LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vacansoleil

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
caro007

Vacansoleil

Ongelezen bericht door caro007 »

Wilde graag naar een camping in Italië in het laagseizoen (laaste week van juni) voor 5 nachten. (minimaal 2 nachten) Had gezien dat er plek was en bel naar Vacansoleil.

Wij hebben plek maar voor 7 nachten. Ik zag 'dat is mooi, ik wil 5 nachten gaan'. Helaas kunnen wij dit niet in orde maken want wij moeten aansluitend boeken.
Jah zeg ik dat is mogelijk, ik wil 5 aansluitende nachten gaan, heb je 2 nachten over dan kan iemand anders gebruik maken van de accomodatie.
Tsja... daar hebben wij geen garantie op.

Wat blijkt: Vacansoleil verplicht mij om 7 nachten gebruik te maken van de accomodatie.

Heb gevraagd waar deze gegevens staan : (ze staan niet op internet maar in de gids) ik de gids erbij genomen:
'' ... Als u contact opneemt kunnen de medewerkers u direct vertellen op welke dagen de andere boekingen staan, zodat u uitsluitend kan boeken.''
Allinea eronder:
'' Bepaal zelf wanneer u reist en wanneer u aankomt. Maar ook hoelang u wilt blijven. U hoeft niet de hele week te boeken. Het minimum aantal dagen verschil per accomodatie maar meestal is dit 3 of 4.''

Je begrijpt: de gis spreekt zich tegen!

eeliane

Re: Vacansoleil

Ongelezen bericht door eeliane »

Is dat voor de italianen ook nog laagseizoen, daar hebben de kinderen nl 15 juni al vakantie (voor 3 maanden), wie weet moeten ze van de italianen wel 7 nachten aansluitend boeken. U boekt er 5 maar vacansoleil moet dan die extra 2 nachten voor u betalen, ze zijn wel goed maar niet...
Bel anders de camping in italie en boek rechtstreeks.
Laatst gewijzigd door eeliane op 15 mar 2007 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

annekepedicure

Ongelezen bericht door annekepedicure »

Wij hadden vorig jaar het zelfde probleem.
Wij boeken vaak een week op een camping en aansluitend een week op een andere camping.
Wij konden dit niet voor elkaar krijgen, terwijl je bij de zelfde operator boekt. De eerste week hadden we van zondag tot zondag de tweede week van vrijdag tot zondag dus twee dagen betalen die je niet gebruikt !!!! Dit lag aan de camping volgens hun !!!

Globetrotter

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ik ben zelf heel veel met Eurocamp weggeweest en daar speelde het probleem nooit. Wij hadden soms wel 5 campings in 3 weken.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat Eurocamp iets duurder is dan Vacansoleil. Ik denk dat als je gaat omrekenen dat je ondanks de "dubbele" of "overlappende' nachten toch goedkoper uitbent met Vacansoleil.

Gesloten