LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Restaurant Oostappengroep Elfenmeer!
Restaurant Oostappengroep Elfenmeer!
Op camping Elfenmeer geweest.
Wie heeft er ook slechte ervaringen met het eten? Mijn indruk is dat de manager zich niet verantwoordelijk voelt voor het reilen en zeilen van het restaurant.
Te jong personeel, die wel hun best doen, maar geen steun krijgen van hun leidinggevende. Daardoor krijgen wij het idee dat klachten van bezoekers over het eten niet serieus worden gewonen.
Wij bestelden 2 medium gebakken biefstuk. Kregen eerst doorbakken, en na terugsturen: 1 redelijke medium en 1 doorbakken. Klacht hierover werd niet op ingegaan...... heel jammer.
Wie heeft er ook slechte ervaringen met het eten? Mijn indruk is dat de manager zich niet verantwoordelijk voelt voor het reilen en zeilen van het restaurant.
Te jong personeel, die wel hun best doen, maar geen steun krijgen van hun leidinggevende. Daardoor krijgen wij het idee dat klachten van bezoekers over het eten niet serieus worden gewonen.
Wij bestelden 2 medium gebakken biefstuk. Kregen eerst doorbakken, en na terugsturen: 1 redelijke medium en 1 doorbakken. Klacht hierover werd niet op ingegaan...... heel jammer.
Re: Restaurant Oostappengroep Elfenmeer!
Was dat de enige klacht die jullie hadden, te doorgebakken biefstuk?
sephora30 schreef:Was dat de enige klacht die jullie hadden, te doorgebakken biefstuk?
de bistro,s in alle parken is naadje, jong personeel om de biefstukken te bakken, het verbaast me dat ze daar biefstukken hadden:)
Wat was er mis dan met de service. Als je zo vaag blijft kun je net zo goed geen topic openen.
"Wie heeft er ook ervaring met slechte ervaringen met het eten?"
Een vreemde binnenkomer die een trend zet en geen open vraag.
Het zou goed zijn als u de feiten van uw ervaring goed rangschikt en eerst neerzet, pas daarna is aan de orde of anderen dit ook zo ervaren.
Het is zoals gezegd te vaag om hier serieus op in te gaan.
Wat was er nog meer op tafel dan de biefstuk, was er een lekker garnituur bij een lekker drankje enz....Was de bediening goed of niet en waarom niet.
Argumenten en feiten en een goed verslag kan de lezer een beeld geven van uw teleurstelling. Anders noem ik het stemmingkwekerij, maar wil u graag een kans geven voor de juiste weergave van uw ervaring.
Een vreemde binnenkomer die een trend zet en geen open vraag.
Het zou goed zijn als u de feiten van uw ervaring goed rangschikt en eerst neerzet, pas daarna is aan de orde of anderen dit ook zo ervaren.
Het is zoals gezegd te vaag om hier serieus op in te gaan.
Wat was er nog meer op tafel dan de biefstuk, was er een lekker garnituur bij een lekker drankje enz....Was de bediening goed of niet en waarom niet.
Argumenten en feiten en een goed verslag kan de lezer een beeld geven van uw teleurstelling. Anders noem ik het stemmingkwekerij, maar wil u graag een kans geven voor de juiste weergave van uw ervaring.
As2012 schreef:Nee, vakantie is niet verpest ....
Wil alleen statement maken over de service van een "restaurant manager"....... "meneer Reimers" zou hier niet blij van worden .....
Laat ik het hier maar bij houden .
Teveel moeten betalen? vlg mij serveren ze normaal gesproken geen biefstuk , wie is Reimers, die man persoonlijk aangesproken cq geweigerd te betalen ?
@Har06:
Ik ben nogal "fan" van Herman den Blijker en de heer Reimers is expert op het gebied van Hospitalty ... vandaar....
Ik weet dat je in een campingrestaurant uiteraard geen 3 sterrenkwaliteit kunt verwachten, maar beetje respect voor de klant is toch niet te veel gevraagd.
Ik ben nogal "fan" van Herman den Blijker en de heer Reimers is expert op het gebied van Hospitalty ... vandaar....
Ik weet dat je in een campingrestaurant uiteraard geen 3 sterrenkwaliteit kunt verwachten, maar beetje respect voor de klant is toch niet te veel gevraagd.
Dhr Reimers ken ik ook en ik ben ook een fan van Herman. Heb gister nog naar een kerstuitzending gekeken van 4 mensen die....
Enfin ik wil zo graag weten waaruit blijkt dat er geen respect voor de klant is geweest. Kun je dat wat nader specificeren, want een biefstuk goed bakken is een kunst op zich, als je Herman de Blijker kijkt dan weet je hoe moeilijk dat is.
Enfin ik wil zo graag weten waaruit blijkt dat er geen respect voor de klant is geweest. Kun je dat wat nader specificeren, want een biefstuk goed bakken is een kunst op zich, als je Herman de Blijker kijkt dan weet je hoe moeilijk dat is.
Blijker kookt al lang niet meer en vult z,n zakken met tv programma,s met failliete zaken? Reimers is een pedante tv man en geen maatstaf voor gastvrijheid off topic, de plaza,s bij de campingparken is een veredeld fast food gebeuren , daar bestel je dus geen biefstuk en maakt geen stennis in de bistro en op forums, In Roermond zijn schiterende eetcafe,s voor minder geldAs2012 schreef:@Har06:
Dat is wel een beetje waar, maar wie vult er zijn zakken niet in deze tijd?
Bovendien was het een zij-opmerking van de topicopener en een beetje kennis van zaken weet dat de televisie niet altijd een duidelijk beeld geeft van de werkelijkheid, maar de consument zoals ik wil graag die roze wolk zien.
Graag wil ik weten wat de manager fout deed, want hij begeleidde zijn jonge personeel niet goed en wat er precies fout ging behalve een doorgebakken biefstuk die notabene vervangen is. Weer niet goed. Raar dat er één goed was en de tweede niet. Men gooit toch 2 biefstukken in 1 pan?
Bovendien was het een zij-opmerking van de topicopener en een beetje kennis van zaken weet dat de televisie niet altijd een duidelijk beeld geeft van de werkelijkheid, maar de consument zoals ik wil graag die roze wolk zien.
Graag wil ik weten wat de manager fout deed, want hij begeleidde zijn jonge personeel niet goed en wat er precies fout ging behalve een doorgebakken biefstuk die notabene vervangen is. Weer niet goed. Raar dat er één goed was en de tweede niet. Men gooit toch 2 biefstukken in 1 pan?
Hoe was de patat?
-
Dat niet alleen, maar hij doet gewoon Ramsey na.Har06 schreef:Blijker kookt al lang niet meer en vult z,n zakken met tv programma,s met failliete zaken? Reimers is een pedante tv man en geen maatstaf voor gastvrijheidAs2012 schreef:@Har06:
RTL koopt de programma's van Ramsey en laat den Blijker ze vervolgens dunnetjes over doen in NL.
SORRY OFF TOPIC!!!
Wilsophie schreef:Dat is wel een beetje waar, maar wie vult er zijn zakken niet in deze tijd?
Ik stond er niet bij in de keuken....
Noem mij maar ouderwets, maar als je borden eten terug stuurt en een 2e poging is ook niet naar je zin en de serveerster gaat het melden, dan verwacht ik een terugkoppeling. Minimaal een excuus voor de gang van zaken.
In mijn ogen had de manager via de serveerster kunnen laten weten dat het jammer genoeg fout was gelopen. That´s all. En dat bedoel ik ook met Hospitality........ klantenbinding..... Het komt nu over dat de manager er zich totaal niets van onze "klacht" aantrok en dat we maar "zeuren" waren.
Maar goed, ik dacht met het openen van dit topic dat er wellicht meerdere personen zo'n ervaring hadden.
Blijkbaar niet, dus doe net als de manager daar en neem dit topic als kennis geving aan .
En @ Har06: doe ik zeker een volgende keer... niet meer naar een campingrestaurant
Kijk nu worden alle campingrestaurants met 1 maat gemeten, terwijl de feiten niet duidelijk zijn.
Dat bedoel ik nu.
Was de manager wel aanwezig dan?
Heeft u ook naar hem gevraagd?
Wat was er nog meer mis behalve de biefstukken?
Ik ben ook ouderwets hoor...
Heeft u ook naar de kok gevraagd, want de serveerster is "maar" de serveerster, begrijpt u? Kan ook een vakantiehulp geweest zijn zonder ervaring.
U heeft niet in de keuken gestaan dat begrijp ik , maar ik was er niet bij dus moet afgaan op wat u weergeeft.
Dat bedoel ik nu.
Was de manager wel aanwezig dan?
Heeft u ook naar hem gevraagd?
Wat was er nog meer mis behalve de biefstukken?
Ik ben ook ouderwets hoor...
Heeft u ook naar de kok gevraagd, want de serveerster is "maar" de serveerster, begrijpt u? Kan ook een vakantiehulp geweest zijn zonder ervaring.
U heeft niet in de keuken gestaan dat begrijp ik , maar ik was er niet bij dus moet afgaan op wat u weergeeft.
Wanneer je op de camping een sterrentent verwacht ben je aan het verkeerde adres. Dat snapt toch iedereen ? Dat is juist de charme van een camping. Ik denk en ben van mening dat uw verwachtingspatroon niet klopt. Toevallig ken ik deze camping goed. Vraag de volgende keer of Henk ze bakt. Die kan het goed.
-
kom zeg!!!
het is een bekend feit dat alle keukens van de opstappen groep slecht tot zeer slecht zijn. en dan heb ik het alleen maar over de keukens.
er zijn er bij die zelfs in het seizoen gewoon al om 6 uur dicht zijn of gewoon geen snacks meer te krijgen zijn.
er zijn al meer dan genoeg klachten geuit en te vinden van ervaringsdeskundigen waar ik er ook 1 van ben.
ik ga er in ieder geval nooit meer heen, en met mij vele anderen.
het is een bekend feit dat alle keukens van de opstappen groep slecht tot zeer slecht zijn. en dan heb ik het alleen maar over de keukens.
er zijn er bij die zelfs in het seizoen gewoon al om 6 uur dicht zijn of gewoon geen snacks meer te krijgen zijn.
er zijn al meer dan genoeg klachten geuit en te vinden van ervaringsdeskundigen waar ik er ook 1 van ben.
ik ga er in ieder geval nooit meer heen, en met mij vele anderen.
Ik ga er wel naar toe. Het is gewoon heel goed. Maar je moet om henk vragen.
Klantvriendelijkheid en service zouden bovenaan moet staan.
Heb net ook gekeken op Zoover, had ik eerder moeten doen voordat ik het topic opende....
485 beoordelingen:
Waardering 6,0
Ligging 7,6
Service 5,4
Prijs / kwaliteit 5,7
Kindvriendelijk 6,9
Activiteiten 6,0
Onderkomens 5,4
Eetgelegenheden 4,9
Heb net ook gekeken op Zoover, had ik eerder moeten doen voordat ik het topic opende....
485 beoordelingen:
Waardering 6,0
Ligging 7,6
Service 5,4
Prijs / kwaliteit 5,7
Kindvriendelijk 6,9
Activiteiten 6,0
Onderkomens 5,4
Eetgelegenheden 4,9
Die waarderingen kloppen niet.
-
goh!!! sjoegel heeft daar familie werken of hij is daar zeker medewerker??
toe even sjoegel, die waarderingen zijn niet van de lucht hoor, ik kan je willekeurige klachten geven die gemeld zijn op heel veel vakantie website's.
toe even sjoegel, die waarderingen zijn niet van de lucht hoor, ik kan je willekeurige klachten geven die gemeld zijn op heel veel vakantie website's.