LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zilverberg park Boomhiemke meet met 2 maten.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
OMA

Zilverberg park Boomhiemke meet met 2 maten.

Ongelezen bericht door OMA »

Wij staan als familie al 47 jaar op de camping Boomhiemke en ongeveer 30 jaar geleden is er door de vereniging van caravan eigenaren het besluit genomen dat er op de camping geen honden mochten komen.
Het camping terrein is in al die jaren drastisch veranderd en op stukken waar toen caravans stonden staan nu bungalows en huisjes.
Nu mogen er wel honden op de stukken van de huizen en bungalows maar op het stukje waar wij staan niet. Mensen lopen met hun honden rustig over ons stuk en zelfs in diverse caravans die van Duitsers zijn en verhuurd worden nemen mensen honden mee.
Ik heb dan ook gevraagd aan de camping beheerder of onze hond dan ook mee mag omdat er toch in diverse caravans en huizen op hetzelfde terrein wel honden zijn.
Zijn antwoord was nee dat mag niet!! Maar het gebeurd regelmatig. Ik ben geen verklikker maar ik vind dat er duidelijk met 2 maten wordt gemeten.
Helaas ga ik nu alleen en mijn vriend blijft thuis met de hond.
We hebben voor de hond geen opvang en het was zo mooi geweest als hij mee had gemogen terwijl je nu andere honden ziet rennen op het strand. Dat had ik onze hond graag gegund.

grt.

Accutron

Re: Zilverberg park Boomhiemke meet met 2 maten.

Ongelezen bericht door Accutron »

Ach, zoals bekend worden toch alle caravans binnen een paar jaar vervangen door chalets en dan zul je zien dat je hond wel weer mee mag. Als je tenminste eerst even een halve ton wilt investeren want je caravan mag natuurlijk dan niet meer blijven staan. Gaat lekker daar.

Tanja C

Re: Zilverberg park Boomhiemke meet met 2 maten.

Ongelezen bericht door Tanja C »

Beste "Oma"

Ik zou graag even verder met u van gedachten wisselen over dit verhaal. U kunt mij mailen op [email protected] of bellen op: 020-3143281

Vriendelijke groet,

Tanja

Gesloten