LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Louvre Hotels
-
Louvre Hotels
Bij de Premiere Classe hotels bookingoffice hebben ze speciale aanbiedingen je krijgt 10 of 15 euro korting per nacht wanneer je alle rechten die je normaal zou hebben overboord gooit. Rechten in de zin van annulering of wijzigen van de boeking. Ik zou zeggen trap er niet in want wanneer je toch moet cancellen (heb ik zelf meegemaakt) dan ben je al je geld kwijt. We moesten bijbetalen voor ontbijt zelfs dat geld ben je kwijt.
We hadden 26 juli geboekt en op 28 juli wilden we cancellen. Overal hebben we netjes een brief naar toegestuurd de hotels wijzen naar de boekingskantoor en de boekingskantoren zeggen je moet maar wat regelen bij het hotel. We zijn erg teleurgesteld in de Louvre Hotels, er wordt geen enkele handreiking gedaan gewoon geld weg en pech.
We hadden 26 juli geboekt en op 28 juli wilden we cancellen. Overal hebben we netjes een brief naar toegestuurd de hotels wijzen naar de boekingskantoor en de boekingskantoren zeggen je moet maar wat regelen bij het hotel. We zijn erg teleurgesteld in de Louvre Hotels, er wordt geen enkele handreiking gedaan gewoon geld weg en pech.
Laatst gewijzigd door HerbenHulst op 11 sep 2013 17:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Louvre Hotels
Tsja, als iedereen deze "tip" ter harte neemt is Louvre Hotels de lachende derde... Hoe vaak komt het nu voor dat je een hotelovernachting annuleert? Als dat vaak gebeurt kan je beter eerst nadenken voordat je iets boekt.
Er word toch niet gelogen? Je schrijft zelf: als je afstand doet van alle rechten van annulering of wijzigingen. Die €10,00 of €15,00 per nacht is toch het lokkertje. En nog duidelijk ook. Zie dan ook totaal geen reden om Louvre Hotels even te gaan afkraken. Sorry als mijn antwoord niet aan je verwachtingen voldoet.
Wat is hier niet oké aan? U wilde de korting en ging akkoord met de voorwaarden. Nu komen die voorwaarden u ineens even niet zo fijn uit en is het hotel de boze boeman en de voorwaarden onzin? Natuurlijk niet.
-
Helemaal eens met voorgaande 3 schrijvers
-
Ja het staat ook wel duidelijk in de voorwaarden en dat je geld moet betalen voor de kamer daar kan ik ook wel met instemmen, maar dat je zelfs het geld dat je bijgeboekt hebt voor het ontbijt ook kwijt bent vindt ik belachelijk. Daarnaast vindt ik het wel redelijk dat er een kleine tegemoetkoming is in de voorwaarden. We gebruiken niets in het hotel we maken daar niets smerig. Het is dan ook als waarschuwing bedoeld voor mensen die het hotel boeken, bezint eer ge begint.....
-
Ze zijn nu ook de lachende derde dus wat maakt dat nu uit.GJvdZ schreef:Tsja, als iedereen deze "tip" ter harte neemt is Louvre Hotels de lachende derde... Hoe vaak komt het nu voor dat je een hotelovernachting annuleert? Als dat vaak gebeurt kan je beter eerst nadenken voordat je iets boekt.
-
Maar een waarschuwing is wel op zijn plaats vind ik. Als je akkoord gaat dan.....ben je lelijk in de aap gelogeerd. Ik wil er nog bij vermelden dat een opzegtermijn ook niet geldt omdat het om hotelovernachtingen gaat (dit heb ik nagezocht). Wanneer je normaal iets koopt in een opwelling aan de deur dan kun je er nog vanaf, in dit geval dus niet.T&N= schreef:Het is natuurlijk zuur, maar u bent nu eenmaal met ogen open met die voorwaarden akkoord gegaan waartegen een voordeliger tarief stond. U moet uw verlies nemen en uw waarschuwing is niet op zijn plaats. Vele andere bookingssites hanteren ook deze mogelijkheid. U bent altijd vrij om hier wel of niet mee akkoord te gaan. Gaat u niet akkoord betaalt u meer, maar mag u ook annuleren. Zo logisch is datHerbenHulst schreef:Ja het staat ook wel duidelijk in de voorwaarden en dat je geld moet betalen voor de kamer daar kan ik ook wel met instemmen, maar dat je zelfs het geld dat je bijgeboekt hebt voor het ontbijt ook kwijt bent vindt ik belachelijk. Daarnaast vindt ik het wel redelijk dat er een kleine tegemoetkoming is in de voorwaarden. We gebruiken niets in het hotel we maken daar niets smerig. Het is dan ook als waarschuwing bedoeld voor mensen die het hotel boeken, bezint eer ge begint.....
Dat is appels met peren vergelijken. De colportagewet heet dat en dan mag je "afkoelen". Hier ben je op een 'aanbieding ingegaan'; het hotel Louvre heeft je niet binnengesleept - met hun aanbieding -.Wanneer je normaal iets koopt in een opwelling aan de deur dan kun je er nog vanaf, in dit geval dus niet.
Hier kan ik erg boos om worden.
Op mij? Omdat ik het appels met peren vergelijk? Wilde je niet boos maken, sjoegel, maar ik vind de vraag van de TS niet fair.sjoegel schreef:Hier kan ik erg boos om worden.
Je bent Nederlander. Je ziet een aanbieding waarop je 10 to 15 euro korting krijgt en je weet de voorwaarden en jawel als zuinige Nederlander ga je ervoor. Helaas moet je annuleren en staan diezelfde voorwaarden je niet meer aan. En dus ga je klagen op een forum. Maar je hebt het echt zelf gedaan. Leuker kan ik het niet maken
Maar nu even een echte tip. Als je een (doorlopende) reis- en annulerings verzekering hebt en de reden voor je annulering is een geldige voor je verzekering, kun je gewoon bij je verzekering de annulerings kosten terug krijgen. En als je die verzekering niet hebt of de reden is niet geldig dan heb je gewoon pech gehad.
En nog een tip: boeken via een boekings centrale is echt niet altijd goedkoper. En in dit geval is de topic titel dus ook fout. Je hebt geboekt bij en dus te maken met de boekingscentrale en niet met het hotel.
Maar nu even een echte tip. Als je een (doorlopende) reis- en annulerings verzekering hebt en de reden voor je annulering is een geldige voor je verzekering, kun je gewoon bij je verzekering de annulerings kosten terug krijgen. En als je die verzekering niet hebt of de reden is niet geldig dan heb je gewoon pech gehad.
En nog een tip: boeken via een boekings centrale is echt niet altijd goedkoper. En in dit geval is de topic titel dus ook fout. Je hebt geboekt bij en dus te maken met de boekingscentrale en niet met het hotel.
-
Voor mij een pot nat boekingscentrale en hotel, ze werken immers toch samen, de boekingscentrale is Louvre hotels volgens mij...Dirkie schreef: En nog een tip: boeken via een boekings centrale is echt niet altijd goedkoper. En in dit geval is de topic titel dus ook fout. Je hebt geboekt bij en dus te maken met de boekingscentrale en niet met het hotel.
Ik dacht trouwens dat deze site voor lotgenoten was en niet voor elke keer dezelfde opmerking.
Dus wanneer je een bericht wilt plaatsen over eigen schuld dikke bult, dat hoeft niet meer die staan hier al genoeg, dan zoek je maar een ander onderwerp.
Nee, het is geen site voor 'lotgenoten' maar voor consumenten die een probleem hebben. U heeft 'een probleem', maar de forumleden kijken ietwat anders naar uw probleem. Voor lotgenoten bestaat er wel een andere site (denk ik).Ik dacht trouwens dat deze site voor lotgenoten was en niet voor elke keer dezelfde opmerking.
Dus wanneer je een bericht wilt plaatsen over eigen schuld dikke bult, dat hoeft niet meer die staan hier al genoeg, dan zoek je maar een ander onderwerp.
Geen idee in welk Louvre Hotel u geboekt had, maar als u het er niet mee eens bent kunt u eens uw licht opsteken bij http://www.consuwijzer.nl of http://www.juridischloket.nl
Daar behandelt men consumentenklachten.
-
Ja op de site premiere classe hotels, je wordt beantwoord met mail van Louvre Hotels.tenormin schreef:Geen idee in welk Louvre Hotel u geboekt had, maar als u het er niet mee eens bent kunt u eens uw licht opsteken bij http://www.consuwijzer.nl of http://www.juridischloket.nl
[/quote]Ja op de site premiere classe hotels, je wordt beantwoord met mail van Louvre Hotels.[/quote]
Uw antwoord begrijp ik niet. Men kan toch op beide sites een klacht deponeren of vragen wat u moet doen met uw klacht. Ik krijg daar niet het Louvre Hotel. Kan me niet voorstellen dat Juridisch Loket u daar naar doorstuurt.
Uw antwoord begrijp ik niet. Men kan toch op beide sites een klacht deponeren of vragen wat u moet doen met uw klacht. Ik krijg daar niet het Louvre Hotel. Kan me niet voorstellen dat Juridisch Loket u daar naar doorstuurt.
Het is erg vervelend voor u maar u ging juist akkoord met die voorwaarden,
goedkoper boeken maar geen rechten op geld terug bij annulering.
goedkoper boeken maar geen rechten op geld terug bij annulering.
maar is dat wettelijk gezien wel mogelijk? Volgens mij is afzien van je rechten tegen een x bedrag niet rechtsgeldig. Maar daar hebben we andere wetsmijters voor hier. Misschien dat die hun licht erop kunnen laten schijnen? Heeft TS overigens niks aan denk ik..
Denk dat Dirkie het goed samenvat.Je bent Nederlander. Je ziet een aanbieding waarop je 10 to 15 euro korting krijgt en je weet de voorwaarden en jawel als zuinige Nederlander ga je ervoor. Helaas moet je annuleren en staan diezelfde voorwaarden je niet meer aan. En dus ga je klagen op een forum. Maar je hebt het echt zelf gedaan. Leuker kan ik het niet maken