LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Serie "Red mijn vakantie" op SBS6.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
bokworst

Re: Serie "Red mijn vakantie" op SBS6.

Ongelezen bericht door bokworst »

Theresia Tennis schreef:Maar tenormin, niet iedereen heeft zoveel geld ter makken. Kimmie ten Voorde, een goede vriendin van mij boekt altijd dit soort hotels en maakt het vervolgens zelf schoon. Tja geen cent te makken he
Als je bereid bent om zelf de handen uit de mouwen te steken dan is het inderdaad best een optie een dergelijke goedkope accommodatie te huren. Eerst een dagje boenen en soppen en dan relaxen.

misterzuinig

Ongelezen bericht door misterzuinig »

bokworst schreef:

Als je bereid bent om zelf de handen uit de mouwen te steken dan is het inderdaad best een optie een dergelijke goedkope accommodatie te huren. Eerst een dagje boenen en soppen en dan relaxen.
Daar zullen de hoteleigenaren ook blij mee zijn en Rob Geus heeft dan ook wat minder werk voor zijn kiezen met al die ontevreden jongeren die klagen over de hygiëne in het hotel/appartement.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

[quote="misterzuinig"][/quote]

Heb je het contactformulier al ingevuld? :lol:

misterzuinig

Ongelezen bericht door misterzuinig »

sjohie schreef:
misterzuinig schreef:En hoe schoon/smerig zijn de hutten aan boord van veerboten? Zou Rob Geus ook daar naar willen kijken?
Op de veerboot van Egypte naar Jordanië liepen de WC's over, en klotste de fecaliën over de vloer, daar hoeft jopie slim met z'n UV lamp niet bij te komen. Gelukkig is het naar zeg Vlieland hier in Nederland weer een stuk beter..
Wat een zwijnenstal op dat schip, waardoor kon dit zover komen aan boord? Rob Geus zou ook veiligheidsinspecties aan boord van veerboten kunnen houden, kijken of boeg- en hekdeuren goed sluiten, of waterdichte deuren wel in orde zijn, of de bemanning goed getraind is en of er goede BHV-middelen aan boord zijn.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De situaties zullen best wel voorkomen, maar de stijl van het programma is vreselijk. Ik zag een tijdje terug een aflevering waar klachten over Neckermann waren. Ze gingen naar het lokale Neckermann kantoor en toen een willekeurige werknemer (die overvallen werd door de cameraploeg) niet direct een antwoord wilde geven kwam er meteen zo'n irritante voice-over met iets als "Neckermann weigert mee te werken". Ik ben benieuwd hoe men bij SBS6 reageert als er op de stoep van hun kantoor in Amsterdam zomaar willekeurige werknemers worden overvallen door journalisten.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

misterzuinig schreef:
sjohie schreef:
misterzuinig schreef:En hoe schoon/smerig zijn de hutten aan boord van veerboten? Zou Rob Geus ook daar naar willen kijken?
Op de veerboot van Egypte naar Jordanië liepen de WC's over, en klotste de fecaliën over de vloer, daar hoeft jopie slim met z'n UV lamp niet bij te komen. Gelukkig is het naar zeg Vlieland hier in Nederland weer een stuk beter..
Wat een zwijnenstal op dat schip, waardoor kon dit zover komen aan boord? Rob Geus zou ook veiligheidsinspecties aan boord van veerboten kunnen houden, kijken of boeg- en hekdeuren goed sluiten, of waterdichte deuren wel in orde zijn, of de bemanning goed getraind is en of er goede BHV-middelen aan boord zijn.
Dat kwam vermoedelijk doordat Egyptenaren het niet zo nauw nemen met persoonlijke hygiëne, in de trein van Caïro naar Luxor was de WC ook al zo'n stinkende zooi. En als een WC verstopt zit, en je blijft hem gebruiken, tsja dan loopt alles er overheen. Nou is dat bij schepen wel vaker een probleem, met die dunne leidingen etc etc.

In Jordanië was het al een stuk beter trouwens, en de hotels waar we verbleven waren wel ok, zelfs die met "maar" 2 sterren.

Slingertje

Ongelezen bericht door Slingertje »

Mijn schoonzusje was 3 jaar geleden op vakantie met een groep vriendinnen naar Spanje. Toen ze wat over een boulevard aan het slenteren waren, werden ze aangesproken door een nederlandse dame. Ze bleek een producer te zijn van het programma "Red mijn vakantie". De dame vroeg aan de meisjes of ze tevreden waren over hun acommedatie. Echt denderend was het niet, de prijs/kwaliteit verhouding was in hun ogen nogal uit balans maar het kon er mee door. Ze beseften ook goed dat je in het hoogseizoen nou eenmaal de hoofdprijs betaalt en eigenlijk geen zin hadden om tijdens hun vakantie de ellende op te gaan zoeken. Dat was niet echt het antwoord waar de producer op had gehoopt, dus vroeg ze toch of Rob Geus op de kamer van de meisjes mocht kijken. Nou ja...het was voor de tv, dus waarom ook niet. Uiteraard werd er met de welbekende UV lamp het een en ander aan het DNA materiaal gevonden op de muur. Ranzig natuurlijk, maar voor de programmamakers een geluk dat meiden van rond de 18 dat prima kunnen uiten met oa gegil. Je kan wel raden dat dat meerdere keren in het uiteindelijke filmpje werd gemonteerd. Meneer Geus wist genoeg en regelde voor de dames een andere hotel. Volgens mijn schoonzusje op het oog wel een iets betere hotel en hotelkamer, maar als hij daar ook met die UV lamp langs zal gaan zal hij ook genoeg rotzooi aantreffen. Volgens mijn schoonzusje was het filmpje die uiteindelijk te zien was op tv nogal aangedikt. Ook de volgorde van hoe het zich heeft afgespeeld klopte niets meer; vermoedelijk om het verhaal nog wat mee sjeu te geven. Wat ik dus al vermoede werd met dit verhaal van mijn schoonzusje nog maar weer eens bevestigd: Goedkoop scoren voor de programmamakers. Wordt de naam van een reisorganisatie daarin genoemd staan ze al met 3-0 achter, nog voordat ze hun kant van het verhaal hebben kunnen toelichten. En dat allemaal door gemanipuleer met beelden en semi-toneelstukjes.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

een oudbakken verhaal van 3 jaar geleden over wat gillende meiden van 18 j?
:roll:

Slingertje

Ongelezen bericht door Slingertje »

Ik reageer op de OP...

eend

Ongelezen bericht door eend »

wij kijken er ook altijd naar, ik geloof wel dat het waar is, vooral vaak in die goedkope hotels waar jongeren heen gaan, Rob mag ook wel is met zijn blauwe lamp in nederland bij bijv. vakantieparken komen, de vakantiepark de Westenbergen in Echten daar worden de blauwe moltons nooit verschoond hooguit als er iemand heeft overgegeven en een schoonmaakster ziet dit bijv. dan wel maar anders dus niet ik denk dat men over die blauwe moltons ook genoeg te zien is als sperma vlekken of bloed. Over de blauwe moltens laken gaan dan wel beddengoed over heen maar het is dun, en het gaat er zo doorheen al zou je een beetje zweten en je laken is nat, dan moet ook het molton laken vochtig zijn en dan het idee dat het niet wordt verschoond vind ik al smerig, in zo'n geval zou ik mijn eigen bedden goed meenemen. Ik vind het wel een goed programma.

Har06

eend schreef:wij kijken er ook altijd naar, ik geloof wel dat het waar is, vooral vaak in die goedkope hotels waar jongeren heen gaan, Rob mag ook wel is met zijn blauwe lamp in nederland bij bijv. vakantieparken komen, de vakantiepark de Westenbergen in Echten daar worden de blauwe moltons nooit verschoond hooguit als er iemand heeft overgegeven en een schoonmaakster ziet dit bijv. dan wel maar anders dus niet ik denk dat men over die blauwe moltons ook genoeg te zien is als sperma vlekken of bloed. Over de blauwe moltens laken gaan dan wel beddengoed over heen maar het is dun, en het gaat er zo doorheen al zou je een beetje zweten en je laken is nat, dan moet ook het molton laken vochtig zijn en dan het idee dat het niet wordt verschoond vind ik al smerig, in zo'n geval zou ik mijn eigen bedden goed meenemen. Ik vind het wel een goed programma.
Tja typical SBS programmering, veel geschreeuw weinig wol :cry:

tenormin

Har06 schreef:Tja typical SBS programmering, veel geschreeuw weinig wol :cry:
Denk dat SBS kijkers het liefst naar weinig "aankleding" kijken, of is het 5, geen idee, kijk eigenlijk nooit.
Daarom is het kennelijk ook niet zo'n geliefde zender, denk ik dan.

Har06

tenormin schreef:
Har06 schreef:Tja typical SBS programmering, veel geschreeuw weinig wol :cry:
Denk dat SBS kijkers het liefst naar weinig "aankleding" kijken, of is het 5, geen idee, kijk eigenlijk nooit.
Daarom is het kennelijk ook niet zo'n geliefde zender, denk ik dan.

eigenaar is J de Mol met z,n a la brother progr.

bloot is E zoekt A, helemaal van de zotte :lol:

tenormin

Har06 schreef:eigenaar is J de Mol met z,n a la brother progr.

bloot is E zoekt A, helemaal van de zotte :lol:
Wil best meelachen, ben niet intelligent, geef ik grif toe, maar what the hell is bloot is E zoekt A :?:

Gesloten