LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oppassen voor infectieziekten loohorst
Re: Oppassen voor infectieziekten loohorst
Uit liefde voor onze zoon gaan wij daar vaak naar toe hij zegt altijd: "Jeuk is veel erger dan pijn".
Vandaar dit weekend gaan we weer.
Vandaar dit weekend gaan we weer.
Dat van die jeuk kun je gewoon aankaarten. Meestal ligt dat aan een verkeerde samenstelling van de chloor, altans op Het Heijderbos lag het daar wel aan. Eventjes doorgeven aan de badmeester en het is weer geregeld. het zwembad van loohorst is trouwens behoorlijk slecht...
Met al die ontlastingbacillen van dat internationale gezelschap wat van die baden gebruikt maakt lijkt mij dit zeker niet onmogelijk en een scherpe controle van dat water zal zeker geen kwaad kunnen.
Mij zult u zeker niet zien bij dat soort gelegenheden dat is vragen naar problemen en dysentrie of wat voor variant dan ook lijkt mij iets voor maschochisten en meer van dat soort volk dat het fijn vindt om te lijden.
Mij zult u zeker niet zien bij dat soort gelegenheden dat is vragen naar problemen en dysentrie of wat voor variant dan ook lijkt mij iets voor maschochisten en meer van dat soort volk dat het fijn vindt om te lijden.
Ik ben afgelopen weekend toevallig nog in het zwembad loohorst geweest. Ik moest heel nodig
p o e p e n, dus heb dat lekker in het water gedaan. Wat een heerlijk gevoel! Ik vind dit zwembad dus een aanrader en ga er volgende keer weer naar toe.
p o e p e n, dus heb dat lekker in het water gedaan. Wat een heerlijk gevoel! Ik vind dit zwembad dus een aanrader en ga er volgende keer weer naar toe.
Ach, zou bouwen we met zn allen weer wat weerstand op, ook noooit weg.
Zwembad van Loohorst wordt volledig vernieuwt in 2005!
met mn domme hoofd in Loohorst op mn blote voeten door het huisje gelopen.....(spin, schoen, muur)....en nadat ik terug kwam kreeg ik dus last van wratten. Gelukkig nu helemaal weg, maar mensen ook al zit er een enge spin op de muur....houd de schoenen/slippers aan!
hadden wij jou huisje daarna en was de vloer niet gedweilt....
allemaal de pizang....joekels onder onze voeten
allemaal de pizang....joekels onder onze voeten
Als je het nummer van het huisje even had vermeld had ie dat kunnen checken!!
Poepie die bacterie van jou heeft al veel slachtoffers gemaakt reken daar maar op.
Sorry hoor.... maar dit vind ik wel erg ver gaan. Ik hoop dat je zelf nog eens vergaat van de jeuk daar. Benieuwd of je dan nog eens terug komt!Wij komen daar al jaren en met veel plezier moet ik zeggen, dat onze zoon af en toe last van jeuk heeft nemen we op de koop toe.
Ik ben een paar keer naar Loohorst geweest ,waarvan de laatste keer
eind mei nog was.
Onze hele familie was er het Pinksterweekend heen om de 70-jarige
verjaardag van moeders te vieren.
Bij deze wil ik een groot compliment maken voor het personeel van Loohorst.Men is erg behulpzaam en vriendelijk.Dat geldt zeker niet
voor alle parken van Centerparcs.
Toen we uit eten gingen vanwege de verjaardag van mijn moeder, kreeg ze spontaan kosteloos een champagneontbijt aangeboden.
Het zwembad vind ik erg kindvriendelijk en niemand van ons heeft zich ziek gevoeld door de hygiene van het water.
Als ik ergens niet tevreden over ben, trek ik echt wel aan de bel maar dat was zeker niet het geval.Van de winter ga ik zeker een weekend boeken bij Loohorst.
Voordat iemand gaat roepen wil ik zeggen, dat ik geen medewerker van Loohorst ben.Mijn ervaring is gewoon positief.
Groeten Mart
eind mei nog was.
Onze hele familie was er het Pinksterweekend heen om de 70-jarige
verjaardag van moeders te vieren.
Bij deze wil ik een groot compliment maken voor het personeel van Loohorst.Men is erg behulpzaam en vriendelijk.Dat geldt zeker niet
voor alle parken van Centerparcs.
Toen we uit eten gingen vanwege de verjaardag van mijn moeder, kreeg ze spontaan kosteloos een champagneontbijt aangeboden.
Het zwembad vind ik erg kindvriendelijk en niemand van ons heeft zich ziek gevoeld door de hygiene van het water.
Als ik ergens niet tevreden over ben, trek ik echt wel aan de bel maar dat was zeker niet het geval.Van de winter ga ik zeker een weekend boeken bij Loohorst.
Voordat iemand gaat roepen wil ik zeggen, dat ik geen medewerker van Loohorst ben.Mijn ervaring is gewoon positief.
Groeten Mart
Verderpraten over CenterParcs.. kom langs op het CPfriends forum.. www.cpfriends.nl.tt
ja als je dat zelf hebt, denk je dat ook van een ander
Aangezien de hollander.duitser/engelsen hun behoefte met pappier schoonmakrn blijfter genoeg achter hun billen wassen doen ze wel in de zwembaden van Cp
<lichte off-topic mode>
Mooi idee voor een forum jefrey alleen jammer dat je er niets van kan lezen omdat die reclame er steed overheen komt
</lichte off topic mode>
Mooi idee voor een forum jefrey alleen jammer dat je er niets van kan lezen omdat die reclame er steed overheen komt
</lichte off topic mode>
Gebruik mozilla of firefox (www.mozilla.org) als browser en je hebt nergens last van!!! Ook vervelende popups en autodialers vermijd je met deze geweldige browser!