LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kevertje

Oostappen groep

Ongelezen bericht door kevertje »

Een tijdje terug zijn we naar Oostappen Prinsenmeer geweest. Niets dan lof over het park maar de incheck-tijd : schandalig. Liefst 90 minuten in de rij wachten en eindelijk aan de beurt.

Afgelopen weekend naar Oostappen Biddinghuizen. Wat ze daar doen is echt te gek voor woorden. Bij aankomst krijg je van een dame een soort pager en een bon voor 2 bakjes koffie. Je mag dan het park op en als de pager afgaat ben je aan de beurt.

Op het terras aangekomen bestel je na 20 minuten wachten koffie en na 30 minuten krijg je je bakje koffie. De rekening betalen valt niet mee en moet je bij een balie achteraf doen als je wilt pinnen.

Na 1 uur teruggegaan naar de receptie want het zou 1 uur duren. Wat blijkt, mensen waren witheet en stonden al 1,5 uur te wachten.
Goed, geen zin in gedoe dus terug naar het terras maar na 2,5 uur was het toch wel welletjes. In de rij gestaan ondanks dat de pager niet af ging en direct geholpen en binnen 2 minuten de papieren in de hand.

De pager gehouden en die ging na 2 uur en 3 kwartier af ! Wat een service, ongelooflijk.
Als je om 16:00 uur aankomt ben je om 18:45 aan de beurt. Bizar.

Chocomelk

Re: Oostappen groep

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ja en ?

deze topic gaat over de nieuwe aanwinst van de Ooststappengroep, wachttijden bij de receptie is normaal, gewoon achter aansluiten en je familie het zwembad in laten duiken :)

kevertje

wachttijd normaal ? 2 uur en 3 kwartier ?
aardig irritant als je na een voor ons relatief korte reis zo lang moet wachten.

vooral omdat het veel sneller moet kunnen.

jderidder32

Ongelezen bericht door jderidder32 »

Wij zijn afgelopen weekend geweest nou zouden zijn geweest moet ik zeggen.

Afgelopen vrijdag rond half vier aangekomen bij prinsenmeer.
gezien het erg druk was kregen we een pager mee zodra die af zou gaan dan zouden we geholpen worden bij de receptie. We kregen een bon mee voor 2 personen voor gratis koffie. (iets anders met bijbetaling dat kon niet).
rond vijf uur (dus anderhalf uur later) maar eens gaan vragen of mijn pager niet werkte maar ze waren nog niet bij mijn nummer. om zes uur! ja twee en half uur later waren we aan de beurt. Nu vindt ik 2 1/5 uur wachten niet erg heb toch vakantie maar met een zoontje van ruim 1 1/2 is het al wat moeilijker vol te houden.
Zes uur kregen we eindelijk de sleutel. Aangekomen bij onze accommodatie kwam de volgende teleurstelling. Campingbedje/kinderstoel en de rest van het kinderpakket stond niet klaar. ons zoontje moest toch echt naar bed. We hebben even rondgekeken in de chalet en zagen dus dat het niet schoongemaakt was. Het was echt zeer smerig. beetje vuil kan altijd gebeuren maar dit ging echt nergens over. zal het maar niet neerzetten maar het was niet geschikt om een weekend in te zitten. Dus vol goede moed nog maar een x naar de receptie toe. Waar al een lange rij mensen stond met klachten.
als uitleg kregen we mee dat voor 7 uur alles schoon zou zijn en onze kinderpakket gebracht zou worden. Nadat we tot half 8 gewacht hebben en nog een keer naar de receptie zijn geweest kregen we te horen dat we niet zo moesten pushen maar geduld u heeft toch vakantie kreeg ik te horen.
De maat was daarna helemaal vol. En hebben net als meerdere mensen het park verlaten. Gelukkig komen wij ook al jaren lang op klein vink in Arcen en heb
dus de stoute schoenen aangetrokken om vrijdagavond om 8 uur nog een huisje te boeken. Situatie uitgelegd en zijn heerlijk geholpen. Heerlijk weekend weg gehad alsnog. Maar de manier waarom we zij behandeld, het schoonmaken en het wachten bij Prinsenmeer is ronduit schandalig gedeelte van ons geld hebben we gelijk terug gehad maar de rest kunnen we ook nog naar fluiten natuurlijk.
zal niemand aanraden daar heen te gaan vooral met kinderen niet!

Har06

Schade/klachtenclaim met de manager besproken, resp alsnog schriftelijk ingediend?? :mrgreen:

kevertje

Ik heb per email een klacht ingediend bij het park zelf en ook richting het hoofdkantoor. Benieuwd of ik wat hoor.

Overigens wil ik nog een keer benadrukken dat het park zelf in Biddinghuizen prima was, mooi aangelegd, goed onderhouden, schoon sanitair !
Alleen de wachttijden, bizar...

Har06

[quote="kevertje"]Ik heb per email een klacht ingediend bij het park zelf en ook richting het hoofdkantoor. Benieuwd of ik wat hoor.

Overigens wil ik nog een keer benadrukken dat het park zelf in Biddinghuizen prima was, mooi aangelegd, goed onderhouden, schoon sanitair !
Alleen de wachttijden, bizar...[/quote]

niet via internet de betaling en het inchecken geregeld ??, na betaling krijg je alles thuis gestuurd :?: muv de sleutel

kevertje

jep alles via internet, maar je moet toch via de receptie inchecken om je tent/caravan nummer te weten

Har06

kevertje schreef:jep alles via internet, maar je moet toch via de receptie inchecken om je tent/caravan nummer te weten

ondanks alle troubles met de Ooststappengroep hebben ze ook de lokatie met nummer aan je door gegeven, wij rijden door naar onze caravanplaats en checken erna in, indien noodzakelijk.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

niet via internet de betaling en het inchecken geregeld ??, na betaling krijg je alles thuis gestuurd muv de sleutel
har06, het gaat allemaal via internet, maar dan weet je niet welk chalet/caravan je hebt.
dat jij goede ervaringen hebt komt omdat je met je eigen caravan gaat.

de caravans/chalets zijn overgedateerd en smerig. wij hebben ook gezien dat er bij aankomst al weer aardig wat mensen retour naar huis gingen omdat ze dit niet pikten.

je betaald niet veel maar je mag wel verwachten dat je fatsoenlijk geholpen wordt en de chalet/caravan schoon is.

ik heb zelf op diverse campings gestaan en zelfs gewerkt in het verleden, maar
2 1/2 uur wachttijd is echt niet normaal.
geloof me, als dat mij was gebeurd bij elfenmeer was ik ook weggegaan en had al mijn geld teruggenomen.
goedschiks of kwaadschiks.

ik heb ze toen een kans gegeven, maar een 2e keer ga ik niet naar een oostappen groep.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

jderidder32 schreef: De maat was daarna helemaal vol. En hebben net als meerdere mensen het park verlaten.
Tip: zet uw ervaring op zoover. Dan waarschuwt u anderen én motiveert u het management om in te grijpen.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

Dan waarschuwt u anderen én motiveert u het management om in te grijpen.
helaas, was dat maar waar, ze zijn zelfs al op red mijn vakantie geweest.
zelfs dat mocht niet baten.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Een snelle check laat zien dat ik bij hen een 4-persoons chalet in het hoogseizoen kan huren voor ~320 euro, terwijl een simpele cottage bij centerparcs in dezelfde periode op ~1300 euro komt. Dat doet me toch vermoedden dat deze organisatie zich wat aan de onderkant van de markt bevind, en dan zijn dit soort dingen toch ook wel iets te verwachten lijkt me?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

alle waar naar zijn geld....

nu moet ik misschien wel kanttekening maken dat center parc's misschien ook wel een beetje de naam heeft....en daar misbruik van maakt met de prijzen,
want ik heb ook huisjes gezien van cp die zwaar verouderd waren en niet goedkoop.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

rozemarijntje schreef:alle waar naar zijn geld....

nu moet ik misschien wel kanttekening maken dat center parc's misschien ook wel een beetje de naam heeft....en daar misbruik van maakt met de prijzen,
want ik heb ook huisjes gezien van cp die zwaar verouderd waren en niet goedkoop.
Klopt, wij zijn er ook welgeteld 1x geweest, in een zg. "VIP" cottage, en dat hield niet over. Gelukkig hadden we een leuke aanbieding, wat de prijs/kwaliteit zover recht trok, dat het voor ons acceptabel was. En was het ook een test om te kijken of we het wat vonden, maar onze conclusie was dat het hele concept van een vakantiepark in Nederland, niet aan ons besteed is.

Har06

renegade66 schreef:
Dan waarschuwt u anderen én motiveert u het management om in te grijpen.
helaas, was dat maar waar, ze zijn zelfs al op red mijn vakantie geweest. zelfs dat mocht niet baten.
De reddingsploeg van SBS was op de Berckt van Ooststappen, ook Max besteedde er een item aan, de directie lacht en gaat gewoon verder met hun handelswijze.
Op het zilverstrand was een receptie mevrouw en buiten een rij van 30 m in de regen(2011).\
Ook wij komen er niet meer :lol:

htl

Ongelezen bericht door htl »

Vorige week woensdag via vakantieveiling.nl een midweek vakantie geboekt bij oostappen/zilverstrand
Verder bij vakantieveiling liep alles goed E tickets gekregen en keurige netjes alles geboekt met bevestiging via email

afgelopen maandag morgen vertrokken naar zilverstrand want vanaf 15.00 konden we inchecken
15.10 waren we daar

Er stonden inmiddels al een man of honderd voor ons te wachten
Na een uur verder kregen we een kastje waarmee ze ons konden oppiepen??
Om zo de mensen niet bij de receptie bij elkaar te laten wachten ?
Na drie uur wachten waren we aan de beurt, we kregen netjes onze papieren van de caravan pasjes voor zwembad en pasje voor de slagboom
Het was inmiddels al zes uur geweest,maar ze waren alleen de sleutel van de caravan “kwijt”
Het duurde vervolgens nog twee uur,onze kinderen waren het al helemaal beu !

Toen kwam er een hoge piet die zij dat er overboekingen waren?(dit lag aan vakantie veiling.nl)

Maar hoe kunnen ze dan wel bij zilverstrand alle papieren van de caravan met pasjes uitgeven???? In 2012 ????

We moesten in de rij gaan staan waar ongeveer vijftig mensen het zelfde probleem hadden.
Tussentijds werd er niet gevraagd wilt u een kopje koffie?
Half uur verder konden we kiezen
Een park verderop zonder zwembad e.d.
Of geld terug
We hebben voor het laatste gekozen

aankomst 15.10 vertrek daar 20.45 !!!! hoe is dit mogelijk

weg vakantie zonder dat jullie met een redelijke oplossing komen voor het wachten en reizen schande!!!!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Te gek voor woorden dat dit anno 2012 niet beter georganiseerd kan worden.

Misschien beter om helemaal niet te gaan. Ga lekker dagjes weg en erger je er niet meer aan.

Ze kunnen beter de naam wijzigen naar opstappen groep.

Har06

crazyme schreef:Te gek voor woorden dat dit anno 2012 niet beter georganiseerd kan worden.

Misschien beter om helemaal niet te gaan. Ga lekker dagjes weg en erger je er niet meer aan.

Ze kunnen beter de naam wijzigen naar opstappen groep.
De nieuwe directeur van die groep is de ex directeur van Circus Renz, hij zal veel tricks nodig hebben :lol:

Gesloten