Hallo
Kan er me iemand vertellen of de ontvangst van Nederland 1 2 3 nog te ontvangen zal zijn met gewone antenne.
In de zomer van 2005 was er sprake van niet. En daar wij en enkele vele vrienden de zomer doorbrengen op Nederlands Campings en het WK voetbal willen volgen - graag antwoord
Bedankt
Teddybeerke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ontvangst Nederland 1 - 2 - 3
Re: Ontvangst Nederland 1 - 2 - 3
Voor zover ik weet zouden aardes zenders nog gewoon landelijke dekking moeten hebben.
Alternatief:
1) ga na of KPN digitenne ontvangst mogelijk is op postcode camping
2) satellietschotel
Alternatief:
1) ga na of KPN digitenne ontvangst mogelijk is op postcode camping
2) satellietschotel
Re: Ontvangst Nederland 1 - 2 - 3
Het was de bedoeling om de zenders 1 januari j.l. uit te schakelen.
Dit is om onbekende redenen uitgesteld, dus de zenders worden nog wel uitgeschakeld.
Ik denk dat je er wel achter kan komen wanneer, door te mailen/bellen met NOZEMA.
De beste oplossing lijkt mij een schotel met ontvanger, geen beeldruis en alle zenders goed te ontvangen. (in heel europa)
En voor de prijs hoef je het niet te laten, de aanbieding zijn nogal scherp de laatste tijd
In ieder geval succes.
Dit is om onbekende redenen uitgesteld, dus de zenders worden nog wel uitgeschakeld.
Ik denk dat je er wel achter kan komen wanneer, door te mailen/bellen met NOZEMA.
De beste oplossing lijkt mij een schotel met ontvanger, geen beeldruis en alle zenders goed te ontvangen. (in heel europa)
En voor de prijs hoef je het niet te laten, de aanbieding zijn nogal scherp de laatste tijd
In ieder geval succes.