LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Hallo,
Ik heb een weekendje weg geboekt bij bungalowpark hooge holt.
Bij het uitzoeken van een park is de keus op hun gevallen ivm de prijs.
Ik heb geboekt voor een weekend in een 4 pers huisje incl. schoonmaak en bedlinnen,
althans dit stond erbij toen ik de boeking deed: de boeking is incl schoonmaak, bedlinnen, gebruik zwembad etc. en excl toeristenbelasting.
Hier ben ik dan ook vanuit gegaan bij de boeking. En heb dan ook niet de optie schoonmaak a 50 euro en bedlinnen 7,50 p.p. erbij gedaan want er stond bij de boeking; onze prijzen zijn incl bovenstaande...
Na via ideal de betaling te hebben gedaan incl 100 euro borg, kreeg ik mn factuur. Hierop stond geen schoonmaakkosten en bedlinnen. Heb met hooge holt een paar dagen aan het mailen geweest en vervolgens hoor ik niets meer van hun. (De receptie zou onze emailwisseling doorspelen aan de directie.) Eerst zeiden ze dat ik me had vergist. Maar via Zoover had ik gezien dat meer mensen problemen hebben gehad met het retour krijgen van hun schoonmaakkosten, vandaar dat ik tijdens de boeking een print-screen had gemaakt. (tot mn geluk!) deze heb ik ze dus later ook gemaild.
Maar ik heb nu al een dikke week geen reactie meer gehad en we gaan komend weekend die kant op, ik vraag me af wat mn rechten zijn.
Alvast bedankt!
Ik heb een weekendje weg geboekt bij bungalowpark hooge holt.
Bij het uitzoeken van een park is de keus op hun gevallen ivm de prijs.
Ik heb geboekt voor een weekend in een 4 pers huisje incl. schoonmaak en bedlinnen,
althans dit stond erbij toen ik de boeking deed: de boeking is incl schoonmaak, bedlinnen, gebruik zwembad etc. en excl toeristenbelasting.
Hier ben ik dan ook vanuit gegaan bij de boeking. En heb dan ook niet de optie schoonmaak a 50 euro en bedlinnen 7,50 p.p. erbij gedaan want er stond bij de boeking; onze prijzen zijn incl bovenstaande...
Na via ideal de betaling te hebben gedaan incl 100 euro borg, kreeg ik mn factuur. Hierop stond geen schoonmaakkosten en bedlinnen. Heb met hooge holt een paar dagen aan het mailen geweest en vervolgens hoor ik niets meer van hun. (De receptie zou onze emailwisseling doorspelen aan de directie.) Eerst zeiden ze dat ik me had vergist. Maar via Zoover had ik gezien dat meer mensen problemen hebben gehad met het retour krijgen van hun schoonmaakkosten, vandaar dat ik tijdens de boeking een print-screen had gemaakt. (tot mn geluk!) deze heb ik ze dus later ook gemaild.
Maar ik heb nu al een dikke week geen reactie meer gehad en we gaan komend weekend die kant op, ik vraag me af wat mn rechten zijn.
Alvast bedankt!
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Je rechten met betrekking tot?
Je kan daar maar op twee manieren boeken. Inclusief schoonmaak, of schoonmaak verplicht. Schoonmaak en bedlinnen zitten er dus altijd bij.
Je kan daar maar op twee manieren boeken. Inclusief schoonmaak, of schoonmaak verplicht. Schoonmaak en bedlinnen zitten er dus altijd bij.
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Wat ik bedoel is: Hooge holt geeft aan dat ik niet heb "kunnen" boeken inclusief schoonmaak en bedlinnen voor de prijs die ik betaal. Maar op mn printscreen staat wel degelijk dat het wel incl. is.Rim69 schreef:Je rechten met betrekking tot?
Je kan daar maar op twee manieren boeken. Inclusief schoonmaak, of schoonmaak verplicht. Schoonmaak en bedlinnen zitten er dus altijd bij.
Dit is toch bewijs? En hoe kan/moet ik nu handelen. Ik heb uiteraard 100 euro borg betaald, ben bang dat ze me deze dan niet terug storten..
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
waarschijnlijk hebt u het recht ze te bellen?
er zal toch wel een telefoonnummer bij staan?
er zal toch wel een telefoonnummer bij staan?
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Er bestaan van die apparaten, waarmee je tot elkaar op afstand kan spreken. Deze manier van contact levert over het algemeen meer op dan het onpersoonlijke heen en weer mailen. Je moet dan maar afwachten of iemand de tijd neemt om dat te lezen.mari1978 schreef:.......Heb met hooge holt een paar dagen aan het mailen geweest en vervolgens hoor ik niets meer van hun.
ik vraag me af wat mn rechten zijn.
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Ik heb geen idee wat jij betaald hebt, of waar je hebt geboekt, maar iedere bungalow die je hiermari1978 schreef:Wat ik bedoel is: Hooge holt geeft aan dat ik niet heb "kunnen" boeken inclusief schoonmaak en bedlinnen voor de prijs die ik betaal. Maar op mn printscreen staat wel degelijk dat het wel incl. is.Rim69 schreef:Je rechten met betrekking tot?
Je kan daar maar op twee manieren boeken. Inclusief schoonmaak, of schoonmaak verplicht. Schoonmaak en bedlinnen zitten er dus altijd bij.
Dit is toch bewijs? En hoe kan/moet ik nu handelen. Ik heb uiteraard 100 euro borg betaald, ben bang dat ze me deze dan niet terug storten..
http://www.bungalowspecials.nl/%27t_hoo ... ijzen.html
boekt is inclusief.
Zelf bieden ze voor €49 bungalows aan, maar die zijn exclusief.
Het hangt dus een beetje af van wat je betaald en waar je geboekt hebt.
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Bij parken is het zaak om voor betaling vian een mail de excl. kosten gespecificeerd te krijgen, goedkoop is naltijd duurkoop
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Hoe bedoel je? Moet je er dan bij voorbaat van uitgaan dat de gegevens op de site niet kloppen?Har06 schreef:Bij parken is het zaak om voor betaling vian een mail de excl. kosten gespecificeerd te krijgen, goedkoop is naltijd duurkoop
Dan heeft het hele online boeken toch geen zin?
TS. Misschien stond het niet specifiek in de factuur juist omdat het inclusief is?
Na via ideal de betaling te hebben gedaan incl 100 euro borg, kreeg ik mn factuur. Hierop stond geen schoonmaakkosten en bedlinnen.
Print die printscreen uit en houd daarmee evt voet bij stuk.
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Ik weet dat het incl is, dat heb ik in de OP gelezen, vandaar mijn advies het uit te printen.zepie en zopie schreef:Jolijn schreef: Har06"Bij parken is het zaak om voor betaling vian een mail de excl. kosten gespecificeerd te krijgen, goedkoop is naltijd duurkoop
Hoe bedoel je? Moet je er dan bij voorbaat van uitgaan dat de gegevens op de site niet kloppen?
Dan heeft het hele online boeken toch geen zin?
TS. Misschien stond het niet specifiek in de factuur juist omdat het inclusief is?
Na via ideal de betaling te hebben gedaan incl 100 euro borg, kreeg ik mn factuur. Hierop stond geen schoonmaakkosten en bedlinnen.
Print die printscreen uit en houd daarmee evt voet bij stuk.Beter lezen JolijnMaar op mn printscreen staat wel degelijk dat het wel incl. is.
Dat het niet op de factuur staat, kan zijn omdat dat voor het park de manier is om te duiden dat het incl is? Geen idee hoe normaliter zo'n factuur eruit ziet.
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
op een factuur staat:
huur, reserv kosten, parklasten, bedlinnen, badkamer linnen, eindschoonmaak nogal eenvoudig allemaal
huur, reserv kosten, parklasten, bedlinnen, badkamer linnen, eindschoonmaak nogal eenvoudig allemaal
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 01 jul 2012 21:43
Re: Wat is mijn recht als ik heb geboekt incl. en park zegt excl
Gewoon uw factuur erbij pakken.
En anders even bellen, samen moeten jullie er toch uitkunnen komen?
Laat even weten wat het is geworden.
Groet,
Bas
En anders even bellen, samen moeten jullie er toch uitkunnen komen?
Laat even weten wat het is geworden.
Groet,
Bas