LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom gaan we nog?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jack123

waarom gaan we nog?

Ongelezen bericht door jack123 »

Wat een ergenis lees je zoal. Dat is toch nergens goed voor. Vakantie is om plezier te hebben en uit te rusten. Daar komen de meeste in dit forum volgens mij niet aan toe.

Ik kan jullie maar 1 advies geven: koop/huur/leen een camper en maak gebruik van vrije camperplaatsen. Dan ben je nergens en van niemand afhankelijk. Het bevalt ons prima en het is nog avontuurlijk ook!

In Frankrijk en ook en andere landen, zoals Duitsland is een camperplaats heel normaal. Geen Centre Parks dus, maar het park midden in het dorp :wink:

En natuurlijk heb je van die momenten dat je een camping moet bezoeken. Al is het maar vanwege dat je water nodig hebt, maar het is geen must!

Overigens in Frankrijk hebben we regelmatig op het strand (legaal) overnacht. Prachtig! En voor de kinderen kan daar geen enkel vakantiepark tegen op. Een grote zandvlakte en genoeg andere kids om mee te spelen. Meestal zijn ze daar aan het vliegeren, want daar staan de standen langs de west-kust o.a. om bekend.

Kortom, besteed je vakantiegeld anders!
Jack.
PS veel info vindt je op www.camperleven.nl

Kwaker

Re: waarom gaan we nog?

Ongelezen bericht door Kwaker »

Goh Jack, wat een sympathiek gebaar. Alle mensen die vervelende vakantie-ervaringen hebben: er is hoop! Ga naar Jack! die verhuurt campers en denk via de radar-site reclame te moeten maken voor zijn zielige verhuurbedrijfje. En jij krijgt natuurlijk nooooooooit klachten, hè Jack. En jouw campers gaan natuurlijk ooit nooit kapot en mocht dat wel gebeuren dan krijgt iedereen zijn geld terug en volgend jaar gratis op vakantie!
Beetje sneu, vindt je zelf ook niet, Jack de commerciële camperverkoper???? :twisted:

resp.00172002

Re: waarom gaan we nog?

Ongelezen bericht door resp.00172002 »

kwaker wat ben jij zielig om al zou Jack een camperverhuur bedrijf hebben omzo te reageren en zijn als hij een bedrijf heeft wat jij niet weet zomaar zielig te noemen Ik geef hem groot gelijk een camper staat voor vrijheid En ik zie dan in de site van jack ook niet dat hij campers verkoopt Veel sterkte zielige kwaker

Gesloten