LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziek door Sunparks

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Dr Dré

Re: Ziek door Sunparks

Ongelezen bericht door Dr Dré »

Objectieve mening!!
:!:

Het lijken wel enorme wantoestanden daar in Belgie.
Oorontsteking kun je snel oplopen in een zwembad, als voorbeeld; vrouw, kind en schoonouders gingen naar De Eemhof, na dit weekend waren ze allemaal ziek, griep, oorontsteking etc.
Als kind liep ik een flinke oorontsteking op in De Loohorst. Zwemmen, veel mensen, naar buiten na het zwemmen en vooral de klimatologische veranderingen, van tropisch naar kou en dat iedere keer weer maken je lichaam vatbaar.

In het verleden naar Vielsalm geweest, alles klein en beperkt.
We zijn een keer naar Oostduinkerke geweest, het viel me op dat het plafond geschilderd was en dat de verfvlekken ook op het meubilair zaten. We waren ook ziek na deze week, bij de glijbanen krijg je veel water in bij- en voorhoofdsholtes en dat in maart, geeft al snel klachten. Als je dan weinig slaapt met een kleine, die regelmatig wakker is 's nachts, heeft je lichaam minder weerstand.

Het is net als reizigersdiarree, vaak ontstaan bij de reizen naar warme landen. Eet hetzelfde als de lokale bevolking, jij wordt ziek, zij niet. En dan met een vliegtuig; in een paar uur een heftige klimaatverandering, weinig aanpassen want daar is geen tijd voor, goed voor je gestel!!
En dan met z'n allen klagen over het eten?!

Even terug naar Sunparcs, ik denk dat hier een goede regie mist. Te weinig personeel maar vooral een slechte controle en coordinatie. Een huisje mag niet in slechte toestand zijn door een tijdje leeg te staan. Juist in deze periode moet het huisje verbeterd worden en regelmatig de kranen laten stromen i.v.m. Legionella besmetting. Schimmels ontstaan en breiden zich in deze periode uit. Vochtige omgeving, het huisje wordt niet droog omdat het niet wordt gebruikt!

De laatste keer naar Centerparcs geweest, Erperheide, Heijderbosch en Huttenheugte. Ik heb wel het vermoeden dat het hier wel beter georganiseerd is v.w.b. schoonmaak, aankleding van het park, service etc.
Maar als je koopjesjager bent en het gooedkoopste wil moet je er niet alles van verwachten en wel een eerlijk vergelijk maken.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Sommige mensen nemen met heel weinig genoegen, laten we het daar maar ophouden...

Mike009

Ongelezen bericht door Mike009 »

Hotel & Vakantieparken en campings
Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings. Geef hier uw mening. 297 3886 30 Aug 2007 14:03
-------------

Zoals één ieder kan lezen...er mogen dus ook positieve reakties worden geplaats van Radar ja ja Eng he!!
-------------------------------------------------------------------
Ik wordt een beetje moe van die baby's die maar lopen te verkondigen dat mensen met goede ervaring aandelen, er werken, of wat dan ook hebben.

sindja

Ongelezen bericht door sindja »

Hallo,

Wij zijn van 01-03-04-03-13 maar sunparks kemperse meren geweest in Mol Belgie. Ook bij aankomst alles vies en stikken alles onder de schimmels en hondenharen, zijn naar de receptie geweest direct en daar kregen we te horen ja meneer en mevrouw we weten ervan dien maar een klacht in bij thuiskomst. Heb daar het hele huisje schoongemakt omdat we dus al cara patienten zijn, nu naar 2 dagen is onze zoon dus goed ziek vreselijk benauwd en aan de antibiotica. Dus al ga je klagen bij de receptie van het park ze doen er niks mee. Nu wil sunparks het ff proberen goed temaken met een coupon van 50 euro korting op een huisje dacht het niet hebben hun weer huisje schoon en ik 2 dagen later een ziek kind in huis en ik zelf die vreselijk benauwd is

Gesloten