LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunelia en Camping reageren nergens op.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
HJMulder01

Sunelia en Camping reageren nergens op.

Ongelezen bericht door HJMulder01 »

Geachte lezers,

Op 20 oktober 2019 heb ik, na een geslaagde vakantie begin juli op Les Rives du Lac du Gers, weer gereserveerd voor de periode van 25 juli tm 8 aug. 2020 voor Chalet 3 Lavande voor 4 personen t.w 2 kinderen en 2 volwassenen en een voorschot betaald van €408 t.a.v Sunelia camping Les Rives du Lac du Gers/ Sunelia Camping the shores of Lake L'Uby.
Hierna kreeg ik een bevestiging in mijn Sunelia app welke ik op mijn telefoon had gedownload tijdens mijn eerdere vakantie.

Nadat de coronatijd aanbrak, keek ik op 20 maart wederom op de app en was mijn bevestiging van mijn reservering verdwenen. Het toevoegen van de camping zette geen zoden aan de dijk aangezien de camping niet meer in de app te vinden was.

Hierna meerdere keren naar de camping gebeld. Geen gehoor, alleen een antwoordapparaat waarop je niks kon inspreken. Diverse mailtjes gestuurd maar deze werden niet door hen ontvangen omdat hun inbox vol was.
Ook via Facebook en de website geprobeerd maar er werd geen antwoord gegeven. Daarna Sunelia gebeld eveneens ook geen gehoor. Mailtjes, waarin ik aangaf door de corona onze vakantie te annuleren, werden ook door hen niet beantwoord.

Via Facebook heb ik een antwoord van Sunelia gekregen waarop werd medegedeeld dat de camping niet in hun assortiment meer zat en ik me tot de camping zelf moest richten. Nadat ik hen vertelde dat ik in oktober 2019 wel de reservering had gemaakt op een Suneliaformulier en aan de hand daarvan een voorschot heb betaald, werd het stil en werd ook die mail niet meer beantwoord.

Heb de afgelopen weken nog steeds gebeld en gemaild maar geen gehoor. Vorige week probeerde ik de site van de camping te bezoeken maar nu was de website ook verdwenen. Wat ik nu moet doen, weet ik niet want de overkoepelende organisatie Sunelia en de camping zelf reageren niet.

erik snee

Re: Sunelia en Camping reageren nergens op.

Ongelezen bericht door erik snee »

Bekend probleem. Wij komen aan op de dag dat jullie weg gaan, in dat geval voor huisje 2. Echter hebben wij vorige week vrijdag contact gehad met de camping. Deze is inderdaad niet meer aangesloten bij Sunelia en helaas werkt de enig sprekende Nederlandse dame daar niet meer. Maar de camping was gesloten tot 3 juli en daarom niet bereikbaar. Inmiddels is er een nieuwe website en lijkt alles goed te komen.
https://www.campinglesrivesdulac-barbotan.com/nl/
Probeer te bellen en zaken via mail vast te leggen. Jammer dat onze vakanties niet overlappen er zijn namelijk nagenoeg geen Nederlanders te vinden op de camping. Ik wens jullie een prettige vakantie

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Op de site van Sunelia zie ik ook het eea staan over bezwaar maken/indienen bij de voorwaarden, maar het is zo te zien een Franse organisatie, dus dan zal alles wel anders werken dan bij een Nederlandse club die zeg bij de ANVR aangesloten zijn.

Franskia

Ongelezen bericht door Franskia »

Voor dit soort zaken kun je terecht bij het Europees Consumenten Centrum. (https://www.eccnederland.nl/nl)

Gesloten