Bericht door Lady1234 » 31 okt 2019 19:15
Persoonlijk zou ik CP nog eens over die annulering aanschrijven en verwijzen naar het programma van afgelopen maandag.
Wellicht hebben ze dan het fatsoen om u schadeloos te stellen.
Vandaag heb ik bovenstaand advies van Lady1234 opgevolgd en Center Parcs nogmaals verzocht mijn claim, in de situatie beschreven op 31 okt 2019, in te willigen. Ik zal op deze plek van het forum verslag doen van de reactie van Center Parcs of het uitblijven ervan.
Op 12 december jl. heb ik zoals hierboven aangekondigd Center Parcs nogmaals dringend verzocht mijn claim toe te kennen. Dit met verwijzing naar hun verklaring in de uitzending van RADAR op 28 oktober 2019:
'Wij betreuren de manier waarop het verzoek van mevrouw Van Oosten is behandeld in een voor haar bijzonder verdrietige tijd. Gezien de uitzonderlijke persoonlijke omstandigheden van mevrouw Van Oosten, delen wij de mening dat haar een redelijke termijn voor haar claim had moeten worden toegekend. Wij hebben na overleg met onze verzekeringspartner Europ Assistance begrepen dat haar verzoek momenteel wordt ingewilligd. Mevrouw Van Oosten krijgt dan ook het volledige verblijf vergoed. Als gevolg van dit dossier werken wij samen met Europ Assistance om herhaling in de toekomst te voorkomen.'
Na
vier maanden moet ik constateren dat Center Parcs nog steeds niet de moeite heeft genomen om te reageren. Mijn vermoeden van een Center Parcs-beleid --het traineren van rechtmatige claims van klanten die op ingrijpende wijze door het noodlot zijn getroffen-- dat daaraan kennelijk ten grondslag ligt, wordt hierdoor in hoge mate gesterkt.
Ik vraag me af hoe je in deze situatie op een fatsoenlijke manier je recht kan halen.