LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] restaurant bij vakantiepark
restaurant bij vakantiepark
Wij zijn met elf personen op vakantie geweest in Chogogoresort op Curacao.
Op een avond gingen we bij het restaurant op het park eten en bestelden voor 10 personen een goede maaltijd. persoon nummer 11 is echter een moeilijke eter en wilde graag een bord patat met een hamburger of frikandel of zoiets. Dit bleek echter niet mogelijk te zijn. Patat kon wel (heel moeizaam), maar ze waren niet bereid om voor haar er iets bij te doen. Terwijl een uurtje later het snackuurtje begon en dan dit alles dus wel mogelijk was.
Wij hadden ook nog voor een andere avond gereserveerd, maar dit hebben wij maar afgezegd.
Is dit normaal voor een restaurant op een vakantiepark of hebben wij teveel gevraagd??
Op een avond gingen we bij het restaurant op het park eten en bestelden voor 10 personen een goede maaltijd. persoon nummer 11 is echter een moeilijke eter en wilde graag een bord patat met een hamburger of frikandel of zoiets. Dit bleek echter niet mogelijk te zijn. Patat kon wel (heel moeizaam), maar ze waren niet bereid om voor haar er iets bij te doen. Terwijl een uurtje later het snackuurtje begon en dan dit alles dus wel mogelijk was.
Wij hadden ook nog voor een andere avond gereserveerd, maar dit hebben wij maar afgezegd.
Is dit normaal voor een restaurant op een vakantiepark of hebben wij teveel gevraagd??
Re: restaurant bij vakantiepark
Is het restaurant nu op de fles , na jullie annulering?
Is dit normaal voor een restaurant op een vakantiepark of hebben wij teveel gevraagd??[/b]
Even van te voren aan de bevarage manager de situatie uitleggen en zeggen dat je voor een persoon wilt afwijken van het standaard menu en niet met de kelner gaan redetwisten.
Is dit normaal voor een restaurant op een vakantiepark of hebben wij teveel gevraagd??[/b]
Even van te voren aan de bevarage manager de situatie uitleggen en zeggen dat je voor een persoon wilt afwijken van het standaard menu en niet met de kelner gaan redetwisten.
Re: restaurant bij vakantiepark
Had ze tijdens het snackuurtje moeten komen, kijk die regels zijn er niet voor niks. Hamburger met patat valt onder kindermenuutje of macmenu ofzo. Een beetje volwassene eet toch wel iets anders mag ik hopen, hoe doet ze dat in nederland dan, hier eet ze toch ook wel eens wat anders?
Als je als volwassen klant in t restaurant komt verwachten ze daar ook volwassen eetgedrag vandaar dat ze u geen andere keus aanboden.
Was er echt niets op de menu kaart te vinden dat ze wel lustte??
Dit zegt niets over t restaurant maar over de klanten hoor.
Als je als volwassen klant in t restaurant komt verwachten ze daar ook volwassen eetgedrag vandaar dat ze u geen andere keus aanboden.
Was er echt niets op de menu kaart te vinden dat ze wel lustte??
Dit zegt niets over t restaurant maar over de klanten hoor.
Re: restaurant bij vakantiepark
Voor een beetje retaurant mag jullie verzoek geen enkel probleem zijn.
Waarschijnlijk waren de maaltijden al kant en klaar beschikbaar in de vriezer en was het vet voor de snacks nog niet heet.
In jullie geval waren magnetronmaaltijden waarschijnlijk goedkoper en van dezelfde kwaliteit geweest.
Jullie reactie was mijns inziens juist.
Waarschijnlijk waren de maaltijden al kant en klaar beschikbaar in de vriezer en was het vet voor de snacks nog niet heet.
In jullie geval waren magnetronmaaltijden waarschijnlijk goedkoper en van dezelfde kwaliteit geweest.
Jullie reactie was mijns inziens juist.
Re: restaurant bij vakantiepark
Ik ben ook zo'n moeilijke eter, ik lust nagenoeg niets. Geef mij maar een bord met friet en een stukkie vlees en ik vind het best. Tot nu toe heb ik daar nog nooit problemen mee gehad. In nagenoeg elk restaurant kan ik wel een stukje vlees met friet of gebakken aardappels krijgen, ook in het buitenland. Zelfs bij mijn laatste vakantie, waar het iedere avond een vast menu was werd er speciaal voor mij wat anders gemaakt.
Ik zou dus ook raar staan kijken als ik ergens ga eten en het is niet mogelijk wat anders te bestellen en ik zou daar dan ook niet meer naar toegaan. Als zoek ik normaal gesproken wel de restaurants uit waar ik wat 'normaals' kan eten.
Ik zou dus ook raar staan kijken als ik ergens ga eten en het is niet mogelijk wat anders te bestellen en ik zou daar dan ook niet meer naar toegaan. Als zoek ik normaal gesproken wel de restaurants uit waar ik wat 'normaals' kan eten.
Re: restaurant bij vakantiepark
Natuurlijk kun je zelf kiezen waar je gaat eten en ook waar je niet terug gaat, doe ik ook en is redelijk normaal, uiteten moet plezierig zijn.
Janan, hoe oud was de graag frikandel etende persoon?.
Bij een normaalgedrag in een restaurant worden de eisen heus ingewilligd, maar met de vuisten op de eettafel timmeren werkt en een toeristen gedrag werkt ook nietb erg oplossend, de betaler is echt niet koning in een restaurant met zijn normeringen.
Vertel nu een hoe het verhaal zo kon escaleren
Janan, hoe oud was de graag frikandel etende persoon?.
Bij een normaalgedrag in een restaurant worden de eisen heus ingewilligd, maar met de vuisten op de eettafel timmeren werkt en een toeristen gedrag werkt ook nietb erg oplossend, de betaler is echt niet koning in een restaurant met zijn normeringen.
Vertel nu een hoe het verhaal zo kon escaleren
Re: restaurant bij vakantiepark
Nou Har, ik weet niet of je van escaleren kunt spreken.
Na de (kleine) kaart te hebben bekeken, kwam die peroon (19 jr) tot de conclusie dat ze deze gerechten niet lustte, vandaar ons vriendelijk verzoek om voor haar iets anders te kunnen bestellen. Dit kan ik niet echt met de vuist op tafel slaan noemen, jij gaat er al automatisch van uit dat wij ons onfatsoenlijk gedragen zouden hebben.
Wij hebben dus voor een haar een maaltijd besteld (en betaald natuurlijk) die ze niet lustte, dus van escaleren is geen sprake.
Wij vonden dit echter niet erg klantvriendelijk en daarom hebben wij onze reservering voor twee dagen later maar afgezegd.
En nee, het restaurant gaat niet op de fles van onze annulering, maar volgens mij vergeten ze, dat ze het wel van de klanten moeten hebben en als die niet komen heb je heel snel geen restaurant meer.
Na de (kleine) kaart te hebben bekeken, kwam die peroon (19 jr) tot de conclusie dat ze deze gerechten niet lustte, vandaar ons vriendelijk verzoek om voor haar iets anders te kunnen bestellen. Dit kan ik niet echt met de vuist op tafel slaan noemen, jij gaat er al automatisch van uit dat wij ons onfatsoenlijk gedragen zouden hebben.
Wij hebben dus voor een haar een maaltijd besteld (en betaald natuurlijk) die ze niet lustte, dus van escaleren is geen sprake.
Wij vonden dit echter niet erg klantvriendelijk en daarom hebben wij onze reservering voor twee dagen later maar afgezegd.
En nee, het restaurant gaat niet op de fles van onze annulering, maar volgens mij vergeten ze, dat ze het wel van de klanten moeten hebben en als die niet komen heb je heel snel geen restaurant meer.
Re: restaurant bij vakantiepark
een negentienjarige die alleen patat lust? sorry maar dan is er ergens iets misgegaan.
Re: restaurant bij vakantiepark
Patat is toch lekker ?
Re: restaurant bij vakantiepark
Dat lijkt mij ook. Dit is het beeld dat het bij mij oproept:een negentienjarige die alleen patat lust? sorry maar dan is er ergens iets misgegaan.
Volgens mij is dit zo'n kind dat altijd haar zin heeft gekregen en nooit hoefde te eten wat de pot schaftte. Kookte moeder voor haar apart....als ze maar hard genoeg met haar voet op de grond stampte.
Daar ondervind je dan later de gevolgen van.
Misschien is het een verkeerd beeld, maar ja....
Hoeveel leed kan je als toerist op Curacao aangedaan worden?