LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sandton via hotelkamerveiling

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
albertenpetra

Sandton via hotelkamerveiling

Ongelezen bericht door albertenpetra »

Ook ik heb een bod gedaan bij hotelkamerveilingen goed voor 2 overnachtingen incl. ontbijt bij een van de sandton hotels. Ben al maanden bezig om een van de hotels te bespreken maar helaas nog niet gelukt. Aangezien we daardoor al aardig tegen de vervaldatum aan zaten hebben we inmiddels de bon voor 20 euro met 6 maanden kunnen verlengen met de stille hoop dat het ooit toch eens moet gaan lukken. Het als voorbeeld genoemde hotel in Deventer is zowiezo nog nooit boekbaar geweest. Heb inmiddels een klacht ingediend bij Hotelkamerveilingen en hoop binnenkort een passende oplossing te krijgen. Hoop hier binnenkort antwoord op te gaan krijgen en dat mijn klacht ook correct afgehandeld gaat worden.
Laatst gewijzigd door albertenpetra op 10 jul 2012 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.

WillemLW

Re: Sandton via hotelkamerveiling

Ongelezen bericht door WillemLW »

Hallo,

Hier is niet zo heel lang geleden nog een uitzending over geweest bij Radar.

ZIE:

http://www.trosradar.nl/artikel_detail/ ... i1[page]=1

Supporthkv
Contacteer:

Ongelezen bericht door Supporthkv »

Geachte heer en mevrouw,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u tot nu toe geen passende reservering heeft kunnen maken bij een van de Sandton Hotels. Graag zouden wij in contact met u willen komen om te bemiddelen in het maken van een reservering of, wanneer dit niet mogelijk is, te kijken naar een andere passende oplossing.
Graag zouden wij u willen vragen een e-mail te sturen naar [email protected] met uw waardebon ID o.v.v. Tros Radar, zodat wij u verder kunnen helpen.

Alvast bedankt hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Webcare Hotelkamerveiling.nl

Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar [email protected].

Piet Puk

Ongelezen bericht door Piet Puk »

Dit forumbericht ga ik goed in de gaten houden.
Ook wij zijn al vanaf januari bezig, uiteraard zonder reslutaat.
Verzoek tot bemiddeling/restitutie heb ik inmiddels aan hotelkamerveiling verzonden.

Piet Puk

Ongelezen bericht door Piet Puk »

Piet Puk schreef:Dit forumbericht ga ik goed in de gaten houden.
Ook wij zijn al vanaf januari bezig, uiteraard zonder reslutaat.
Verzoek tot bemiddeling/restitutie heb ik inmiddels aan hotelkamerveiling verzonden.
Hotelkamerveiling heeft ons inmiddels zeer netjes geholpen door de gemaakte kosten om te zetten in een te besteden waardebon voor een nieuwe veiling.
Uiteraard geen biedingen meer op Sandton, die belazeren de boel.

Gesloten