LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Nicole1971

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Geplaatst op 24 Mei 2007 16:42 door Henri42

--------------------------------------------------------------------------------

Nicole,

een website vertrouw jij niet en jij gaat alleen maar af op je eigen ervaringen ???.!!!!!!!!!.

ja natuurlijk...wat dacht jij dan?
Als de website vermeld dat het zwembad maar gedurende bepaalde tijd open is, terwijl het in werkelijkheid 12 uur per dag open is, waarom zou ik dan nog een site vertrouwen?

Ga jij wel af op een site? Dan weten we nu in ieder geval waar jij al je wijsheid vandaan hebt...niet uit eigen ervaring in ieder geval :wink:

Ow en ik lees dat je lang De Haan bent geweest? Dan stond jij zeker op die zgn vervallen camping die ernaast ligt... :lol:

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

:lol: goal meiden goal

sprookje

Ik ben terug van een deugddoend verlengd weekend aan onze mooie kust blankenbergen.Gelukkig is 't droog gebleven en hebben wij 't heerlijk gehad.En ik zie dat er niet meer gereageerd is door henri,blij dat hij ontmaskerd is want als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het tegen leugenaars. :lol:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nicole-Sprookje

Strooien met halve waarheden ligt jullie wel,de rommel bij de Haan blijft een vervallen park, zelfs de website geeft
onwaarheden aan. Sterkte in de Haan Oostende Blankenbergen, het is allemaal een pot nat :)

sprookje

henri,halve waarheden zeg je waarom?omdat wij jou betrapt hebben op een hele leugen.En hierbij laat ik je weten dat ik vanaf nu hier niet meer reageer op jou gelul,om de simpele reden dat ik niet communiceer met mensen die een loopje nemen met de waarheid!salu :roll: :roll:

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Heel goed van je Sprookje, we gaan ons niet verlagen tot zijn niveau :lol:

agro

Ongelezen bericht door agro »

Heel goed van je Sprookje, we gaan ons niet verlagen tot zijn niveau
Met de beste wil van de wereld zal je dat nooit kunnen bereiken, als je al zou willen.

Gesloten