LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vrijetijdspark Beerze Bulten
Vrijetijdspark Beerze Bulten
Vrijetijdspark Beerze Bulten
Nederland | Overijssel
Kennissen van ons hebben een nazomer arrangement doorgebracht bij vrijetijdspark Beerze Bulten
Nederland | Overijssel, bij aankomst met de caravan moesten ze ondanks afspraak over een andere plaats staan tussen de jaarseizoenhouders, voorstaande hebben met elkaar een eigen band en daar past geen weekkampeerder tussen vlg hen.
Verder vonden ze weinig terug van de hoge kwalificatie van de ANWB, : zwembad bistro etc.
Zijn er ook betere ervaringen te melden ?.
Nederland | Overijssel
Kennissen van ons hebben een nazomer arrangement doorgebracht bij vrijetijdspark Beerze Bulten
Nederland | Overijssel, bij aankomst met de caravan moesten ze ondanks afspraak over een andere plaats staan tussen de jaarseizoenhouders, voorstaande hebben met elkaar een eigen band en daar past geen weekkampeerder tussen vlg hen.
Verder vonden ze weinig terug van de hoge kwalificatie van de ANWB, : zwembad bistro etc.
Re: Vrijetijdspark Beerze Bulten
Geloof je jouw kennissen dan niet ?Har06 schreef:Vrijetijdspark Beerze Bulten
Nederland | Overijssel
Tuurlijk, daar is zelfs een hele site voor?Har06 schreef:Vrijetijdspark Beerze Bulten
Nederland | Overijssel
http://www.zoover.nl/nederland/overijss ... kantiepark
Heb je aandelen? Krijg je korting?
Ik zag vandaag in een mailing dat de anwb deze camping promoot, uiteraard geloof ik de kennissen.
Nee ik heb geen aandelen in de betreffende camping en nee ik heb geen korting gevraagd aangezien ik geen reserving gedaan heb.
Het is toch vreemd dat na een overeengekomen standplaats je bij aankomst tussen de jaarhouders gestopt wordt.
Het zwembad en bistro vond men redelijk matig, ik vroeg uitsluitend naar ervaringen van derden over hun verblijf op de betreffende camping
Nee ik heb geen aandelen in de betreffende camping en nee ik heb geen korting gevraagd aangezien ik geen reserving gedaan heb.
Het is toch vreemd dat na een overeengekomen standplaats je bij aankomst tussen de jaarhouders gestopt wordt.
Het zwembad en bistro vond men redelijk matig, ik vroeg uitsluitend naar ervaringen van derden over hun verblijf op de betreffende camping
Foutje kan gebeuren toch ?
Fouten worden overal gemaakt, corrigeer dan als camping je fout door de klanten thuis hierover te bellen en ze niet naar je camping te laten komen.crazyme schreef:Foutje kan gebeuren toch ?
Een minder goede bistro is geen foutje maar een gegeven.
Het zwembad werd als niet schoon ervaren, kan inderdaad ook een moment opname zijn.
Recensies van deze campung bezoekers zijn welkom:)
Nou vooruit dan, ik ben in een goeie bui.Har06 schreef:Recensies van deze campung bezoekers zijn welkom:)
Ronald Geweldige camping, maar.....
Waardering 8,0 Ligging 9,0 Service 8,0 Prijs / kwaliteit 8,0 Kindvriendelijk 10,0 Activiteiten 9,0 Onderkomens 9,0 Eetgelegenheden 4,0
3-9-2012 Het is zondermeer een prachtige camping. Dit jaar voor de tweede keer geweest. we stonden dit jaar aan het het recreatieterrein (giga konijneveld).
Daar waar er vorig jaar enkel twee schommels voor deze plek stonden werden wij bij aanomst verblijd met een groot aantal nieuwe speeltoestellen.
Voor de kinderen geweldig, maar voor ons ook een bron van lawaai.
Helemaal in de avonduren, waarbij de speeltoestellen als hangplek voor de jeugd dienden. De nachtwaker deed zijn best om er wat aan te doen, maar daar hadden deze jongens en meiden veelal maling aan..
Verder is in het restaurant het pannekoeken en pizzabuffet zo dramatisch slecht.... onvoorstelbaar. Dikke zompige pannekoeken en pizza's.
Ik raad iederen af dit te doen.
Camping zelf is verder super! het recreatieteam verdient een dikke pluim.
en de musicals zijn ook voor ouderen erg leuk om te zien.
Het zou mij niets verbazen als de beide dames binnenkort ook landelijk terug te zien zijn, wat kunnen die goed zingen zeg.....!!!!!!
Wellicht is het probleem Vlak voor aankomst ontdekt. Ook hoeft het niet als probleem herkend te zijn, een andere plek hoeft niet direct nadelig te zijn.Har06 schreef:Fouten worden overal gemaakt, corrigeer dan als camping je fout door de klanten thuis hierover te bellen en ze niet naar je camping te laten komen.crazyme schreef:Foutje kan gebeuren toch ?
Een minder goede bistro is geen foutje maar een gegeven.
Het zwembad werd als niet schoon ervaren, kan inderdaad ook een moment opname zijn.
Recensies van deze campung bezoekers zijn welkom:)
Een minder goede bistro is natuurlijk subjectief.
Bedankt allen, ik ga zelf wat info materiaal bij deze camping opvragen die op veel sites positief eruit springt, enige nuance bij het verhaal van de "kennissen:is op z,n plaats al die sites te lezende.