10 jaar, dan zal het ook wel ontzettend hoog zijn geworden of niet ?Zaphod schreef: meer dan 10 jaar heeft alles kunnen groeien en konden wij onze plek bijhouden en creëren tot wat het tot voor kort was. Ineens is alles weg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weggesnoeide privacy van onze chalet, mag dat?
Re: weggesnoeide privacy van onze chalet, mag dat?
Haha, dan zou de privacy wel te goed geworden zijn, b.v. de ingang van het chalet: onvindbaar! Denk dat de heggenschaar toch wel minstens 2x per jaar ter hand moet worden genomen om te snoeien. (De bewoners op ons Park noemden het altijd "ons werkkamp").Chocomelk schreef:10 jaar, dan zal het ook wel ontzettend hoog zijn geworden of niet ?Zaphod schreef: meer dan 10 jaar heeft alles kunnen groeien en konden wij onze plek bijhouden en creëren tot wat het tot voor kort was. Ineens is alles weg.
.
Laatst gewijzigd door Zaphod op 13 feb 2013 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
En nu gaan jullie gezamelijk een klacht indienen ?Zaphod schreef:
PS: ik ben niet de enige eigenaar die er zo over denkt...
[bedankt! Er is niets wat gladgestreken hoeft te worden. Ik heb mijn beklag nog niet eens gedaan, wilde me eerst goed op de hoogte stellen. Wat me irriteert in deze kwestie is het gebrek aan overleg en/of informeren. meer dan 10 jaar heeft alles kunnen groeien en konden wij onze plek bijhouden en creëren tot wat het tot voor kort was. Ineens is alles weg. Waarschijnlijk dus strikt genomen geheel in t recht. Menselijk genomen heb ik mn twijfels.[/quote]
Nu breekt m,n klomp: Ts heeft geen herrie met de campboss en heeft tot heden geen beklag gedaan, waarom start Ts dan deze topic op ???.
Meer dan 10 jaar heeft de campboss de bossages zien groeien en groeienm waar ligt het park overigens?.
Hetb is dus niet zo dat de campboss de chalets van zijn terrein wil verwijderen, op veel parken is dit namelijk aan de hand
Nu breekt m,n klomp: Ts heeft geen herrie met de campboss en heeft tot heden geen beklag gedaan, waarom start Ts dan deze topic op ???.
Meer dan 10 jaar heeft de campboss de bossages zien groeien en groeienm waar ligt het park overigens?.
Hetb is dus niet zo dat de campboss de chalets van zijn terrein wil verwijderen, op veel parken is dit namelijk aan de hand
Waarom breekt je klomp? Ik start dit topic omdat ik wil weten of ik redelijk of onredelijk redeneer . Is dat raar?Har06 schreef:Nu breekt m,n klomp: Ts heeft geen herrie met de campboss en heeft tot heden geen beklag gedaan, waarom start Ts dan deze topic op ???.
Laatst gewijzigd door Zaphod op 13 feb 2013 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar wel hier je klacht op het forum schrijven !?Zaphod schreef:
Nee, daarvoor is het veel te vroeg. Eerst eens inventariseren hoe het allemaal zit en alles proberen op een normale manier te bespreken.
Citaat Ts:
1.Nee, deze chalets zijn nog relatief nieuw vergeleken met de rest.
2.Gezien de toon van bijna al je reacties op mn topic krijg ik de indruk dat je het graag met me oneens wilt zijn. Klopt dat? Of heb je dit wel vaker dat men dat denkt?
1 of chalets relatief nieuw zijn(minimaal 10 jaar oud) is van geen belang, het contract is bepalend en wordt zeker niet voor een onbepaalde tijd afgesloten.
2.mijn lijntjes liggen je niet goed ? jammer dat ik het niet me je eens kan zijn, ik zou zeggen schakel een advocaat in en bekijk met hem het betreffende contract en stel de campboss aansprakelijk,wederom succes
1.Nee, deze chalets zijn nog relatief nieuw vergeleken met de rest.
2.Gezien de toon van bijna al je reacties op mn topic krijg ik de indruk dat je het graag met me oneens wilt zijn. Klopt dat? Of heb je dit wel vaker dat men dat denkt?
1 of chalets relatief nieuw zijn(minimaal 10 jaar oud) is van geen belang, het contract is bepalend en wordt zeker niet voor een onbepaalde tijd afgesloten.
2.mijn lijntjes liggen je niet goed ? jammer dat ik het niet me je eens kan zijn, ik zou zeggen schakel een advocaat in en bekijk met hem het betreffende contract en stel de campboss aansprakelijk,wederom succes
.
Laatst gewijzigd door Zaphod op 13 feb 2013 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
In sommige gemeente moet je een kapvergunning hebben om bepaalde bomen te mogen rooien, voorstaande gaat niet op bij bossages of hagen op een pariculier terrein.Bertus Geitenmelk schreef:Wij hebben een paar jaar geleden ook zo iets meegemaakt toen bleek dat
de campingbaas geen kapvergunning had. Daarna heeft hij op eigen kosten
alles moeten herstellen.
De betreffende campboss zal het de bossages struiken hagen te : afsluitend : gevonden hebben.
Als ik van een oude wijk naar nieuwe ga zie ik ook een kale wijk met takjes.....
Dus na een jaar of 10 kan het behoorlijk dicht worden met coniferen en zo.
Het probleem is meestal dat er niets op papier staat.
Dus wie doet de tuin en wat is toegestaan en welke heg hoogte.
Bij 2 meter hoog is het ideaal voor criminelen om ongezien alles weg te halen.
Verder is de omgeving bepalend of het een ruimtelijke open vlakte moet blijven in de polder of alles mag dicht groeien in de bossen.
Vraag omdat er meerdere het niet mee eens zijn een vergadering aan en de bewoners en eigenaar van dit park moeten duidelijk afspraken maken.
Alleen hoogte is niet genoeg, elders staat tot 1,2 meter hoog tenzij je hogere waar je onderdoor kunt kijken plaatste.
Dus een kale stam en boven de 2,4 m conifeer mag wel.
Hetzelfde geld voor de kerstbomen, die zijn wel dicht en hoog, soms tot 15 meters maar daar kun je meestal wel doorheen kijken en soms verwijderen ze de onderste takken die kaal en lelijk zijn zodat je er onderdoor kunt lopen en het in de hete zomer als parasol kunt gebruiken.
Dit zijn enkele punten uit Ermelo maar elk park heeft andere regels en zet het eens op papier.
Dan hebben de Chalet bewoners en de eigenaar tenminste geen ruzie meer en dat is ook beter voor de sfeer op het park.
Vooral bij nieuwe eigenaar die soms zomaar wat doet ontstaat er vaak een probleem omdat die niets weet van mondelinge afspraken dus op papier en iedereen geven!
Dus na een jaar of 10 kan het behoorlijk dicht worden met coniferen en zo.
Het probleem is meestal dat er niets op papier staat.
Dus wie doet de tuin en wat is toegestaan en welke heg hoogte.
Bij 2 meter hoog is het ideaal voor criminelen om ongezien alles weg te halen.
Verder is de omgeving bepalend of het een ruimtelijke open vlakte moet blijven in de polder of alles mag dicht groeien in de bossen.
Vraag omdat er meerdere het niet mee eens zijn een vergadering aan en de bewoners en eigenaar van dit park moeten duidelijk afspraken maken.
Alleen hoogte is niet genoeg, elders staat tot 1,2 meter hoog tenzij je hogere waar je onderdoor kunt kijken plaatste.
Dus een kale stam en boven de 2,4 m conifeer mag wel.
Hetzelfde geld voor de kerstbomen, die zijn wel dicht en hoog, soms tot 15 meters maar daar kun je meestal wel doorheen kijken en soms verwijderen ze de onderste takken die kaal en lelijk zijn zodat je er onderdoor kunt lopen en het in de hete zomer als parasol kunt gebruiken.
Dit zijn enkele punten uit Ermelo maar elk park heeft andere regels en zet het eens op papier.
Dan hebben de Chalet bewoners en de eigenaar tenminste geen ruzie meer en dat is ook beter voor de sfeer op het park.
Vooral bij nieuwe eigenaar die soms zomaar wat doet ontstaat er vaak een probleem omdat die niets weet van mondelinge afspraken dus op papier en iedereen geven!