LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tulip Inn - Hotelkamerveiling

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
IDWR
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:10
Locatie: Amersfoort

Tulip Inn - Hotelkamerveiling

Ongelezen bericht door IDWR »

Zoals zoooo velen: genaaid door hotels.
Niets tegen hotelkamerveiling.nl want zij verzorgen juist heerlijke weekendjes weg die betaalbaar zijn, maar wel heel veel tegen de hotels die maar bonnen blijven uitgeven. Bon gekocht voor AC/Best Wester/Tulip Inn. In totaal 11 mogelijke hotels. Ik heb ze al drie maanden en de meeste hotels hebben standaard geen actiebeschikbaarheid, tenzij je een upgrade van 10 euro p.p. doet, dan hebben ze ineens wel weer kamers.

Tulip Inn/AC/Best Western: Shame on you!!

Daarbij vermelden: We kopen heel trouw bonnen van Bilderberg en Eden City en daar ben je geen tweederangs klant. Ze behandelen je als gast met een HEERLIJK verblijf. Daar is ook niet altijd ruimte, maar dat staat van tevoren aangegeven. Petje af voor Eden City en Bilderberg!

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Tulip Inn - Hotelkamerveiling

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Je kan toch ook gewoon bij het gewenste hotel kijken of ze last minutes hebben of zo? Ik heb binnenkort voor 2 nachten voor 2 personen een prachtige kamer met heerlijk ontbijt in een groot hotel van een bekende keten voor (niet lachten) € 102 euro! Dat is dus nét € 25 per nacht. Hoezo kamerveilingen????

Kima
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2011 11:01

Re: Tulip Inn - Hotelkamerveiling

Ongelezen bericht door Kima »

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Telkens weer is er geen kamer vrij, eerst kon je nog dmv 10 euro per nacht extra een kamer krijgen, nu is het opeens 20 euro extra. En dan nog zijn er geen kamers vrij, je kan maar vijf dagen vooruit reserveren. Lekker handig als er nooit kamers beschikbaar zijn. Dit is gewoon pure oplichting, je betaalt 70 euro voor een bon die waardeloos is. Want reserveren is niet mogelijk tenzij je het dubbele bijbetaalt.

Mijn advies zou zijn: nooit meer meedoen aan een actie van Tulip Inn, want zo'n bon is uiteindelijk waardeloos. En bij de klantenservice helpen ze je niet verder.

Gesloten