LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rolstoelvriendelijk

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rolly

rolstoelvriendelijk

Ongelezen bericht door rolly »

wij hadden bij tjecho reizen een huisje gehuurd dat volgens zegge roltoelvriendelijk zo zijn maar toen we aankwamen bleek dat je een trap van 4 tredde op moest die ontzettend stijl was en dat je met de rolstoel dus niet naar binnen kon.
een maal binnen bleek de douche instap 40 cm hoog te zijn nu probeer dat maar eens met je rolstoel.
we hadden gelijk gebeld
en bij thuis komst een aangetekende brief gestuurd, waar ik als antwoord op kreeg dat het de schuld was van de eigenaar van dat huisje.
maar hun boeken toch dat huisje dus ligt de schuld toch bij tjecho reizen
weet iemand wat ik hier aan kan doen
alvast bedankt
rolly :twisted:

dens

Re: rolstoelvriendelijk

Ongelezen bericht door dens »

Is Tjecho-reizen aangesloten bij de ANVR? Volgens mij kun je een officiele klacht indienen. Degen waar jij hebt geboekt is verantwoordelijk, zij moeten controleren of alles klot wat de huiseigenaar opgeeft. Het lijkt mij logisch dat je een deel van je reissom terug moet krijgen. Je hebt tenslotte niet gekregen waarvoor je hebt betaald! Kijk maar eens op www.anvr.nl . Daar vind je de nodige info over klachtenbehandeling. Succes ermee.

Gesloten