LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefonisch reserveren Center Parcs erg duur
telefonisch reserveren Center Parcs erg duur
Ik wou deze week telefonisch informatie inwinnen bij Center Parcs en het viel mij erg op dat je letterlijk en figuurlijk aan het lijntje wordt gehouden A €0,20 per min. Het duurde al ca. 7min voordat je iemand aan de telefoon krijgt en ondertussen ben je minof meer verplicht om naar alle reclame van center parcs te luisteren ,erg irritant. Als je dan vervolgens een vraag over bv korting heb wordt je weer in de wacht gezet ca 5 min. Heb er iemand ook zulke irritante ervaringen mee gehad. Je mag toch aannemen dat zo een groot bedrijf zoniet moet handelen.Het was dus even een gesprekje van €2,40 en hoeveel mensen bellen er wel naar toe? kassa dus en onbeschoft.[/b]
Re: telefonisch reserveren Center Parcs erg duur
niet bellen dus, maar mailen
Re: telefonisch reserveren Center Parcs erg duur
De oude baas had miljarden......
......en ik weet nu waarom
......en ik weet nu waarom
Re: telefonisch reserveren Center Parcs erg duur
Even 2 gratis tips van mijn kant.
Tip 1. Centreparcs is zowieso heel erg duur en die paar euro om te mogen reserveren via de telefoon maken dan ook niet zo veel meer uit op dat bedrag. Maar je kunt ook via Internet reserveren. Hebben wij de laatste keer ook gedaan (omdat wij heel veel korting kregen ) en dat kost niets.
Tip 2. Probeer het eens bij Landal. In de gids van Landal staan namelijk de telefoonnummers van ieder park. Dit zijn gewone nummers en geen dure 0900 nummers. En bij het park krijg je direct iemand van de receptie, die dus ook daadwerkelijk iets weet van het park. Bij het centrale 0900 nummer is dat niet het geval. Bel dan wel op de rustige momenten en niet op de wisseldag (maandag en vrijdag).
Tip 1. Centreparcs is zowieso heel erg duur en die paar euro om te mogen reserveren via de telefoon maken dan ook niet zo veel meer uit op dat bedrag. Maar je kunt ook via Internet reserveren. Hebben wij de laatste keer ook gedaan (omdat wij heel veel korting kregen ) en dat kost niets.
Tip 2. Probeer het eens bij Landal. In de gids van Landal staan namelijk de telefoonnummers van ieder park. Dit zijn gewone nummers en geen dure 0900 nummers. En bij het park krijg je direct iemand van de receptie, die dus ook daadwerkelijk iets weet van het park. Bij het centrale 0900 nummer is dat niet het geval. Bel dan wel op de rustige momenten en niet op de wisseldag (maandag en vrijdag).