LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen-camping 5 sterren!!!!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
claudia4

Oostappen-camping 5 sterren!!!!

Ongelezen bericht door claudia4 »

wij hebben een slechte ervaring opgedaan met deze camping in Asten-Ommel. Hij is geen 5 sterren waard in onze ogen, maar 2 of 3. Slechte caravan, onvriendelijk personeel, slecht animatieprogramma, vies zwemmeer en ga zo maar door. Graag wil ik weten of er nog meer mensen zijn die hierover mee kunnen praten. Wij en nog een familie willen dit melden bij Radar of ANWB of een andere instanties. 1200 euro voor 2 weken is echt bedroefd, als je ziet wat er voor hebben gekregen.

wout

Re: Oostappen-camping 5 sterren!!!!

Ongelezen bericht door wout »

Ga eens kijken op camping de Droomgaard in Kaatsheuvel (ook van de Oostappen groep) is net zo'n kampeerfabriek. Zo erg dat zelfs mijn kinderen vragen of we hier a.u.b. niet meer heen willen gaan. Gelukkig stonden we hier maar drie nachten om even een nieuwe caravan uit te proberen. Allen de omgeving Loonse en Drunense Duinen maakten nog wat goed.

santi

Ongelezen bericht door santi »

:oops: NOU GA DAN MAAR EENS NAAR DE HENGEL HOEF IN HOUTHALEN BELGIE/ ook een ooststappencamping.
waardeloos recreatieteam. koude douches. zeer onvriendelijk personeel. parkbeheerder zeer onvriendelijk.
kortom zeker GEEN 5 STERREN WAARD.
EN BLIJVEN ZICH MAAR VERSCHUILEN WE ZIJN PAS NIEUW MOETEN ALLES NOG OPGANG BRENGEN.
MAAR 1 DING KUNNEN ZE ZEEER GOED. HOGE REKENING LATEN BETALEN VOOR EEN CAMPING DIE HET NOG NIET WAARD IS.
een :P pluspuntje het zwembad was leuk.
alleen hoe het personeel daar omgaat met regels grrrrrrrrrrrrrrr

dus wij gaan daar NOOIT meer heen

resp125435

Ongelezen bericht door resp125435 »

:evil:
een kleine reactie op uw mededeling over de oos(flappen)groep.
Ook camping de Berckt in Baarlo is in handen van deze geld magnaat gevallen.Alles wordt omgebouwd tot een 5 sterren camping.Nou de hoofdprijs hebben we al betaald 30% standgeld verhoging ongeveer 3 a4 maanden was de caravan niet bereikbaar.Vragen aan het ZEER ZEER onvriendelijk en brutaal personeel (inclusief een parkbeheerder die lomp en onbeschoft is) worden afgedaan met ik heb toch niet gevraagd om hier te komen,of dan ga je toch naar huis daar betaal je toch ook huur.
verder moet je voor alles de hoofdprijs betalen oa:
€ 85 voor 16 amp stroom te voldoen in maart,gekregen hebben we het in september.
€ 15 voor centrale antenne aansluiting(eigen antennes en/of schotels werden met onmiddelijke ingang verboden Maar we hadden geen of minimaal beeld,dus geen EK en ook niet de spelen.Probeer bij deze mensen niet te klagen want er ligt gelijk een brief in je bus met de mededeling u past niet meer hier u heeft een jaar de tijd om u spullen aftebreken.En alles onder het mom van we zijn net bezig.
Dus mensen BEZINT EER GE BEGINT.Dit was maar een kleine greep uit de escapades van die club. groetjes vlaaitje

claudia4

lieve mensen, die hebben gereageerd. ik ben blij met julie reacties en hoop dat er nog veel meer zullen volgen. Ik hoop dat de redactie van Radar dit ook leest en hier iets aan gaat doen. We zitten nu te wachten op een reactie van dhr. Gillis, directeur van dit alles. We hebben bij hem reeds een klacht neergelegd. Ook al contact gehad met de ANWB hierover. Deze campings moeten maar eens duidelijk weten wat 5 sterren inhoud.

Fam.Steenbakker

Ongelezen bericht door Fam.Steenbakker »

Wat een enorme teleurstelling zeg...deze camping.. :( ..dit moest de camping onder de campings zijn...het paradijsje.....dat zijn we te weten gekomen.Een en al ellende en narigheid,een dure stacaravan 1200 euro voor 2 weken...een uitgewoonde-sleurhut daar kwamen we in terrecht.Zoveel dingen stuk en niet compleet,zwemmeer waar (naar blijkt uit andere verhalen)alle jaren problemen mee zijn,enorme wateroverlast gehad,caravan was niet schoon gemaakt dat we aankwamen,(betaal je wel 30 euro schoonmaken kosten voor)hygiene staat bovenaan de vaandel bij de Hr.P.Gilles....want verplicht de mensen wel linnenpakketen te huren!!
Wij hebben ook een brief gestuurd aan de hr.P Gillis maar helaas nog niets vernomen.....ontzettend jammer!!
Ook ik hoop samen met u iets kunnen doen zodat deze camping-groep eens goed onderhanden genomen wordt
Miranda Steenbakker(Go...Claudia...GO.... :wink:

fam. van Asch

Ongelezen bericht door fam. van Asch »

Ja, ook ik ben 1x in Oostappen geweest...1x...dat was ook meteen de laatste keer!!!! :(

Ik ben in september 2000 in Oostappen geweest...gatver..wat was de stacaravan smerig..het plafond zat onder de muggen, het rauwe gehakt zat nog aan de wanden vd koelkast vastgekleefd.....de tafels waren smerig...de keuken...and so on..and so on.....ik was zo kwaad :evil:
Ik ben meteen naar de receptie gegaan en er zou meteen iemand komen...maar ja die iemand kwam....maar wel 2 uur later, ondertussen kan je dus niks leuks gaan doen, omdat er iemand dus zou komen.

Ze heeft nog wat laten doen..maar echt goed is het niet gedaan. :cry:
we hebben toen besloten om er alleen maar te slapen, en er niet de hele dag te gaan vertoeven, er hing een muffe lucht en die was niet weg te krijgen.

Jammer..in de folder zag het er zóo leuk uit !!! :roll:

En ja...je betaalt er wel de hoofdprijs voor en je krijgt er zo weinig voor, jammer genoeg

Ik ben wel bereid om bij de rst te scharen om MIJN ervaring mede te delen

Ik vindt het gewoon schofterig dat er zo met mensen gesold wordt, het is potjandorie wel iets waar je het hele jaar naartoe leeft

Groetjes Sammy

Louise30

Ongelezen bericht door Louise30 »

Wij zijn afgelopen juli naar De Droomgaard in Kaatsheuvel van Oostappengroep geweest en hebben een perfecte vakantie gehad.
Mooi zwembad,beetje te warm water voor ons maar dat mocht de pret niet baten.
de kinderen hebben zich vermaakt net als moeders en vaders.
Toiletten en sanitair werden 5x per dag schoongemaakt,wat zeer goed en prettig was.
Volgende zomer willen we naar De Hengelhoef toe,kijken of het daar net zo leuk of nog leuker is.

Kortom,onze vakantie was zeer geslaagd.

claudia4

louise, ik ben blij dat jij deze ervaring hebt gehad. Die hadden wij ook met de Droomgaard vorig jaar. Wij werden daar doorverwezen naar de andere camping. Nou wat een ellende. Als wij dit hadden geweten waren wij ook terug gegaan naar de Droomgaard. Hier hadden we tenminste toen een nieuwe mooie caravan die goed schoon was. Jij wilt volgend jaar naar de Hengelhoef, nou heb je het stukje van Santi eerder op de pagina al gelezen? Een ding weet ik wel, er zijn al zoveel negatieve berichten binnen via diverse instanties, dat de Oostappengroep maar eens aangepakt moet worden. : :oops: :oops: [/b]

myna

Ongelezen bericht door myna »

Nou Santi, ik weet niet in welke periode jullie op hengelhoef waren, maar wij waren er deze vakantie ook en het heeft ons goed voldaan. Nu gebiedt de eerlijkheid mij wel om te vertellen dat wij nog hele kleine kinderen hebben, dus niet zoveel met het recreatieteam te amken hadden, maar de disco was in ieder geval leuk en ook het dagelijkse treintje vonden wij en de kinderen erg leuk. Koude douches hebben wij niet gehad het enige wat wij een beetje twijfelachtig vonden, was het zwemmeer, maar wat wil je ook na een aantal weken heel warm weer en een stilstaand water. Het enige echt nadelige vonden wij de manier waarop je je caravan of tent neer moest zetten, het was wat rommelig en wij houden meer van een veldje en dat was hier niet het geval. Voor de rest heeft het ons goed voldaan, maar nogmaals dit gaat alleen over hengelhoef en niet over andere ooststappen campings.

AK

Ongelezen bericht door AK »

Beste gast van 17,32 uur.

Laat die andere gast maar gaan hoor! Ik word er niet warm of koud van.
Hij/zij zal denk ik wel moeten luisteren naar stemmen in zijn/haar hoofd.

AK. Geregistreerd. :wink:

myna

Beste AK, had u het tegen mij? Zoja verduidelijk dan uw uitspraak even!

Met vriendelijke groeten Myna

AK

Ongelezen bericht door AK »

Wat denk je zelf? Als jij ook, Myna, dezelfde bent als Gast/gast, dan had ik het tegen jou en anders dus niet.

Ik wou het hier maar bij laten, want dit gaat nergens meer over en kamperen doen wij nooit!

MVG. AK

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De naam AK kan nooit door een ander worden gebruikt als die geregistreerd is.

myna

"correct me if i'm wrong" maar ik snap hier helemaal niks van. Wie legt mij uit waar dit over gaat? Gast/gast???????????

Forummer

Ongelezen bericht door Forummer »

Myna, lees dan nog eens even het bericht van GAST 17,52 uur over, dan moet je het toch wel een keer begrijpen.

Er zitten hier figuren op het forum, die onder andersmans naam zitten te posten, met hier en daar een verandering.
Zoals AK. of AK of soms met een extra spatie. Het moet dan op een geregistreerde naam LIJKEN en post dan onzin namens die persoon.

Heeft dus inderdaad niks, maar dan ook niks met kamperen of camping te maken. Duidelijk? Alstublieft, dank u wel, graag gedaan!

Dag Myna, het beste ermee!

Forummer.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Moet zijn van 17.32 uur!

claudia4

beste mensen zoals Myna en AK ik vind het uiterst vervelend dat jullie op een ander zijn topic zo lopen te shitten. Er is door mij toch een serieuse vraag gesteld waarop ik graag reacties wilde ontvangen. Die onzin die jullie er dan van maken vind ik belachelijk. Start je eigen forum en ga hier lopen zeuren of donderjagen. En laat dit forum met rust, stelletje kinderachtige pubers. BAH :evil: :evil: :evil:

myna

Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik eerder wel degelijk een serieus antwoord had gegeven. Ook wij zijn op vakantei geweest naar een ooststappen camping. Maar dat terzijde!
Als je voor de eerste keer op dit forum komt en direkt (wederom voor de eerste keer) iets post, omdat je het onderwerp leest en je daar ervaring mee hebt, dan betekend het dus dat je niet andere topics hebt geopend. vervolgens staat daar dan een reaktie van iemand onder, die je niet kent en waarvan je ook niet weet dat die op zo'n manier bezig is op dit forum, mag je dan reageren?????????????????? Ik vind het erg kwalijk dat iedereen direkt met een oordeel over mij klaarstaat, met name jou oordeel steekt me behoorlijk, omdat mijn insteek wel degelijk serieus is. Laat dit even goed duidelijk zijn! Ik vind het heel sneu voor jullie dat julklie vakantie in het water is gevallen en daarom reageer ik daarop, niks meer en niks minder! En nogmaals wij zijn in hengelhoef geweest en wij hebben echt waar een fijne vakantie gehad. maar val mij niet meer aan. Het was me gewoon niet duidelijk waar die ak mee bezig was.

Gesloten