Hi,
Graag wil ik graag weten wie ooit bij Zilverstrand is geweest en hoe de bevindingen waren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zilverstrand belgie
-
Re: zilverstrand belgie
Ik ben daar een aantal jaren geleden een keertje geweest maar mijn ervaring daar zover ik in mijn geheugen kan graven goed
het zilverstrand is erg leuk je kan er van alles doen en bij goed weer kan je zwemmen in de zwemvijver, je kan er waterfietsen en allerlei andere op het water. Er een bos waar je bij minder weer kan fietsen en allerleidingen kan doen!
Zilverstrand is leuk zelfs om één dagje naartoe te gaan.
Veel plezier daar
Zilverstrand is leuk zelfs om één dagje naartoe te gaan.
Veel plezier daar
-
Zilverstrand is een mooie, schone camping die zo'n 6 kilometer van Mol afligt.
Wij zijn er met onze 4 kinderen geweest (met slecht weer), zij vonden de kidsclub s 'ochtends hartstikke leuk. Wel was het jammer dat er s'avonds geen activitenten (kinderdisco??) te doen waren voor de kinderen.
Het strandbad is mooi en voor kinderen leuk. Het subtropisch zwembad is aan de kleine kant en moet voor betaald worden.
De winkel is voor de grootte van de camping te klein en de openingstijden zijn voor een camping ook niet in orde. Van 8:30-12:00 en van 16:00-18:00.
Het restaurant is prima, heerlijk eten voor normale prijzen, echt een aanrader.
De frituur is (afhankelijk van het personeel) erg langzaam, de eerste keer heb ik (met 4 hongerige kinderen) ruim 1 uur moeten wachten!
Het personeel in de frituur en de winkel is onervaren en dat merk je ook heel duidelijk. Jammer, want verder is alles prima oke.
De omgeving is vooral om te fietsen erg mooi. De abdij van Postel is (ook met kleine kinderen) een aanrader, evenals het plaatsje Lommel. Mol viel daarbij in het niet.
Wij zijn er met onze 4 kinderen geweest (met slecht weer), zij vonden de kidsclub s 'ochtends hartstikke leuk. Wel was het jammer dat er s'avonds geen activitenten (kinderdisco??) te doen waren voor de kinderen.
Het strandbad is mooi en voor kinderen leuk. Het subtropisch zwembad is aan de kleine kant en moet voor betaald worden.
De winkel is voor de grootte van de camping te klein en de openingstijden zijn voor een camping ook niet in orde. Van 8:30-12:00 en van 16:00-18:00.
Het restaurant is prima, heerlijk eten voor normale prijzen, echt een aanrader.
De frituur is (afhankelijk van het personeel) erg langzaam, de eerste keer heb ik (met 4 hongerige kinderen) ruim 1 uur moeten wachten!
Het personeel in de frituur en de winkel is onervaren en dat merk je ook heel duidelijk. Jammer, want verder is alles prima oke.
De omgeving is vooral om te fietsen erg mooi. De abdij van Postel is (ook met kleine kinderen) een aanrader, evenals het plaatsje Lommel. Mol viel daarbij in het niet.
met alle respect in de abdij met de bierproeverij is voor kinderen niets te beleven, wel mooie fietsroutes en een ambachtelijke kaasmakerij in Postel bij het kasteel, elke woensdag zijn er excursies van de abdij door de omgeving