet groter dan 130x190, en stond klem in de "grote" slaapkamer. Overal lag stof.
Een groot aantal lampen deed het niet., enz enz enz.......
We zijn natuurlijk meteen naar de receptie gegaan om van dit alles (en nog meer) melding te maken en misschien een oplossing er voor te vinden.De oplossing was voor landal dat ze dag erop ons huisje wel zouden komen schoonmaken. Op zich leuk maar ik ga niet in een vies huisje zitten, koken, slapen enzovoorts. Dus heb zelf de stofzuiger maar gepakt en een emmertje gemaakt.
Al met al heb ik hieruit een ding geleerd. Ik ga NOOIT meer naar landal greenparcs ook al klinkt het nog zo aantrekkelijk!
Ieder mens is verschillend en de wensen dus ook. Ik zeg niet ga er niet heen maar leer van de ervaringen van anderen.
Igmu
Weet je dat bij landal zulke goede arbeidsvoorwaarden hebben dat zelfs KOKS hun armen verbranden bij het wisselen van frituur vet.
Wat heeft dit ermee te maken nu dit: we zaten er in resturant en er werd gezegd geen patat vandaag dus ja wat dus geen eten meer. naar het winkeltje daar en duur zeg dat wil je niet weten.
Hebben ze wel arbo voorschriften ben hier erg boos over en ben alweer thuis. Geen Kok en geen eten **** zeggen ze in engeland maar hier geweg slecht van dei landal
Wat heeft dit ermee te maken nu dit: we zaten er in resturant en er werd gezegd geen patat vandaag dus ja wat dus geen eten meer. naar het winkeltje daar en duur zeg dat wil je niet weten.
Hebben ze wel arbo voorschriften ben hier erg boos over en ben alweer thuis. Geen Kok en geen eten **** zeggen ze in engeland maar hier geweg slecht van dei landal
Wat hebben arbeidsvoorwaarden in vredesnaam met verbrande armen te maken. Staat er in het arbeidskontrakt wellicht "werkgever garandeert werknemer minimaal 2x per maand verbrande armen"?
Zet eerst eens op papier wat je wil melden en ga daarna intikken. Komt je verhaal een stuk beter over.
Zet eerst eens op papier wat je wil melden en ga daarna intikken. Komt je verhaal een stuk beter over.
Ik ben al vele malen op een Landal Green Park geweest. In Nederland ben ik bijna op elk park wel geweest. En ik ben nog nooi een smerig huisje ef zo iets tegengekomen. Ik vind de bungalows best wel ruim, zo ook de slaapkamers. En als je een klacht of problemen hebt, wordt deze zo spoedig mogelijk opgelost. En het reserveren doe ik altijd telefonisch, rechtstreeks naar het park. Dan wordt je snel geholpen.
Dan bent u waarschijnlijk nog nooit op landal park land van bartje geweest in Ees!! De boshuisjes zijn daar te erg. Misschien als je een ruime 6 persoons bungalow neemt dat je daar geen last van heb maar waarom groter boeken als je toch maar me z'n tweeen bent?
Voor mij was het in ieder geval eens maar nooit weer.
Voor mij was het in ieder geval eens maar nooit weer.
Hallo.
Iemand het afgelopen jaar bij de Horeca geweest van Landal de Groene Heuvels??
Dat is zo BAGGER!!!!!!!!!!!!
Iemand het afgelopen jaar bij de Horeca geweest van Landal de Groene Heuvels??
Dat is zo BAGGER!!!!!!!!!!!!
Het jammere van Landal is dat ze flink wat geld vragen voor veel minder service. Je betaald flink, maar je treft huisjes in erbarmelijke staat aan (Landal Het Vennenbos) of je treft een niet geheel afgewerkt zwembad aan (Landal De Lommerbergen). Ook is het mogelijk dat het zwembad gewoon de hele dag dicht is (Landal Port Greve). Heel erg jammer, maar ze kunnen er niets aan doen, want ze laten er alleen een vlag van Landal wapperen.. alles is particulier bezit!
Hoi,
Ik wil even inhaken op het commentaar over Landal de Lommerbergenn. Ik woon zelf namelijk in Noord-Limburg en ik weet niet of het bij de vorige gast bekend was, maar bij de Lommerbergen heeft een grote brand gewoed en daar door is het denk ik mogelijk geweest dat het zwembad niet helemaal af was!!
Ik wil even inhaken op het commentaar over Landal de Lommerbergenn. Ik woon zelf namelijk in Noord-Limburg en ik weet niet of het bij de vorige gast bekend was, maar bij de Lommerbergen heeft een grote brand gewoed en daar door is het denk ik mogelijk geweest dat het zwembad niet helemaal af was!!
Dat weet ik, maar het was slordig van ze dat ze dat niet vermelden op internet, alwaar ik mijn reis boekte. Er stond dat er een nieuw tropisch zwembad was, maar aangekomen bleek de helft nog niet af...
Dat is wel een afknapper! Maar landal kon er idd niet veel aan doen.
Dat is wel een afknapper! Maar landal kon er idd niet veel aan doen.
Wij gaan al jaren naar Landal Green Hoog Vaals. Ik kan niet anders zeggen dan altijd naar volle tevredenheid. Huisjes zijn netjes en schoon, peroneel beleeft en goed opgeleid, zwembad keurig onderhouden en het eten in het restaurant niet slecht. Een minpuntje (we blijven Nederlander dus waarom zouden we niet klagen?), enkele jaren geleden aten wij met mijn broer en mijn schoonfamilie in het restaurant. Mijn broer moest weg dus zaten we een beetje in tijdnood. We aten een menu. Toen het desert maar niet kwam, en mijn broer echt weg moest, hebben we aangegeven dat ze het desert maar moesten laten zitten. Bij het afrekenen moesten we ongeveer 30 gulden (ja, zolang geleden alweer) meer betalen. Wat bleeki; omdat we geen desert hadden genomen, aten we geen menu meer maar a la carte. Hahahahahahaha. Goeie manier om geld binnen te halen. Natuurlijk niet mee akkoord gegaan en de manager erbij gehaald. Excuses en een gratis maaltijd de volgende dag. De serveerster keek wel heeeeel boos onze kant op, maar die hebben we het jaar erop niet meer teruggezien.
Hulde voor Landal.
Hulde voor Landal.
Weet je wat me zo opvalt?
Ik zie nu al een paar keer teksten voorbij komen zo van: ën in landal dinges was dat niet goed, en in landal zus was dit niet goed, en in landal zo was dat niet goed en in landal dattes was er niet eens een....(vul maar in), nou, wij gaan nooit meer naar landal toe".
Ik denk dan, als je de eerste keer al niet tevreden bent, heb je er dan nog 4 keer voor nodig om te bepalen of je er niet meer naar toe gaat?
Ik zie nu al een paar keer teksten voorbij komen zo van: ën in landal dinges was dat niet goed, en in landal zus was dit niet goed, en in landal zo was dat niet goed en in landal dattes was er niet eens een....(vul maar in), nou, wij gaan nooit meer naar landal toe".
Ik denk dan, als je de eerste keer al niet tevreden bent, heb je er dan nog 4 keer voor nodig om te bepalen of je er niet meer naar toe gaat?