LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mastersinn hotels

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kuiffie

Mastersinn hotels

Ongelezen bericht door kuiffie »

Wij zijn in veel vakantielanden geweest over de hele wereld , alleen in Mastersinn Orlando Maingate ( een hotel van een bekende hotelketen in de VS ) werden wij begroet door kakkerlakken zo groot mijn computermuis .
Die beesten renden zelfs over het plafond !
Toen we de kamer uitrenden om een andere kamer te eisen zei men dat dit geen kakkerlakken waren maar Pallmetto-bugs .
Mijn zoon zocht dit op via de computer in de lobby en wat bleek , een pallmetto-bug is het naampje wat de plaatselijke bevolking heeft voor de amerikaanse kakkerlak .
Ook in dit hotel geen toilet voor hotelgasten in de lobby , zodat je net als ons na het uitchecken uit je kamer om 11.00 's ochtends de rest van de dag geen toilet tot je beschikking hebt .( ons vliegtuig vertrok pas 's avonds .
Ik vroeg aan de receptionist waar het toilet was , zei die dat ze die niet hadden en dat ik naar de benzinepomp even verderop moest !
Kamer langer tegen betaling aanhouden was niet mogelijk .
Ontbijt was van 8 to 10 maar om 8.30 reeds op .
Verwarming van buitenzwembad kapot .
Kamer buitengewoon smerig enz enz .
Na onze vakantie deden wij ons beklag via een enquette-formulier dat wij uit dit hotel hadden meegenomen .
Het antwoord na 4 maanden :
"wij van Mastersinn betreuren dit ten zeerste maar toen onze rayon-manager poolshoogte ging nemen was van dit alles niets te zien .Hierbij ontvangt u een vergoeding voor de eerste 2 dagen want u was niet verplicht om 14 dagen te blijven in ons hotel , u had ook kunnen vertrekken ."
Mastersinn Maingate West
$ 100,- per nacht , incl. tax
Nooit doen!!!!!

Globetrotter

Re: Mastersinn hotels

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Home Sweet Home :wink:

Gesloten