LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voedselvergiftiging
-
voedselvergiftiging
In een hotel van Accor groep in Engeland een voedselvergiftiging opgelopen.Kon het met een doktersverklaring aantonen.Had er een ontbijt genuttigd,en de incubatietijd kwam overeen.Vlucht gemist ,extra overnachting ,nieuwe tickets en de kosten in verband verzetten werkzaamheden in Nederland. Contact opgenomen ,reactie hygiene was in orde .Terwijl de borden vies waren, niet van gegeten natuurlijk.Ketchup op de zoutvaatjes,brood oud en bestek niet gepoleerd.Ze hadden vooral medelijden met zichzelf.En enige nazorg voor de klant Ho maar .Ik weet dat ze er niet van zullen leren ,want ook al kon ik het aantonen.Het was en bleef onmogelijk. Ik zou me nog een 2de keer bedenken voor ik in Leeds in een hotel van Accor verblijf.Het ibis voor de duidelijkheid
Laatst gewijzigd door eetsmakelijk82 op 27 mei 2014 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: voedselvergiftiging
Ik denk, je maakt het zich wel gemakkelijk, om ik weet niet hoeveel hotels van deze groep zwart te maken.eetsmakelijk82 schreef:In een hotel van Accor groep in Engeland een voedselvergiftiging opgelopen.Kon het met een doktersverklaring aantonen.Had er een ontbijt genuttigd,en de incubatietijd kwam overeen.Vlucht gemist ,extra overnachting ,nieuwe tickets en de kosten in verband verzetten werkzaamheden in Nederland. Contact opgenomen ,reactie hygiene was in orde .Terwijl de borden vies waren, niet van gegeten natuurlijk.Ketchup op de zoutvaatjes,brood oud en bestek niet gepoleerd.Ze hadden vooral medelijden met zichzelf.En enige nazorg voor de klant Ho maar .Ik weet dat ze er niet van zullen leren ,want ook al kon ik het aantonen.Het was en bleef onmogelijk. Ik zou me nog een 2de keer bedenken voor ik in Leeds in een hotel van Accor verblijf.
Als je het over een hotel hebt, dan moet je ook de naam noemen, anders is het smaad, wat je hier bedrijft, want het kan onmogelijk de hele Accor Groep geweest zijn.
Als er meerde accommodaties van Accor in Leeds zijn dan heb je gelijk, als er maar 1 is.. dan lijkt het me duidelijk.eleven schreef:Ik denk, je maakt het zich wel gemakkelijk, om ik weet niet hoeveel hotels van deze groep zwart te maken.eetsmakelijk82 schreef:In een hotel van Accor groep in Engeland een voedselvergiftiging opgelopen.Kon het met een doktersverklaring aantonen.Had er een ontbijt genuttigd,en de incubatietijd kwam overeen.Vlucht gemist ,extra overnachting ,nieuwe tickets en de kosten in verband verzetten werkzaamheden in Nederland. Contact opgenomen ,reactie hygiene was in orde .Terwijl de borden vies waren, niet van gegeten natuurlijk.Ketchup op de zoutvaatjes,brood oud en bestek niet gepoleerd.Ze hadden vooral medelijden met zichzelf.En enige nazorg voor de klant Ho maar .Ik weet dat ze er niet van zullen leren ,want ook al kon ik het aantonen.Het was en bleef onmogelijk. Ik zou me nog een 2de keer bedenken voor ik in Leeds in een hotel van Accor verblijf.
Als je het over een hotel hebt, dan moet je ook de naam noemen, anders is het smaad, wat je hier bedrijft, want het kan onmogelijk de hele Accor Groep geweest zijn.
Minckfcdh schreef:Als er meerde accommodaties van Accor in Leeds zijn dan heb je gelijk, als er maar 1 is.. dan lijkt het me duidelijk.eleven schreef:Ik denk, je maakt het zich wel gemakkelijk, om ik weet niet hoeveel hotels van deze groep zwart te maken.eetsmakelijk82 schreef:In een hotel van Accor groep in Engeland een voedselvergiftiging opgelopen.Kon het met een doktersverklaring aantonen.Had er een ontbijt genuttigd,en de incubatietijd kwam overeen.Vlucht gemist ,extra overnachting ,nieuwe tickets en de kosten in verband verzetten werkzaamheden in Nederland. Contact opgenomen ,reactie hygiene was in orde .Terwijl de borden vies waren, niet van gegeten natuurlijk.Ketchup op de zoutvaatjes,brood oud en bestek niet gepoleerd.Ze hadden vooral medelijden met zichzelf.En enige nazorg voor de klant Ho maar .Ik weet dat ze er niet van zullen leren ,want ook al kon ik het aantonen.Het was en bleef onmogelijk. Ik zou me nog een 2de keer bedenken voor ik in Leeds in een hotel van Accor verblijf.
Ook gelezen, wat ik heb geschreven? NEEN.
Jawel.. alleen door de zin : ''Ik zou me nog een 2de keer bedenken voor ik in Leeds in een hotel van Accor verblijf.'' dacht ik dat Accor een soort ''van der Valk'' was, met eigen vestigingen dus.Ook gelezen, wat ik heb geschreven? NEEN.
Zie nu dat het gewoon een boekingsite is.
-
- Contacteer:
Accor is een groep van diverse ketens - ibis, Mercure, Novotel, Sofitel, Pullman onder andere.Minckfcdh schreef: Zie nu dat het gewoon een boekingsite is.
De algemene accor pagina is inderdaad een boekingssite voor alle hotels.
Leeds kent - volgens deze site - een Ibis en een Novotel.
TS zal dus in elk geval wat duidelijker moeten zijn.
Lijkt me stug dat de topklasse (Pullman) ook zo gereageerd zou hebben.
Uit eigen ervaring vermoed ik dat het om een ibis gaat - ibis bij Amsterdam Centraal was een tijd terug (net na officiele opening) enigzins een puinhoop te noemen, maar mogelijk nu weer verbeterd. (Ben er nooit meer teruggeweest om dat te controleren)