LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vacansoleil camping le chanet frankrijk
vacansoleil camping le chanet frankrijk
Wat doe je er tegen als je niet krijgt wat je dacht te krijgen? We hadden een mobile-home voor 6 personen geboekt.
Volgens de brochure van vacansoleil is er een beekje op de camping waar de kinderen zich zeker kunnen vermaken. Er is geen beekje gevonden, de eigenaar wist van geen beekje. Schimmel in de douchebak en was na 2x reclameren nog niet schoongemaakt. Vacansoleil vond dit een randje kalkafzetting. Bar om 21.00 uur dicht. Volgens vacansoleil was dit om de nachtrust te garanderen. Stond niks over in de brochure. Animatie was alleen voor kleine kinderen tot 6 jaar. Eveneens niks over te vinden in de brochure. Klacht word niet serieus genomen en krijgen niks terug. We hadden 14 dagen besproken en betaald maar na 4 dagen hard weggelopen. Help
Volgens de brochure van vacansoleil is er een beekje op de camping waar de kinderen zich zeker kunnen vermaken. Er is geen beekje gevonden, de eigenaar wist van geen beekje. Schimmel in de douchebak en was na 2x reclameren nog niet schoongemaakt. Vacansoleil vond dit een randje kalkafzetting. Bar om 21.00 uur dicht. Volgens vacansoleil was dit om de nachtrust te garanderen. Stond niks over in de brochure. Animatie was alleen voor kleine kinderen tot 6 jaar. Eveneens niks over te vinden in de brochure. Klacht word niet serieus genomen en krijgen niks terug. We hadden 14 dagen besproken en betaald maar na 4 dagen hard weggelopen. Help
Re: vacansoleil camping le chanet frankrijk
en toen ?.
De voorwaarden etc niet opgevraagd en ook niet de huishoudelijke regels gelezen ?.
De vacansoleil medewerkers zitten toch op het terrein, ze er met de haren bijslepen, de boel inspecteren voor acceptatie is een goed begin.
De voorwaarden etc niet opgevraagd en ook niet de huishoudelijke regels gelezen ?.
De vacansoleil medewerkers zitten toch op het terrein, ze er met de haren bijslepen, de boel inspecteren voor acceptatie is een goed begin.
De medewerker van vacansoleil heeft zelf gezien dat er schimmel in de douchebak was en hij zou het in orde laten maken. We hebben er ook foto's ervan gemaakt.Na 4 dagen en nog een keer reclameren was het nog niet schoongemaakt. We hebben voldaan aan alle voorwaarden die in de grote brochure staan. Nadat onze klacht schriftelijk was ingediend kregen we een brief terug. Al onze klachten werden weerlegd. Ik vraag me af of het nut heeft om naar de geschillencommissie te gaan of naar de rechter. Kost me dit weer niet een hele boel geld zonder er wat voor terug te krijgen.
Als je uit eigen beweging weg gaat valt er niets te verhalen.
Wat ik niet begrijp is het volgende+
jij krijgt een salonwagen aangeboden en die inspecteer je in aan wezigheid van de verhuurden cq je haalt de medewerker van vacansoleil erbij, na 4 dagen reclameren is redelijk laat.
Zo herken ik vacansoleil niet.
Wat ik niet begrijp is het volgende+
jij krijgt een salonwagen aangeboden en die inspecteer je in aan wezigheid van de verhuurden cq je haalt de medewerker van vacansoleil erbij, na 4 dagen reclameren is redelijk laat.
Zo herken ik vacansoleil niet.
We kwamen laat in de avond aan, receptie was gesloten maar er hing een briefje met het caravannummer met sleutel op het prikbord. Volgende dag gelijk gemeld over de vieze douche en 2 dagen later weer. Nadat er na 4 dagen en 2 meldingen nog niks was schoongemaakt zijn we weggegaan. Hoelang moet je wachten en hoevaak moet je reclameren totdat er iets wordt schoongemaakt. 4 dagen zonder douche is voor ons en onze 3 kinderen echt te lang.
Klacht bij de geschillencommissie reizen neer leggen.
Ook wij hadden vorig jaar het zeer slecht getroffen met deze verhuurder echter toen in Italie aan de adriatische kust.Een vieze smerige uitgewoonde caravan die niet op slot kon sanitair kapot etc.Meteen geklaagd bij de hostess,en er foto s van gemaakt.Ook terstond het hoofdkantoor gebeld in Nederland.Vacansoleil niets ondernomen om de boel te verhelpen.Na 2 dagen weer vertrokken.Klachtenbrief verstuurd,en ze wilden niets weten van een schade vergoeding.Vervolgens de SGR ingeschakeld.Een week voor dat het voor zou komen,kregen we een schikkings voorstel van Vac Sol en zij boden aan de gehele reissom te vergoeden mits we de aangespanne procedure zouden staken.Al met al heeft het een dik half jaar geduurd voordat we er uit waren.VOLHOUDEN!!!!!!!!
Frans
Frans
Kun jij de schikkingsbrief op dit forum weergeven ?
We zijn lid van de ANWB en na telefonisch onderhoud met hen hebben we de gevoerde correspondentie aan de juridische afdeling opgestuurd. We wachten verder even af maar als het niet naar tevredenheid wordt opgelost spannen we zeker een zaak tegen Vacansoleil aan. We hebben voor 2 weken 1200,00 euro betaald. We willen hier op zijn minst 1000,00 euro van terug. Ik houd jullie op de hoogte.
Als je na 4 dagen uit eigener beweging weggaat , denk ik niet dat je veel kans van slagen hebt, hou ons op de hoogte. Succes
Volhouden Hoor!!!
Weet alles van een smerig huisje en als je dan ook nog een hoop geld heb betaald mag er zeker een goede compensatie voor komen
Weet alles van een smerig huisje en als je dan ook nog een hoop geld heb betaald mag er zeker een goede compensatie voor komen
Wij hebben een soortgelijke ervaring op camping les salisses in Zuid Frankrijk. Er was geen medewerker van Vacansoleil en de beheerder weigerde te komen. Ook wij zijn na 4 dagen naar huis gegaan. Als Vacansoleil niet met een heel goed voorstel komt gaan we direkt naar de rechter. Als je naar de geschillencommissie gaat is hun advies bindend. Is de toegekende schadevergoeding aan de lage kant dan heb je pech gehad.