Ik wil even mijn mening uitbrengen over een Accomodatie www.myraaparthotel.com en een Reisorganisatie SFM Reisen www.sfm-reisen.com
Die wel iets meer aandacht mogen hebben.
Ze waarschuwen je altijd zo dat je voorzichtig moet zijn om een reis te boeken via het Internet.
Bij deze mensen kun je dat met een gerust hart het doen. Ze spreken de Nederlandse taal uitstekend en er is een goed contact via de mail. Ze houden je volledig op de hoogte van de verschillende ontwikkelingen.
Het is nou al de 2de keer dat ik met mijn gezin in het Myra apart/hotel geslapen heb.
Wat trouwens door eigenaren gerund worden die de Nederlandse taal beheersen. Het zijn Ettem en Nelly.
de Accomodatie is voorzien van alle faciliteiten die bij een accomodatie horen.
Wat natuurlijk ook een belangrijke voordeel is dat de overnachtingen voor iedereen te betalen is het gaat bij hun meer om de persoonlijke contacten die ze hebben met de gasten. Als er wensen zijn met bepaalde dingen zoals het eten of andere belangrijke dingen is het voor hun een kleine moeite om dat te regelen. Dat zijn voor mij nou belangrijke punten als ik op vakantie ben.
Terry
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Myra apart/hotel www.myaraparthotel.com Dikke 10
Re: Myra apart/hotel www.myaraparthotel.com Dikke 10
Dit lijkt op spam reclame
Re: Myra apart/hotel www.myaraparthotel.com Dikke 10
Hoezo spam als iemand er tevreden over is mag dat dan niet verteld worden hier.Ik ben al overal geweest inde wereld maar ben nog nooit zo ontvangen als bij Myra Appart/Hotel ik vindt dat dat ook wel eens hier op deze site verteld mag worden.
alle positieve reactie kun je als spam vergelijken dan mag niemand dus geen positieve reactie geven hier.
Deze mensen geven je een echt vakantie gevoel ze staan klaar voor je als je ze nodig hebt. Vakantie kosten tegenwoordig toch al een hoop geld mag ik daar iets voor terug verwachten ?
Zo gastvriendelijke maak je ze tegenwoordig niet meer mee hoor .
Terry
alle positieve reactie kun je als spam vergelijken dan mag niemand dus geen positieve reactie geven hier.
Deze mensen geven je een echt vakantie gevoel ze staan klaar voor je als je ze nodig hebt. Vakantie kosten tegenwoordig toch al een hoop geld mag ik daar iets voor terug verwachten ?
Zo gastvriendelijke maak je ze tegenwoordig niet meer mee hoor .
Terry