LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oostappen
oostappen
als teleurgestelde oostappenganger moet ik toch nog even mijn verhaal kwijt. nou ben ik van nature geen zeur, maar sommige dingen kan ik niet begrijpen. we hadden in de herfstvakantie dus een stacaravan voor een midweek, met de kleinkinderen. we waren met 6 personen in een zespersoonscaravan, dus je zou zeggen, groot genoeg. niet dus. de zes slaapplaatsen bestonden uit een tweepersoons bed, twee eenpersoonsbedden en in de woonkamer, waar wij zelf zouden slapen een. anderhalf persoons bed. erg leuk als je pas getrouwd bent, maar na aardig wat huwelijksjaren ga je elkaar toch aardig in de weg liggen op 1 meter. we hadden voor de kinderen gelukkig slaapzakjes bij ons, anders was het tamelijk problematisch geworden. zo moesten we zes lakenpaketten betalen, voor 4 bedden, er waren 4 dekens aanwezig, dus zou ik zeggen, 4 lakenpaketten zou ruim voldoende moeten zijn.bij navraag kreeg ik te horen dat het niet bespreekbaar was om er twee in te leveren. 1 lakenpakket per persoon, of er nu genoeg bedden waren of niet, je moest ze gewoon betalen.dat scheelt bijna 13 euro, dus zonde van het geld. verder was de stacaravan vochtig en muf, maar dat is denk ik een probleem van niet genoeg luchten geweest, dat krijg je in een week niet weg, dus dat hebben we maar voor lief genomen. wat wel had gekund voor bijna 60 oude guldens, was het schoonmaken van de caravan(niet schoonmaken dus) de kinderen hebben het er leuk gehad, dus dat vergoed veel. ik denk,alles bij elkaar genomen, dat het volgend jaar wel een midweekje centerparks zal worden, wel wat duurder, maar tenminste schoon en droog. ik hoop dat ik niet te negatief ben geweest met mijn verhaal, maar het is helaas niet anders.
Re: oostappen
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie