LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] REIZ-MEER

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
veenendaalr

REIZ-MEER

Ongelezen bericht door veenendaalr »

Ook de eigenaar van deze organisatie is niet te vertrouwen . Bij vertrek uit Frankrijk ,waar we van hun een stacaravan gehuurd hadden, werd gezegd dat alles TIP_TOP in orde was, en de borg teruggestort zal worden.
Vervolgens wordt er zomaar 50 euro schoonmaakkosten ingehouden !!
:x
[/u]

t.h.hendriks

Re: REIZ-MEER

Ongelezen bericht door t.h.hendriks »

Heel herkenbaar dit over Reiz Meer: Ook wij hebben onze borg niet volledig teruggestort gekregen, terwijl wij persoonlijk Ok hadden gekregen van de poetsvrouw (bleek later de directrice zelf te zijn). Vacanceselect heeft vervolgens geprobeerd om het op te lossen, maar mevrouw de directrice is waarschijnlijk zo op haar teentjes getrapt omdat we haar als poetsvrouw aanzagen, dat het gewoon hun verhaal tegen ons verhaal is
Kortom: geen poot om op te staan en weg geld ! Op zich ging het maar om 20 euro, maar het gaat om het principe. Voor hetzelfde geld geven ze OK en ben je thuis in Nederland houden ze 100 euro: heb je ook geen poot om op te staan!
Heel "betrouwbaar" die werkwijze van Reiz-Meer!!!

Estermargriet

Ongelezen bericht door Estermargriet »

Ik ben zeer tevreden over Reiz-meer. Bij aankomst werd gemeld dat we borg moesten betalen, de toeristen belasting en de eindschoonmaak van 50 euro. De borg zouden we na de vakantie dan binnen een week teruggestort krijgen op onze rekening.
De kosten voor de eindschoonmaak waren ook bij boeking al bekend, dus verbaast het mij dat mensen hier niet van op de hoogte zijn.
De eigenaresse, haar man en zoon waren uiterst vriendelijk en de borg werd inderdaad binnen een week na terugkomst gestort.
Het is alleen jammer dat mensen met klachten vaak reageren en mensen die tevreden zijn minder vaak de moeite nemen om iets te melden. Vandaar dat ik dit wel doe. Ik heb begrepen dat de klacht van 20,00 borg inhouden kwam omdat kinderen op de bedden hadden getekend. Deze zaken worden dan helaas niet op net net vermeld.
Ik kan iedereen aanraden wel bij Reiz-meer te boeken en dan wel rechtstreeks via www.reiz-meer.nl. Dat scheelt nog een stuk dan via Vacanceselect.nl.

t.h.hendriks

Ongelezen bericht door t.h.hendriks »

laat me even duidelijk maken dat het ons WEL duidelijk is dat wanneer er iets kapot is ook van de borg ingehouden kan worden. Het gaat me meer om het feit, dat mevrouw E.M. Meertens (toevallig Ester Margriet ???) ons persoonlijk te woord staat, vervolgens akkoord geeft (en geen kwitantie dat er iets kapot zou zijn !!!) en dan na een week de borg minus 20 euro terugstort. Wel vreemd dat mevrouw Ester Margriet precies op de hoogte is van beddengoed waar op getekend zou zijn door ons. Ze schijnen het bij Reiz Meer niet zo nauw te nemen met privacy van hun huurders als ze deze zaken ook aan andere vakantiegangers melden...
Overigens heb ik dit weekend weer van een gezin gehoord dat ze persoonlijk met de eigenaars de caravan opleveren en bij thuiskomst blijkt dat niet de borg volledig terug gestort is... vreem he! Zorg in elk geval voor een schriftelijk akkoord, want anders kun je bij thuiskomst voor verrassingen komen te staan.

Estermargriet

Ongelezen bericht door Estermargriet »

Laat ik nou niet eens weten welke intitialen die mevrouw heeft. Toevallig dat ik dezelfde heb!
Ik heb haar geattendeerd op de reacties op deze site toen we daar waren en vroeg hoe dat zat met de borg. Natuurlijk wilde ik ook de borg teruggestort krijgen. Naar aanleiding daarvan vertelde ze mij haar kant van het verhaal van de twee reacties.
Het is inderdaad wel goed om altijd, bij wie dan ook en waar dan ook, zaken zwart op wit te laten zetten.

Gesloten