LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PABO

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
klaintheeftdemacht

PABO

Ongelezen bericht door klaintheeftdemacht »

Ik heb voor bijna paar duidend euro iets besteld maar toen ik plots werkeloos werd wat niet mijn fout was (bedrijf failliet) had ik nog een bestelling bij hun en netjes betaald maar ik vorde het terug! NOu meteen kwam er een brief, dat ik binnen 3 dagen moest betalen en toen ik dat niet deed, kwam de deurwaarder langs (ik was toevallig niet thuis) terwijl ik nog van verleden jaar door hun fout omdat hun het naar een verkeerd adres stuurde, een pakket van ongeveer 40 euro nog moet vangen maar wel betaald is maar nooit gehad heeft!

Ik bedoel, net zoals bij bijna alle (grote) bedrijven ben je gewoon een nummer en als je geld van hun terugkrijg dan zijn ze er niet maar is het andersom! Dan hoor je meteen een dag van ze!

Dus niet bestellen bij PABO, zij weten niet wat service is! Christine de luc , Erotik-Sjop.com of evt. dvdoutlet en je hebt nog paar betere, kan je beter bestellen en zijn veel vriendelijker en je krijgt meteen je produkt dat wil toch iedereen ???

Kijk uit voor PABO, niet meer daar bijstellen!

Dennis--SP

Re: PABO

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

En hoe was het zwembad op CAMPING Pabo?...

Dutchie

Ongelezen bericht door Dutchie »

... en het eten?

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Hij ging voor het toetje. Een vla-flip. Lekker oplikken met een toefje slagroom erop.

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hmmm...hoe zou dat zijn op een camping met voor een paar duizend euro aan erotiek spullen? :lol:
Lijkt me eenzaam...... :wink:

Gesloten