Ik heb enkele jaren geleden een huisje gekocht op parelstrand in lommel,onderdeel van oostappen groep.
Toen waren de kosten voor het op naam zetten van het huisje 650 euro. Ik vond het toen al een hoog bedrag maar vooruit. Nu ben ik bezig om het huisje te verkopen en kom erachter dat de kosten nu 1750 euro zijn. Zonder enige aankondiging met 1100 euro verhoogd. Op verschillende manieren geprobeerd in contact te komen met de oostappen groep voor een reactie,niet gelukt. Uiteindelijk een reactie van de beheerder van het park in lommel. Als de heer Gillis(directeur oostappen groep) beslissingen neemt hoeft hij die niet te verantwoorden of uit te leggen en moeten wij die gewoon accepteren. Het lijkt wel een sekte. Je zit met handen en voeten gebonden. Ik hoop dat ik het vlot kan verkopen en weg ben bij die sekte. Overigens, het huisje en de ligging en de rust bevallen mij prima!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oostappen groep
Re: oostappen groep
Wat is enkele jaren? De prijs van een biertje is in de afgelopen 10 jaar ook een keer over de kop gegaan.
Ook de Oostappen groep heeft last van de crisis en moet prijsverhogingen gewoon doorberekenen in haar tarieven.
Daarnaast, als het U er allemaal zo goed bevalt, waarom gaat U dan weg?
Ook de Oostappen groep heeft last van de crisis en moet prijsverhogingen gewoon doorberekenen in haar tarieven.
Dat het zoveel duurder is geworden is geen uitzondering maar regel.evermind schreef:Wat is enkele jaren? De prijs van een biertje is in de afgelopen 10 jaar ook een keer over de kop gegaan.
@evermind ( ) dat gaat toch niemand iets aan waarom iemand zijn vakantiehuisje wil verkopen.
toch even een reactie,
Ik heb het niet over 10 jaar ik heb het over drie jaar geleden en dan gaat het wel 3 keer over de kop.
Stel u gaat naar de bakker en koopt een brood voor 2 euro en de volgende dag betaalt u voor dat brood 6 euro. Dit gebeurt dan zonder enige aankondiging en zonder overleg. Daar gaat het mij ook om. We leven in een vrij land maar dit lijkt wel een dictatuur. uw brood kunt u ergens anders kopen ik kan geen kant op.
Wat is het volgende discreet
Ik heb het niet over 10 jaar ik heb het over drie jaar geleden en dan gaat het wel 3 keer over de kop.
Stel u gaat naar de bakker en koopt een brood voor 2 euro en de volgende dag betaalt u voor dat brood 6 euro. Dit gebeurt dan zonder enige aankondiging en zonder overleg. Daar gaat het mij ook om. We leven in een vrij land maar dit lijkt wel een dictatuur. uw brood kunt u ergens anders kopen ik kan geen kant op.
Jouw de entree verbieden op het parksamaroa schreef:toch even een reactie,
OOSTAPPEN GROEP MARINA BEACH ZEELAND
het was tegen half 3 was ik er smiddags kregen we een sleutel tegen 4 uur ik naar binnen ander gezin er in.
ik weer terug moest maar even wachten ben ook zwaar suikerpatient en zit aan infuus 24 uur per dag.
onder werd het later en later ik zei ik ben suiker patient en moet op tijd eten en drinken en mij insuline moet koud blijven.
werd verder niks aan gedaan
om dat we allemaal lang moesten wachten kregen we een bon voor eten op zich netjes
in het restaurant aan gekomen was alles uit verkocht??????????//
cafetaria precies zelfde.
toen werd er een ruit door geslagen
mij dochter stond er bij
politie er bij gekomen
dus zei tegen de politie ivb met de suiker en de insuline belde een ambulance
om te kijken hoe het met me ging en als de insuline nog goed was was nog wel maar direct koelen.
dus was een enorme chaos
s avonds laat tegen 11 plus minus kreeg ik een carvan met de mededeling de sleutel krijg je morgen???
Ik zei prima beter wat dan niks hebben ze me er heen gebracht met een kar prima
ik de auto een beetje uit gepakt
we zaten in de carvan zonder linnen goed wel betaald
een kwartier 20 min later gaat de deur los en die mevrouw zei hoe kan dit
mij zoon gaat naar speciaal onderwijs had het hart in de keel zitten om maar zo te zeggen.
ik weer naar voren en mocht dan blijven zitten ivb met de suiker en toe standen
de volgende dag ben ik weer terug gegaan met de mede deling dat dit natuurlijk niet kan
het kwam goed zeiden ze voor dat je weg gaat komt het goed ik zei oke
toen vroeg ik naar het zwembad voor mij zoon die 11 is op de site staat enkele minuten en ze zeiden 20 km verder??//
een kind van elf die de plaats niet kent plus de dag er voor wat er allemaal is gebeurt is zwaar terleurgesteld
die stuur je niet 20 km verder op.
dus ik zei weet je wat we gaan een bootje huren dat leek hem dan wel leuk
je raad het al halve wege benzine op?????? hebben ze op het meer bij gevuld??
weer een terleurstelling.
als ik met de kids op vakantie ga wil ik wel ontspannen thuis komen niet gespannen.
uit eindelijk om verhaal kort te maken
kregen we een vakantie bon ik dacht superrrrrr toch een leuke attentie thuis gekomen las ik de bon naar ik kan komen alleen niet in de vakantie s ?????? alleen de kerst stond er niet bij
maar dat gaat niet lukken ivb dat ik in mei vakantie geld krijg en heb zelf een minimale inkomen
mijn vakantie is verpest heb er 271 euro voor betaalt en meer gespannen dan ontspannen terug gekomen.
dan hadden ze moeten zeggen kom volgend jaar maar in de bouwvak ook maar terug op onze kosten dan was het redelijk
ik heb een vakantie bon maar kan er op moment niks mee doen ik vind dit eigenlijk wel heel erg krom
ik wil de bon ook wel terug geven en dat jullie mij het geld terug sturen.
of dat jullie met een ander oplossing komen
want in feite is voor de kids en mij wel de vakantie verpest
dat deden ze ook niet ik moest met de bon doen en daar mee uit.
o ja het linnengoed waar ik voor heb betaald wacht ik nu nog op nooit gekregen wel betaald.
MIJN MENIG IK GA NOOIT MEER NAAR OOST STAPPEN GROEP
de personeel was wel aardig die konden er ook niks aan doen want hun doen wel ze werk
het was tegen half 3 was ik er smiddags kregen we een sleutel tegen 4 uur ik naar binnen ander gezin er in.
ik weer terug moest maar even wachten ben ook zwaar suikerpatient en zit aan infuus 24 uur per dag.
onder werd het later en later ik zei ik ben suiker patient en moet op tijd eten en drinken en mij insuline moet koud blijven.
werd verder niks aan gedaan
om dat we allemaal lang moesten wachten kregen we een bon voor eten op zich netjes
in het restaurant aan gekomen was alles uit verkocht??????????//
cafetaria precies zelfde.
toen werd er een ruit door geslagen
mij dochter stond er bij
politie er bij gekomen
dus zei tegen de politie ivb met de suiker en de insuline belde een ambulance
om te kijken hoe het met me ging en als de insuline nog goed was was nog wel maar direct koelen.
dus was een enorme chaos
s avonds laat tegen 11 plus minus kreeg ik een carvan met de mededeling de sleutel krijg je morgen???
Ik zei prima beter wat dan niks hebben ze me er heen gebracht met een kar prima
ik de auto een beetje uit gepakt
we zaten in de carvan zonder linnen goed wel betaald
een kwartier 20 min later gaat de deur los en die mevrouw zei hoe kan dit
mij zoon gaat naar speciaal onderwijs had het hart in de keel zitten om maar zo te zeggen.
ik weer naar voren en mocht dan blijven zitten ivb met de suiker en toe standen
de volgende dag ben ik weer terug gegaan met de mede deling dat dit natuurlijk niet kan
het kwam goed zeiden ze voor dat je weg gaat komt het goed ik zei oke
toen vroeg ik naar het zwembad voor mij zoon die 11 is op de site staat enkele minuten en ze zeiden 20 km verder??//
een kind van elf die de plaats niet kent plus de dag er voor wat er allemaal is gebeurt is zwaar terleurgesteld
die stuur je niet 20 km verder op.
dus ik zei weet je wat we gaan een bootje huren dat leek hem dan wel leuk
je raad het al halve wege benzine op?????? hebben ze op het meer bij gevuld??
weer een terleurstelling.
als ik met de kids op vakantie ga wil ik wel ontspannen thuis komen niet gespannen.
uit eindelijk om verhaal kort te maken
kregen we een vakantie bon ik dacht superrrrrr toch een leuke attentie thuis gekomen las ik de bon naar ik kan komen alleen niet in de vakantie s ?????? alleen de kerst stond er niet bij
maar dat gaat niet lukken ivb dat ik in mei vakantie geld krijg en heb zelf een minimale inkomen
mijn vakantie is verpest heb er 271 euro voor betaalt en meer gespannen dan ontspannen terug gekomen.
dan hadden ze moeten zeggen kom volgend jaar maar in de bouwvak ook maar terug op onze kosten dan was het redelijk
ik heb een vakantie bon maar kan er op moment niks mee doen ik vind dit eigenlijk wel heel erg krom
ik wil de bon ook wel terug geven en dat jullie mij het geld terug sturen.
of dat jullie met een ander oplossing komen
want in feite is voor de kids en mij wel de vakantie verpest
dat deden ze ook niet ik moest met de bon doen en daar mee uit.
o ja het linnengoed waar ik voor heb betaald wacht ik nu nog op nooit gekregen wel betaald.
MIJN MENIG IK GA NOOIT MEER NAAR OOST STAPPEN GROEP
de personeel was wel aardig die konden er ook niks aan doen want hun doen wel ze werk
Bijzonder spijtig dat U alles tegenzat door de schuld van de Ooststappengroep ?
Was het eigen zwembad gesloten? niet in de bransstofreservoir gekeken voordat je het meer optufte ?
Was het eigen zwembad gesloten? niet in de bransstofreservoir gekeken voordat je het meer optufte ?