LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerde accommodatie geboekt door reisbureau, rechten?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sjohie

Re: Verkeerde accommodatie geboekt door reisbureau, rechten?

Ongelezen bericht door sjohie »

ruud_a schreef:als u een mail hebt waarin een plaatje en een adres hebt staan die duidelijk niet bij elkaar horen bewijst dat, dat er in ieder geval in het systeem wat mis is gegaan
het lijkt me dat u dan erg sterk staat bij een verschillencommissie
Mwoa, een html mailtje is zo aan te passen met een ander plaatje volgens mij, dus dat valt nog te bezien. Verder zal een gang langs zo'n commissie mogelijk betekenen dat dit even zal gaan duren, en de vakantie in het water valt.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

TS schrijft dat de optie er is om tegen bijbetaling alsnog de vakantie om te boeken.
nu lijkt 1000 euro veel, maar wat er toe doet is het prijsverschil tussen de twee verschillende hotels.
als de plek waar je eigenlijk heen wilde altijd al duurder was, dus als het reisbureau alleen de meerprijs van de accommodatie in rekening breng is er eigenlijk niets aan de hand.
misschien hebt je zelf niet goed opgelet, maar was alleen verblind door de super prijs die je dacht te krijgen.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

sjohie schreef:
ruud_a schreef:als u een mail hebt waarin een plaatje en een adres hebt staan die duidelijk niet bij elkaar horen bewijst dat, dat er in ieder geval in het systeem wat mis is gegaan
het lijkt me dat u dan erg sterk staat bij een verschillencommissie
Mwoa, een html mailtje is zo aan te passen met een ander plaatje volgens mij, dus dat valt nog te bezien. Verder zal een gang langs zo'n commissie mogelijk betekenen dat dit even zal gaan duren, en de vakantie in het water valt.
het reisbureau zal het zelfde mailtje moeten hebben
ik dacht trouwens dat dat de originele mail te controleren was
waarschijnlijk aan de hand van de verzenddatum en afzender in de adresbalk
die mail zou dus ter plekke kunnen worden gecontroleerd door de verschillencomissie als die daar wordt uitgeprint

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Verder zal een gang langs zo'n commissie mogelijk betekenen dat dit even zal gaan duren, en de vakantie in het water valt.
TS heeft al aangegeven dat extra ruimte er niet is...anders was optie om onder protest 1000,- bij te betalen, op vakantie gaan, en alsnog bij geschillencommissie meerprijs aan te vechten.

rickyvdberge

Ongelezen bericht door rickyvdberge »

Bedankt voor de reacties.
Volgens mij is de bevestiging een pdf-file (plaatje juiste locatie en naam verkeerde locatie).
Moet ik eens nakijken thuis. Misschien is dat meer bewijs als een mailtje.

Gesloten