Hallo
Voor 2jr geleden legde ik voor het eerst mijn hobby boot in haven van Flevostrand Biddinghuizen.Dit beviel ons goed,en de sfeer was er prettig.Leuke aardige havenmeester waar je gezellig een biertje mee kon doen.Einde van het seizoen contract weer verlengd.Ook 2006 was een leuk seizoen voor ons.Maar aangezien de haven in 2007 verbouwd zou worden,en overgenomen werd door de Molecaten groep,heb ik bij de haven meester opgezegd.Ook heb ik dit nog eens schriftelijk gedaan.Want ik wilde eerst zien hoe het na de verbouwing eruit zo zien.
Toen kreeg ik dirt jaar acceptgiros opgestuurd om te betalen,voor het seizoen 2007.Hier heb ik over gebeld,dat ik het opgezegd had.Daart wist men niets van.Toen kreeg ik een 2e dreigende herrinering.weer gebeld,en ik werd schofterig te woord gestaan.Mijn opzegbrief hadden ze nooit ontvangen.De o zo aardige havenmeester wist het ook opeens niet meer.Nu zijn we zo ver dat de deurwaarder eraan te pas komt.Asociaal hoe je door zon grote Molecatengroep behandeld word.Mensen wees dus opgepast,want het lijkt leuk zon Molecaten groep,maar als individu begin je er niets tegen.Absoluut geen vakanties of andere vrijetijds uitjes daar boeken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Flevostrand Biddinghuizen Molecatengroe
-
-
Re: Slechte ervaring met Flevostrand Biddinghuizen Molecatengroe
Jachthaven Biddinghuizen (copie)
Geplaatst op 07 Sep 2007 12:11 door kanovaarder
Haven Biddinghuizen.
Ik vermoed dat u die opzeggingsbrief niet aangetekend verstuurde.
Wel is er de grote kans dat u alsnog een copie kunt opduikelen.
Deze dan nogmaals uitprinten en in een begeleidend briefje in diezelfde harde taal hun duidelijk maken dat uw boot daar na dat seizoen er niet meer ligt en daar ook nooit meer zal komen te liggen door dit optreden van deze groep!
Maar...... nu WEL aangetekend en met bericht van ontvangst !!
Dat alle kosten die u zou moeten gaan maken om het die groep nog duidelijker te maken dat zij niets te vorderen hebben van u op rekening van de groep zal komen.
Ik teken in dit soort gevallen dan altijd met;
Zonder enig respect voor uw optreden teken ik.........
Maar aan u teken ik;
M.vr.gr;
grootvader
Geplaatst op 07 Sep 2007 12:11 door kanovaarder
Haven Biddinghuizen.
Ik vermoed dat u die opzeggingsbrief niet aangetekend verstuurde.
Wel is er de grote kans dat u alsnog een copie kunt opduikelen.
Deze dan nogmaals uitprinten en in een begeleidend briefje in diezelfde harde taal hun duidelijk maken dat uw boot daar na dat seizoen er niet meer ligt en daar ook nooit meer zal komen te liggen door dit optreden van deze groep!
Maar...... nu WEL aangetekend en met bericht van ontvangst !!
Dat alle kosten die u zou moeten gaan maken om het die groep nog duidelijker te maken dat zij niets te vorderen hebben van u op rekening van de groep zal komen.
Ik teken in dit soort gevallen dan altijd met;
Zonder enig respect voor uw optreden teken ik.........
Maar aan u teken ik;
M.vr.gr;
grootvader
-
Hoi
Bedankt voor je snelle reactie
Ik heb nogmaals de brief opgestuurd(kopie die nog in mijn pc stond).en een begeleidend briefje erbij dat ik van hun diensten geen gebruik meer wenste te maken.Dit heb ik ook aangetekend gedaan.Alleen hun blijven volhouden dat de eerste brief niet is aangekomen.Nu moet ik dat bewijzen!!!Moeilijk.Ik kan er immers niets aan doen dat tijdens hun verbouwing misschien brieven verloren zijn gegaan
Bedankt voor je snelle reactie
Ik heb nogmaals de brief opgestuurd(kopie die nog in mijn pc stond).en een begeleidend briefje erbij dat ik van hun diensten geen gebruik meer wenste te maken.Dit heb ik ook aangetekend gedaan.Alleen hun blijven volhouden dat de eerste brief niet is aangekomen.Nu moet ik dat bewijzen!!!Moeilijk.Ik kan er immers niets aan doen dat tijdens hun verbouwing misschien brieven verloren zijn gegaan
-
Jachthaven Biddinghuizen
Typisch toch hè die (voorheen) PTT.
Als er geld te halen valt komt dit wel altijd bij hen die moeten betalen. Nooit bij diegene waarbij een dienst is opgezegd.
Ik persoonlijk zou dit ook in mijn eigen woorden dit ook schrijven naar die nieuwe "eigenaars" van die jachthaven.
Uw boot ligt daar toch niet meer?
U neemt toch dus geen dienst van hun af?
Een bewijs genoeg volgens mij dan.
Desnoods zou ik het op een rechtzaak laten aankomen.
en dit ook schrijven.
Want; Het scherpste wapen dat ik ken, is het puntje van mijn pen.
Uiteraard komt er een incassobureau om de hoek kijken, maar dan is uw verstuurde kopie + het feit dat u uw boot na afloop van de termijn niet meer in het haventje ligt een overtuigend bewijs genoeg.
Ik heb het donkerbruin vermoeden dat zo'n incassobureau hoog spel speelt maar uiteindelijk bakzeil gaat halen om in vaartermen te blijven.
Maar wel! Komt er een rechtzaak? Ga daar dan wel naar toe!
Wegblijven heeft in vrijwel alle gevallen een toewijzing aan eiser tot gevolg maar bij de aanwezigheid wordt de zaak waarschijnlijk al voor de uitspraak afgeblazen of in het voordeel van de "beklaagde" uitgesproken.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde gebakken.
Grootvader
Typisch toch hè die (voorheen) PTT.
Als er geld te halen valt komt dit wel altijd bij hen die moeten betalen. Nooit bij diegene waarbij een dienst is opgezegd.
Ik persoonlijk zou dit ook in mijn eigen woorden dit ook schrijven naar die nieuwe "eigenaars" van die jachthaven.
Uw boot ligt daar toch niet meer?
U neemt toch dus geen dienst van hun af?
Een bewijs genoeg volgens mij dan.
Desnoods zou ik het op een rechtzaak laten aankomen.
en dit ook schrijven.
Want; Het scherpste wapen dat ik ken, is het puntje van mijn pen.
Uiteraard komt er een incassobureau om de hoek kijken, maar dan is uw verstuurde kopie + het feit dat u uw boot na afloop van de termijn niet meer in het haventje ligt een overtuigend bewijs genoeg.
Ik heb het donkerbruin vermoeden dat zo'n incassobureau hoog spel speelt maar uiteindelijk bakzeil gaat halen om in vaartermen te blijven.
Maar wel! Komt er een rechtzaak? Ga daar dan wel naar toe!
Wegblijven heeft in vrijwel alle gevallen een toewijzing aan eiser tot gevolg maar bij de aanwezigheid wordt de zaak waarschijnlijk al voor de uitspraak afgeblazen of in het voordeel van de "beklaagde" uitgesproken.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde gebakken.
Grootvader