LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] super vakantie bij Prinsenmeer
super vakantie bij Prinsenmeer
Wij komen net terug van prinsenmeer hebben twee weken in een stacaravan gezeten met onze twee kinderen en hebben een supervakantie gehad het weer was wat minder maar dat maakte helemaal niet uit. de kinderen hebben heel veel plezier gehad met alles wat er werd georganiseerd, onze caravan zag er trouwens ook keurig uit, niet heel lux of zo maar wel netjes en schoon. wij vonden het een leuk park en gaan volgend jaar weer naar een oostappen park over droomgaard hoorden we ook dat het daar heel erg mooi is geworden allemaal.
groetjes mirjam
groetjes mirjam
Re: super vakantie bij Prinsenmeer
Wij zijn ook net terug van prinsenmeer
Ook een super vakantie gehad in de prinsenchalet
Ga eens bij hengelhoef kijken, daar waren we al 2x
Hebben ze een enorm groot zwemparadijs, echt super
Ook een super vakantie gehad in de prinsenchalet
Ga eens bij hengelhoef kijken, daar waren we al 2x
Hebben ze een enorm groot zwemparadijs, echt super
Prinsenmeer daar zien ze ons nooit meer.
Veel mankementen en slecht beleid !
Klachten niet serieus afgehandeld.
Bowlingbanen defect, glijbanen niet open, sanitair vies, horeca onderbezet, incheck service van lek mijn vestje.
Zal ook iedereen die het horen wil vertellen om vooral NIET naar Prinsenmeer te gaan.
Ter Speegelt in Eersel is een veel betere keuze !
Veel mankementen en slecht beleid !
Klachten niet serieus afgehandeld.
Bowlingbanen defect, glijbanen niet open, sanitair vies, horeca onderbezet, incheck service van lek mijn vestje.
Zal ook iedereen die het horen wil vertellen om vooral NIET naar Prinsenmeer te gaan.
Ter Speegelt in Eersel is een veel betere keuze !
Bowlingbanen werkten anders alle 5 perfect, we hebben er 1 gehuurd voor 1 uurtje.
Wij hebben totaal geen klachten
Supersnelle incheck bij de Balie\
Viendelijk personeel heel behulpzaam
En alle glijbanen waren wel open zelfs die van buiten..
Snap niet hoe u hieraan komt??
Wij hebben totaal geen klachten
Supersnelle incheck bij de Balie\
Viendelijk personeel heel behulpzaam
En alle glijbanen waren wel open zelfs die van buiten..
Snap niet hoe u hieraan komt??
jullie zijn toch beiden op hetzelfde park geweesten wel in de afgelopen maand???, een van jullie 2 had een zonnenbril op lol
Fijn dat het jullie goed bevalt op Prinsenmeer. De meningen verschillen nu eenmaal en daar is niets mis mee.
Ik zelf ben nooit op Prinsenmeer geweest dus kan er geen oordeel over hebben. Ik ken alleen Hengelhoef
Ik zelf ben nooit op Prinsenmeer geweest dus kan er geen oordeel over hebben. Ik ken alleen Hengelhoef
Ja inderdaad , maar ikke niet
het was daar in 1 woorde geweldig
alles schoon en goed onderhouden.
Ik woon maar 15 minuten rijden van prinsenmeer af, hebben daar wel vaker gezwommen buiten
Is echt helemaal in orde dat park
het was daar in 1 woorde geweldig
alles schoon en goed onderhouden.
Ik woon maar 15 minuten rijden van prinsenmeer af, hebben daar wel vaker gezwommen buiten
Is echt helemaal in orde dat park
ook wij zijn dit jaar voor de derde keer naar het prinsenmeer gegaan.
het is alle voorgaande jaren erg leuk geweest behalve dit jaar;
wij staan er acht weken maar de laatse 2 weken was er niets te
doen. de kinderen konden er nog geen frietje of ijsje halen. al die
8 weken is het sanitair vies geweest, slechte bediening in de horeaca
en zeer vies. de receptie klopte niet, chagerijnig personeel en elke
keer een ander belijd. ik denk dat ze er gerust een ster vanaf kunnen
halen al moet ik eerlijk zeggen dat de 2 voorgaande jaren stukken
beter zijn geweest.
het is alle voorgaande jaren erg leuk geweest behalve dit jaar;
wij staan er acht weken maar de laatse 2 weken was er niets te
doen. de kinderen konden er nog geen frietje of ijsje halen. al die
8 weken is het sanitair vies geweest, slechte bediening in de horeaca
en zeer vies. de receptie klopte niet, chagerijnig personeel en elke
keer een ander belijd. ik denk dat ze er gerust een ster vanaf kunnen
halen al moet ik eerlijk zeggen dat de 2 voorgaande jaren stukken
beter zijn geweest.
toch wel erg raar dat meningen zo verschillen in dezelfde periode van vakantie
wij hadden een spuerweek op dat fantastische park
Kan niet anders zeggen dat alles zeer entjes onderhouden was, en de bedieing?? zeer vriendelijk
maar het ligt er ook aan hoe jejezelf als gast opstelt natuurlijk
wij hadden een spuerweek op dat fantastische park
Kan niet anders zeggen dat alles zeer entjes onderhouden was, en de bedieing?? zeer vriendelijk
maar het ligt er ook aan hoe jejezelf als gast opstelt natuurlijk
Prinsenmeer is zo slecht nog niet
-
Wij zijn deze zomervakantie 10 dagen in een chalet in Prinsenmeer geweest.
Onze ervaringen zijn negatief.
Het park draait volledig op vakantiekrachten.
Met dank aan de vakantie spreiding werden diverse faciliteiten zoals restaurant, disco, ijsbar, snackbar, en bowling gesloten vanaf week 34 omdat er simpelweg niet genoeg personeel meer was. Dit terwijl het midden van Nederland nog twee weken vakantie had (week 34 en 35).
Na kalchten hierover werd het ijstent geheropend (volgens nieuwe openingstijden lijst) echter bleek deze wederom niet op de nieuw aangegeven tijden geopend (Leuk als je je kids een ijsje beloofd )
Op de enige echt mooie dag waardoor het mogelijk werd om lekker in het meer te gaan zwemmen was er geen reddingsbrigade aanwezig waardoor de buiten glijbanen 'gesloten' bleven. Echter op een dusdanige manier dat jeugd deze gewoon kon openen en ook er tegenop begon te lopen met alle mogelijk risico's van dien.
Schoonmakers laten vuilniszakken gewoon buiten de huisjes liggen.
Op klachten hierover werd niet gereageerd. Na 3 dagen lagen deze er nog.
Het speelkasteel was deels afgesloten omdat dit defect was. Alleen op een dusdanige manier dat kinderen gewoon door de afsluiten heen konden, met alle mogelijke risico's van dien.
Al met al zeer negatieve ervaringen van een park wat op zich zeer leuk is door alle faciliteiten die ze claimen te hebben voor de gehele familie
Onze ervaringen zijn negatief.
Het park draait volledig op vakantiekrachten.
Met dank aan de vakantie spreiding werden diverse faciliteiten zoals restaurant, disco, ijsbar, snackbar, en bowling gesloten vanaf week 34 omdat er simpelweg niet genoeg personeel meer was. Dit terwijl het midden van Nederland nog twee weken vakantie had (week 34 en 35).
Na kalchten hierover werd het ijstent geheropend (volgens nieuwe openingstijden lijst) echter bleek deze wederom niet op de nieuw aangegeven tijden geopend (Leuk als je je kids een ijsje beloofd )
Op de enige echt mooie dag waardoor het mogelijk werd om lekker in het meer te gaan zwemmen was er geen reddingsbrigade aanwezig waardoor de buiten glijbanen 'gesloten' bleven. Echter op een dusdanige manier dat jeugd deze gewoon kon openen en ook er tegenop begon te lopen met alle mogelijk risico's van dien.
Schoonmakers laten vuilniszakken gewoon buiten de huisjes liggen.
Op klachten hierover werd niet gereageerd. Na 3 dagen lagen deze er nog.
Het speelkasteel was deels afgesloten omdat dit defect was. Alleen op een dusdanige manier dat kinderen gewoon door de afsluiten heen konden, met alle mogelijke risico's van dien.
Al met al zeer negatieve ervaringen van een park wat op zich zeer leuk is door alle faciliteiten die ze claimen te hebben voor de gehele familie
Ik ben er ook geweest 1 groot drama....we zijn naar 5 dagen vertrokken .....wat een smerige bende is dat daar .
Ook is echt alles verrot...het zwembad lijkt 1 grote bouwput,tegels lagen los,water was koud en de glijbaan was ook dicht.....we waren zo uitgezwommen.
Toen maar bowlen.....duur en de baan begaf het na 15 minuten....personeel kwam na 15 minuten kijken....reactie...ja daar kunnen we niks aan doen monteur komt maandag pas......resultaat ook het bowlen was over en geen geld teurg we hadden immers 15 minuten gebowld.
Ik heb ook het idee dat er alleen maar uitzendkrachten rondlopen en ze zijn allemaal super gedemotiveerd....
Ik raad iedereen aan doe iets leuks met je geld maar ga niet hiernaartoe.....het is helemaal niks
Ook is echt alles verrot...het zwembad lijkt 1 grote bouwput,tegels lagen los,water was koud en de glijbaan was ook dicht.....we waren zo uitgezwommen.
Toen maar bowlen.....duur en de baan begaf het na 15 minuten....personeel kwam na 15 minuten kijken....reactie...ja daar kunnen we niks aan doen monteur komt maandag pas......resultaat ook het bowlen was over en geen geld teurg we hadden immers 15 minuten gebowld.
Ik heb ook het idee dat er alleen maar uitzendkrachten rondlopen en ze zijn allemaal super gedemotiveerd....
Ik raad iedereen aan doe iets leuks met je geld maar ga niet hiernaartoe.....het is helemaal niks