LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pierres et Vacances neemt Sunparks over.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jbroeders

Pierres et Vacances neemt Sunparks over.

Ongelezen bericht door jbroeders »

P&V, het franse moederbedrijf van CenterParcsEurope heeft afgelopen nacht de handtekening gezet onder de koopcontracten van Sunparks. Hopelijk betekend dat een kwaliteitsimpuls voor de parken. Meer nieuws in diverse kranten en op www.centerparcsforum.nl

jermen2

Re: Pierres et Vacances neemt Sunparks over.

Ongelezen bericht door jermen2 »

Helaas weer een mogelijkheid minder voor de gewone man die cp nou eenmaal niet kan betalen.

gr jermen

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Helaas weer een mogelijkheid minder voor de gewone man die cp nou eenmaal niet kan betalen.
Ik weet het niet Jermen...misschien laten ze het wel een budgetpark (een optie die beschreven staat) en gaan ze alleen de boel een beetje opknappen of anders inrichten.
Ik zie het wel ;)

jermen

Ongelezen bericht door jermen »

Hoi Nicole

Nou jij hebt in ieder geval nog een normale vakantie in sunparks. :D
Daarna zien we wel weer verder maar ik blijf het zonde vinden dat er naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer een grootschalig park van word gemaakt.

groetjes en veel plezier
jermen

jbroeders

Ongelezen bericht door jbroeders »

Sunparks blijft verder gewoon Sunparks, er veranderd behalve de eigenaar dus verder niets.

Gesloten