LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring Sunparks
Re: Slechte ervaring Sunparks
2* geweest, de 1* keer veel klachten ingediend,de 2*keer was het een coulance weekend, ook niets verbeterd,het sloopbedrijf werkt in het weekend ook door met herrie en stank
Re: Slechte ervaring Sunparks
Sprookje ik denk persoonlijk dat jij wel heel rooskleurig naar sunparks kijkt.
Wij hadden nu nog op vakantie moeten zijn maar zijn sinds gisteren al terug. Ik ben echt wel iets gewend en luxe hoeft van mij helemaal niet maar dit sloeg echt alles.
Ik heb ze net een email gestuurd:
Ik weet niet of jij wel eens met andere gasten daar hebt gesproken maar ik wel en de meeste vonden het er erg slecht. Als je nagaat dat 3 van de 5 stellen die samen in de rij stonden eerder zijn vertrokken, 1 van de vijf baalde maar bleef en 1 van de 5 tevreden was, zegt dat toch wel iets of niet soms?
Wij hadden nu nog op vakantie moeten zijn maar zijn sinds gisteren al terug. Ik ben echt wel iets gewend en luxe hoeft van mij helemaal niet maar dit sloeg echt alles.
Ik heb ze net een email gestuurd:
Hoi,
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, d.d 16-10-2008 stuur ik u zoals beloofd de desbetreffende mail met klacht en foto's
Klachten:
* Bij aankomst anderhalf uur in de rij gestaan om in te checken.
* In huisje 205 aangekomen ontdekken wij dat de badkamer niet is schoongemaakt. Er ligt spinnenrag, haarbos in de badkuip, spiegel is niet schoon, schimmel tussen de tegels en op het plafond. Bad kapot, emaille laat los. Dit gemeld bij receptie, zij sturen schoonmaakster.
* Schoonmaakster komt terwijl de kinderen aanwezig zijn en kijkt in badkamer. Gaat weg met de mededeling hier niets aan te kunnen doen.
* Wij komen terug om boodschappen in de koelkast te zetten en zien dat koelkast, magnetron en keukenkasten ook niet schoon zijn. Eten zit tegen de wand van magnetron en koelkast. Bedonderbouw kleiner dan matrassen, verschil 40 cm. Wij weer naar de receptie.
Deze maken weer melding bij schoonmaak.
* Volgende morgen om half 11 komt schoonmaak.
* Na controle in het huisje blijken er meer dingen kapot. Zie foto's.
* Sávonds eten bij airport buffet. Reclame doet mooier voorkomen dan menu is. Weinig variatie en smaakloos.
* Woensdagohtend ontbijt aan huisje besteld. Tussen 8 en 9 wachten tot er iemand komt. 9:15 blijkt eten voor de deur op de grond gezet. Wij al vanaf 7:15 wakker en er is niet geklopt.
* Woensdagmorgen kinderen beloofd naar kidsworld te gaan maar deze blijkt defect, dan maar naar speelhal waar ook meerdere toestellen defect blijken.
Terug naar huisje omdat er weinig anders op zit.
* Woensdagmiddag bowlingbaan gehuurd ook deze blijkt kapot. Van de 6 doen het er 2.
* Willen naar huis maar ivm verjaardag... gourmetschotel al gekocht en massage om 17.00 gereserveerd besluiten we erna te gaan.
* Na eten naar management... Karin gesproken, aangegeven naar huis te willen. Alles uitgelegd en Karin begrijpt het.
Donderdag om 9:45 uitgecheckt en naar huis.
Deze vakantie verheugden wij ons zeer op omdat wij vanwege ons hondenkennel en pups van de zomer niet op vakantie konden. Wij hebben speciaal opvang thuis laten komen voor de kennel en dan dit als resultaat. Dit was een tegenvaller en vinden wij dus zonde van ons geld.
MvG
Ik weet niet of jij wel eens met andere gasten daar hebt gesproken maar ik wel en de meeste vonden het er erg slecht. Als je nagaat dat 3 van de 5 stellen die samen in de rij stonden eerder zijn vertrokken, 1 van de vijf baalde maar bleef en 1 van de 5 tevreden was, zegt dat toch wel iets of niet soms?
Re: Slechte ervaring Sunparks
wij zijn dit weekend naar vielsalm geweest (overigens niet in de sunpark huisjes)
maar hebben wel gezwommen daar, we waren zeer blij dat er een aantal hokjes waren speciaal voor met baby's, en toen we daar kwamen om ons om te kleden (in badkleding en later weer gewone kleding) waren ze elke keer de hokjes aan het schoonspuiten..
weet niet hoe het daarvoor was (las ergens dat het vies was) daar hebben ze waarschijnlijk van geleerd.. ook waren alle kluisjes in orde..
enigste wat wij behoorlijk jammer vonden was dat de lift het niet deed en met een kinderwagen tig trappen op en af was behoorlijk vermoeiend en pijnlijk.
pinnen binnen in het zwembad kon niet.. extra pinnen kon helemaal bij de ingang (buiten het zwembad) als je iets extra's kocht teminste..
eten buiten het zwembad was goed al vergaten ze wel wat dingen maar als je ze er aan herinnerde kwam dat vanzelf op tafel.
maar hebben wel gezwommen daar, we waren zeer blij dat er een aantal hokjes waren speciaal voor met baby's, en toen we daar kwamen om ons om te kleden (in badkleding en later weer gewone kleding) waren ze elke keer de hokjes aan het schoonspuiten..
weet niet hoe het daarvoor was (las ergens dat het vies was) daar hebben ze waarschijnlijk van geleerd.. ook waren alle kluisjes in orde..
enigste wat wij behoorlijk jammer vonden was dat de lift het niet deed en met een kinderwagen tig trappen op en af was behoorlijk vermoeiend en pijnlijk.
pinnen binnen in het zwembad kon niet.. extra pinnen kon helemaal bij de ingang (buiten het zwembad) als je iets extra's kocht teminste..
eten buiten het zwembad was goed al vergaten ze wel wat dingen maar als je ze er aan herinnerde kwam dat vanzelf op tafel.
Re: Slechte ervaring Sunparks
Met andere woorden:
natte voeten bij het omkleden
geen betalingsmogelijkheid met de C C
besteld eten wordt niet volledig geleverd
kapotte lift
sunparks is zeker geen aanrader
natte voeten bij het omkleden
geen betalingsmogelijkheid met de C C
besteld eten wordt niet volledig geleverd
kapotte lift
sunparks is zeker geen aanrader
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Slechte ervaring Sunparks
Een keer Sunparks, NOOIT meer Sunparks....
Re: Slechte ervaring Sunparks
nee hoor ze was alleen de hokjes die afgezet waren aan het schoon makenHenri42 schreef:Met andere woorden:
natte voeten bij het omkleden
geen betalingsmogelijkheid met de C C
besteld eten wordt niet volledig geleverd
kapotte lift
sunparks is zeker geen aanrader
+het is een zwembad.. ik heb nog nooit een droge vloer gezien in een zwembad zelfs niet bij de douchehokjes)
de rest klopt, maar hebben het hoe dan ook naar ons zin gehad.. dat vind ik belangrijker
Re: Slechte ervaring Sunparks
In okober 2011 zijn wij, twee gezinnen, met kinderen in de leeftijd van 1 tot 12, naar Vielsalm geweest. Sunparks Ardennen. Geboekt via actie van de dag, voor 250 euro per week. Voor mijn hond hoefde ik niet te betalen, vond ik een groot pluspunt.
We waren een beetje stom geweest om niet twee huisjes naast elkaar te boeken, en we zaten dan ook een heel eind bij elkaar vandaan. Dat hebben we de eerste dag zo gelaten, maar de tweede dag zijn we daarmee toch naar de receptie geweest. Het huisje naast onze vrienden stond leeg en we wilden daar graag heen, maar het huisje was wel verhuurd. Heeft de receptie die mensen gebeld en hun huisje omgeboekt, zodat wij daarheen konden verhuizen. We mochten dat weekend gebruik maken van twee huisjes, zodat we niet op stel en sprong over moesten. Super!
De plaza is wat verouderd maar alles is er. Terras, bar, restaurant, game hal, bowling. De pizza's zijn prima!
Verwacht geen Center Parcs. Ook is er een heel klein indoor speeltuintje. Super voor onze kiddies!!
We hadden de mazzel dat het bijna 30 graden was die week. Vielsalm zit zo lekker centraal dat we van alles hebben gedaan daar. Plopsaland, waterval, grotten en de heerlijke bossen. Mountainbiken was ook prima!
Het zwembad is verouderd, maar heeft alles!! Ik heb nog nooit, echt nog nooit, zulke oplettende badmeesters gezien!!! Ik ben zeker al 20 keer naar Center Parcs geweest, maar daar was het nooit zo goed als hier. Het personeel doet zijn best je in het Nederlands aan te spreken of antwoord te geven. Kortom; het was een super vakantie. Geen Center Parcs, maar zeker de moeite waard om er nog meerdere keren naartoe te gaan. De service was prima. Het personeel aardig. De omgeving prachtig. En dat allemaal voor maar 250 euro!!
Oja ik was daar mijn babyfoon en dekentjes vergeten, 1 mailtje, en alles werd keurig netjes opgestuurd. Daar kan Center Parcs nog wel van leren!
We waren een beetje stom geweest om niet twee huisjes naast elkaar te boeken, en we zaten dan ook een heel eind bij elkaar vandaan. Dat hebben we de eerste dag zo gelaten, maar de tweede dag zijn we daarmee toch naar de receptie geweest. Het huisje naast onze vrienden stond leeg en we wilden daar graag heen, maar het huisje was wel verhuurd. Heeft de receptie die mensen gebeld en hun huisje omgeboekt, zodat wij daarheen konden verhuizen. We mochten dat weekend gebruik maken van twee huisjes, zodat we niet op stel en sprong over moesten. Super!
De plaza is wat verouderd maar alles is er. Terras, bar, restaurant, game hal, bowling. De pizza's zijn prima!
Verwacht geen Center Parcs. Ook is er een heel klein indoor speeltuintje. Super voor onze kiddies!!
We hadden de mazzel dat het bijna 30 graden was die week. Vielsalm zit zo lekker centraal dat we van alles hebben gedaan daar. Plopsaland, waterval, grotten en de heerlijke bossen. Mountainbiken was ook prima!
Het zwembad is verouderd, maar heeft alles!! Ik heb nog nooit, echt nog nooit, zulke oplettende badmeesters gezien!!! Ik ben zeker al 20 keer naar Center Parcs geweest, maar daar was het nooit zo goed als hier. Het personeel doet zijn best je in het Nederlands aan te spreken of antwoord te geven. Kortom; het was een super vakantie. Geen Center Parcs, maar zeker de moeite waard om er nog meerdere keren naartoe te gaan. De service was prima. Het personeel aardig. De omgeving prachtig. En dat allemaal voor maar 250 euro!!
Oja ik was daar mijn babyfoon en dekentjes vergeten, 1 mailtje, en alles werd keurig netjes opgestuurd. Daar kan Center Parcs nog wel van leren!
Re: Slechte ervaring Sunparks
Goh je maakt vandaag een account aan om in een oud topic vol slechte dingen over sunparks reclame te maken dat het bij jullie wel goed is gegaan......
Re: Slechte ervaring Sunparks
inderdaad een zooitje bij sunparcs...
ben een tijdje terug samen met mn vriendin naar sunparcs in vielsam (belgische ardennen) geweest, was ook eens maar nooit meer.
bij aankomst het bekende verhaal dat het niet goed was schoongemaakt. overal kruimels op de vloer en het servies in de kast was ook gewoon niet schoon. verder bleek de verwarming kapot te zijn, wat erg jammer was aangezien het weer op dat moment niet zo best was. de zelfde middag kwamen we tot de ontdekking dat er een flink aantal mieren in ons huisje rond liepen waar we dus ook niet al te blij om werden, en op dag drie kwamen we er ook nog eens achter dat er muizen in onze koelkast zaten die lekker al ons eten hadden zitten aanvreten. hierop hebben we toch maar eens contact op genomen met de receptie. helaas was er volgens de receptie niemand aanwezig die even langs kon komen om te komen kijken, waarop we zelf maar even naar de receptie moesten komen.
de manager had voor ons de volgende tegemoedkoming: we mochten gratis nieuwe producten uit het winkeltje uitkiezen zodat we weer wat te eten hadden. leuk bedacht door de beste man, maar als ik mn nieuwe producten in de koelkast zet, zijn ze waarschijnlijk na 5 minuten weer aangevreten, dus dat leek ons niet zo handig. gelukkig snapte de beste man dat wel, waarop hij voorstelde om ons over te plaatsen naar een ander huisje. t was inmiddels zondag avond rond een uur of 8, en maandag ochtend 10 uur moesten we weer uit het huisje zijn. zou ik dus voor alleen een nachtje slapen al mn spullen naar een ander huisje moeten verslepen. zag ik dus ook niet zitten.
dus stelde ik voor om maar gewoon een x bedrag terug te geven van wat ik voor het huisje betaald had. leek mij wel redelijk na al die problemen waar ik tegenaan gelopen ben. helaas, maar dat kon natuurlijk niet. ik moest maar een klachtenbrief op sturen naar het klachtenburo van sunparcs en het op die manier proberen. ik zou binnen een paar werkdagen bericht terug krijgen volgens de manager. nadat ik de brief verstuurd heb, heb ik zo een anderhalve week op antwoord gewacht, maar er kwam maar niks. dus heb ik nog maar eens een e-mail gestuurd naar het klachtenburo. kreeg meteen een auto reply terug dat mijn klacht zo snel mogelijk in behandeling werd genomen en dat dat 'zo snel mogelijk' waarschijnlijk een week of 3 zou duren.....
inderdaad na 3 weken wachten kreeg ik bericht terug. ze betreurden het zeer wat er allemaal voorgevallen was, en om dat leed te verzachten kreeg ik een tegoedbon van wel 30 euro om nog eens een weekendje naar sunparcs te komen.... dank je wel sunparcs... maar wat denk je zelf!?
natuurlijk zijn er heel veel mensen die tegen geen enkel probleem aanlopen bij sunparcs, maar als je dit zo gelezen hebt snap je natuurlijk wel dat als je een keer in zo een rampen huisje terecht komt, dat sunparcs het eigenlijk niet zo veel interresseert en jou het liefst nog even lekker een schop na geeft. je hebt tenslotte toch al betaald. beetje jammer.
ben een tijdje terug samen met mn vriendin naar sunparcs in vielsam (belgische ardennen) geweest, was ook eens maar nooit meer.
bij aankomst het bekende verhaal dat het niet goed was schoongemaakt. overal kruimels op de vloer en het servies in de kast was ook gewoon niet schoon. verder bleek de verwarming kapot te zijn, wat erg jammer was aangezien het weer op dat moment niet zo best was. de zelfde middag kwamen we tot de ontdekking dat er een flink aantal mieren in ons huisje rond liepen waar we dus ook niet al te blij om werden, en op dag drie kwamen we er ook nog eens achter dat er muizen in onze koelkast zaten die lekker al ons eten hadden zitten aanvreten. hierop hebben we toch maar eens contact op genomen met de receptie. helaas was er volgens de receptie niemand aanwezig die even langs kon komen om te komen kijken, waarop we zelf maar even naar de receptie moesten komen.
de manager had voor ons de volgende tegemoedkoming: we mochten gratis nieuwe producten uit het winkeltje uitkiezen zodat we weer wat te eten hadden. leuk bedacht door de beste man, maar als ik mn nieuwe producten in de koelkast zet, zijn ze waarschijnlijk na 5 minuten weer aangevreten, dus dat leek ons niet zo handig. gelukkig snapte de beste man dat wel, waarop hij voorstelde om ons over te plaatsen naar een ander huisje. t was inmiddels zondag avond rond een uur of 8, en maandag ochtend 10 uur moesten we weer uit het huisje zijn. zou ik dus voor alleen een nachtje slapen al mn spullen naar een ander huisje moeten verslepen. zag ik dus ook niet zitten.
dus stelde ik voor om maar gewoon een x bedrag terug te geven van wat ik voor het huisje betaald had. leek mij wel redelijk na al die problemen waar ik tegenaan gelopen ben. helaas, maar dat kon natuurlijk niet. ik moest maar een klachtenbrief op sturen naar het klachtenburo van sunparcs en het op die manier proberen. ik zou binnen een paar werkdagen bericht terug krijgen volgens de manager. nadat ik de brief verstuurd heb, heb ik zo een anderhalve week op antwoord gewacht, maar er kwam maar niks. dus heb ik nog maar eens een e-mail gestuurd naar het klachtenburo. kreeg meteen een auto reply terug dat mijn klacht zo snel mogelijk in behandeling werd genomen en dat dat 'zo snel mogelijk' waarschijnlijk een week of 3 zou duren.....
inderdaad na 3 weken wachten kreeg ik bericht terug. ze betreurden het zeer wat er allemaal voorgevallen was, en om dat leed te verzachten kreeg ik een tegoedbon van wel 30 euro om nog eens een weekendje naar sunparcs te komen.... dank je wel sunparcs... maar wat denk je zelf!?
natuurlijk zijn er heel veel mensen die tegen geen enkel probleem aanlopen bij sunparcs, maar als je dit zo gelezen hebt snap je natuurlijk wel dat als je een keer in zo een rampen huisje terecht komt, dat sunparcs het eigenlijk niet zo veel interresseert en jou het liefst nog even lekker een schop na geeft. je hebt tenslotte toch al betaald. beetje jammer.