LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] disneyland parijs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
kjongj
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2007 23:45

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door kjongj »

Beste Puttputt volgend weekend vertrek ik voor de 4e keer naar Eurodisney Parijs. Ook ben ik in Disney Orlando en Annaheim geweest dus heb volgens mij recht van spreken. Die picknickplaats in Parijs lag er al bij de opening van het park in april 1992.
Dus wie vertelt hier nu sprookjes. Bij de ingang controleren ze in van die witte punttentjes op wapens en alcohol!!
Ik zal volgende week even een foto voor je maken en hier op het forum plaatsen!!

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door jermen2 »

het lijkt wel of er hier over een ander park gesproken word maar wij hebben gewoon brood en drinken mee naar binnen genomen in een rugtas vorig jaar zomer.

groetjes jermen

kjongj
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2007 23:45

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door kjongj »

Beste Puttputt dit bericht kwam ik tegen op het andere disney forum.

Geplaatst op 17 Feb 2008 02:24 door Frans75


--------------------------------------------------------------------------------

@ puttputt,

Misschien handiger om een nieuw topic te starten, in plaats van een 4 jaar oude nieuw leven in te blazen.

In die tijd zijn er nogal wat dingen veranderd in Disneyland Resort Paris.

Maar ik kom wel binnen met tassen vol met drinken en broodjes, dus waar jij het over hebt begrijp ik niet helemaal .

---------------------------------------------------------------------------------



Dus Puttputt leuk voor je dat je een keer in Disney bent geweest en ik kan me best voorstellen dat je daar dan helemaal "vol" van bent maar dan ben je niet direkt een expert!! Misschien kun je voortaan wat genuanceerder omgaan met je reactie op mede-forumgebruikers.

Verder moet je je eens afvragen waar een picknickplaats voor dient. Volgena mij om globaal tussen 12.00 uur en 14.00 uur je meegebrachte lunch te nuttigen.

Hier wil ik het verder bij laten. Voor mij is dit "sprookje" nu uit. Ik neem volgende week een rugtas mee met broodjes en drinken.

woutol
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mei 2008 17:48

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door woutol »

Geplaatst op 01 Mei 2008 16:59 door woutol


--------------------------------------------------------------------------------

hallo

ik en een vriend van mij heben dit jaar vmbo examen. als we geslaagt zijn zouden we graag met heel misgien nog een vriend naar disneyland resort paris willen voor onze voorkeur 3 dagen en 2 nachten. we zijn al wezen kijken voor de prijzen e.d. en we kwamen uit bij het hotel santa fe. het leek ons heel leuk allemaal maar we komen er niet uit of je er zonder volwassene in zou moge mag je er als 16 jarige in met toestemming van je ouders of moet er echt iemand mee van 18 jaar of ouder? en betaal je per kamer of per persoon dan? ik wil het liefst antwoord van iemand die ook echt weet wat het antwoord is en niet van iemand die denkt dat hij het weet
mvg

wouter

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door sjoegel »

Aan de spelfouten te zien ben je niet geslaagd wouter :wink:

woutol
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mei 2008 17:48

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door woutol »

nee idd gelukkig hoef ik alleen maar textbegrip te doen :P maar dat maakt niet uit want digitaal doe ik altijd met spelfouten (sgeelt weer tijd en ruimte :wink: :P ) maar als ik het wil kan ik het natuurlijk wel goed;) ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vorige vragen?

wouter

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door puttputt »

ja jullie kunnen kletsen wat jullie willen
ik weet zelf het beste wat ik heb gezien
mensen voor ons waarvan de etenswaren werden weg gegooid in de kliko die naast het personeel stond
Er staan grote borden bij de parkeerplaatsen dat er GEEN etenswaar mee naar het park gebracht mag worden.

Verder reageer ik niet meer op die onzin van jullie.
ik ken mijn Franse taal en weet wat er op die borden staat, als je ergens niks van af weet dan locht de mensen hier ook niet fout voor

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Tely »

Er wordt wel gecontroleerd, maar wij hebben vorige week op beide dagen dat we gingen onze eet- en drinkenswaren gewoon mee naar binnen mogen nemen.
Dus dat ze controleren op bv. alcohol of wapens, dat klinkt heel aannemelijk.

selinaG
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2008 10:47

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door selinaG »

Met 7 man naar Disney geweest afgelopen Maart
4 volwassenen en 3 kids.
De mand onder mijn kinderwagen zat vol met
blikjes, pakjes drinken, zakjes chips etc.
Dit was duidelijk te zien.
Ook zaten er in de tas die bekeken werd
de stokbrood, jam, nutella en boter die
over waren van het DC ontbijt.
Toen mijn voorganger in de controlerij
aan een bewaker vroeg waar de controle voor was.
Kreeg hij dit als antwoord:

Since 11 september there is an zero tolerance policie
in all Disney parks.
We want the people to feel secure in the park.
Anything that is or can be used as a weapon
is forbidden.

Ze gingen er niet van uit dat ik iemand de hersens
in ging slaan met mijn stokbrood.
Dus ik mocht ook gewoon doorlopen.

CdG
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2009 23:58

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door CdG »

Een paar dagen geleden heb ik voor iemand een disney-toegangsticket besteld. 139 euro. Alle gegevens ingevuld, waaronder de naam van de persoon die het ticket zal gebruiken, en een paar minuten later kon ik het toegangsticket downloaden en uitprinten. Prima in orde, dacht ik.
De volgende dag, kreeg ik wederom een toegangsticket in mijn mail. Deze moest ook uitgeprint worden en diende ook als toegangsticket. Op dit ticket staat echter ineens Mej. voor zíjn naam, terwijl dit was ingevuld voor míjn gegevens als betaler.
Gegarandeerd dat dit bij de ingang problemen gaat opleveren bij legitimatie, geen mens die gelooft dat hij een vrouw is.
Dus ik via de website het email-adres opgezocht voor vragen e.d. en netjes een mailtje getypt. Krijg ik kort daarop een automatisch mailtje terug, ik dacht misschien om te melden dat het antwoord even op zich kan laten wachten door de drukte. Nee, er stond dat door de drukte gewoon níets beantwoord wordt. Je kan alleen bellen om te reserveren of voor een prijsopgave.

In topdrukte heb je toch extra personeel om dit op te vangen? Zeker voor drukke parken zoals Disney! Hoe moet ik nu aan mijn antwoord komen of een eventuele correctie? Ik zal hoe dan ook maandag proberen te bellen of ze me toch niet kunnen helpen. Maar deze mail die ik terugkreeg vond ik érg raar.

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door highrider »

CdG

Je bent opgelicht. Wie betaald nou 139 voor een dagje disney hahahahaha

Legitimeren bij de ingang van Disney ? :lol:

Vreemd heel vreemd verhaal

CdG
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2009 23:58

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door CdG »

139,- voor 3 dagen toegang tot 2 parken. Gewoon via de website van Disney zelf besteld.

elvislover37
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2009 22:11

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door elvislover37 »

ik heb ook elke dag tijdens mijn verblijf in disney gezien dat de medewerkers bij de ingang al het eten en drinken de containers insmeten.
wij mochten niks mee naar binnen nemen, net zoals puttputt schrijft mocht het alleen genuttigd worden op de picknickplaatsen

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Pharan »

Ben vorige maand met m'n vriendin 3 dagen in beide parken geweest. Geslapen in Newport Bay. Prima hotel! Inderdaad even in de rij voor je ontbijt, maar dat wachten; dat moet je overal. Dat weet je vantevoren in zo'n druk park als Disney.
We zijn gedurende de 3 dagen meerdere malen de parken in en uit gegaan en gecontroleerd, maar hoefden ons eten en drinken niet in te leveren. Niemand om ons heen trouwens. Heb ook geen containers zien staan bij de controleposten.

In de parken overal mensen eigen etenswaren zien nuttigen. Er staan bankjes genoeg. Tip: bestel 2 kindermenu's met verschillende inhoud. Daar heb je als volwassene genoeg aan. Er zit vaak ook fruit of tomaatjes bij, dus nog gezond ook!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vraagje:

Is er een redelijke camping bij het parken ?).

Wat is het verschil tussen de 2 parken, hebben deze elk een eigen website ?,, koop je een entree kaart?, zijn er passe partous voor eenn paar dagen ?.

Eten kun je overal meenemen, je wordt toch niet gevisiteerd zoals op een airport ? :|

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door G7 »

Nou Henri. Wat dacht je hiervan? Al je vragen worden beantwoord op deze site.

www.magischenachten.nl

Veel plezier ermee en laat eens weten hoe het was.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hoi G7 bedankt voor de website, daar staat nagenoeg alles op voor een camping verblijf en Disneyland, de kleinkids van 9 en 12 jaar zullen er zeker van genieten :)

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door G7 »

Hai Henri.

Graag gedaan hoor! Let je wel even op, of het wel een "kindvriendelijke" camping is? Maar dat zal toch wel he zo vlakbij Disney! :lol: Heel veel plezier in ieder geval. Zelfs voor ons.... grote kinderen.... nog leuk. Ik ( wij ) ga eerdaags ook weer daar heen.

be
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 okt 2003 09:58

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door be »

ik ben nu al meer dan 10 keer in Disneyland Resort Parijs geweest,en tot op heden nog nooit problemen gehad met eten en drinken.Heb altijd alles het park mee in mogen nemen zonder dat er gecontroleerd werd, ook de hotels zijn stuk voor stuk prima, al moet je natuurlijk van een 2 sterren hotel als Santa Fe geen 4 sterren service verwachten....
In november ga ik weer 5 dagen, heb er onwijs zijn in.

Cato-Margo
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2009 03:39

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Cato-Margo »

Beste mensen van Disney,

Door de bevlogenheid van mijn vader ben ik al vrij jong in aanraking gekomen met alles wat met Disney te maken heeft.
En was ik al jong grote fan van alles wat met Disney te maken heeft. Ik ben met veel plezier meerdere malen naar Disneyland, DisneyWorld en Eurodisney geweest.
Met mijn zoons, Timo 6 jaar en Skip 4 jaar, verheugde ik mij dan ook erg op hun eerste Disneyexperience vakantie.

Met zijn drietjes zijn we maandag 19 oktober 2009 in de auto gestapt op weg naar Parijs, opweg naar een Disneykeetvakantie.

Ik wilde niks aan het lot over laten dus heb ik New Port Bay, admiral floor en lake view geboekt. daarnaast 4 dagen entre in het park, gratis ontbijt, lunch en diner.
Je zou denken niks kan mij nog overkomen zeker niet als je naar een Disney resort gaat.

1. 19 oktober '09 het Inchecken kost tijd, veeeeuuuul tijd ruim 1 uur wachten tot je aan de beurt bent met 2 stuiterende kids na 7 uur rijden incl. file en geen plek voor hun om ff uit te razen of te chillen, er is geen verrassing voor de kids of een leuk ontvangst door een Disney figuur, en helaas is het park al dicht als we aankomen. Pech maar om aan wat te drinken of eten te komen blijkt ook een uitdaging.
2. 19 oktober om 21:30 kunnen we met veel moeite wat reserveren in het restaurant Cape Cod. Mijn kids van 6 en 4 jaar eten al knikken bollend een hapje...en al jengelend vertrekken we richting kamer met lake vieuw.
3. 20 oktober Een wandelwagen huren duurt 3/4 uur met veel geneuzel, irritatie en verwarring. Een nieuwe werknemer die mijn creditcard wilt hebben, 70 euro cash vraagt en ook nog los de kosten van de huur van de wandel wagen. Mijn kinderen stuiteren inmiddels 3/4verveelt rond want dit gaat allemaal van hun funtijd af en mijn geduld word weer eens erg op de proef gesteld door Disney la France geneuzel.
4. 20 oktober '09 we hebben een ontbijt met de disneyfiguren. Helaas heb ik verkeerd begrepen waar het was en sta ik dus met de kids in het park en vraag uiteindelijk bij het gemeentehuis waar ik moet zijn en daar hoor ik dat ik in Village moet zijn. S'avonds, na weer ruim 20 minuten in de rij te hebben gestaan bij de receptie met stuiterende kinderen, vraag ik in het hotel of het mogelijk is om dit om te boeken naar een andere ochtend, er word moeilijk gekeken, de receptionist loopt weg en komt na 8 minuten terug met de mededeling dat ik naar de conciërge moet gaan. Pfffff van het kaste naar de muur. Oké ik weer in de rij bij de Congerge. Na 15 minuten ben ik zovaar aan de buurt. Ondertussen heb ik mijn kinderen al 20 keer moeten zeggen ergens niet aan te zitten, ff geduld te hebben, ik leg uit waarom het zo lang duurt, ze niet aan elkaar moeten zitten maar ff rustig moeten zijn bla bla bla en maar blijven lachen achuuum. Een aller aardigste dame helpt mij. Zij vertelt me dat de woensdagochtend vol zit maar donderdag wellicht gaat lukken. Of ik de dag erna dus woensdag 21 oktober wil terug komen om dit te laten bevestigen.
5. 21 oktober we gaan weer naar onze vrienden van de congerce om het ontbijt met de disneyfiguren te regelen. Een arrogante Franse dame steek haar neus in de lucht en zegt dat het niet kan. Ik haar de situatie uit leggen en nog steeds die nare houding. Ik verlies mijn geduld en schuur de toegangs kaartjes door en wil weg lopen. Zij gooit gewoon de doorgescheurde kaartjes in de prullenbak. Ik denk aan de kids en baal dat ik mij door z'n France arrogante houding laat verleiden zo te reageren dus loop terug en vraag naar haar manager. Die komt en die lijkt me net zo arrogant te behandelen als die dame. Ik geef mijn visite kaartje met de mededeling dat als ze er uit zijn mij kunnen bellen want ik heb niet zoveel zin om weer de funtijd van mijn kids te verkleinen door dit soort geneuzel.
6. 21 oktober '09 ik word gebeld door Ruben een Nederlandse jongen die mijn kaartje en doorgescheurde kaartjes in zijn handen heeft. ik leg het verhaal uit en hij belooft zijn best te doen. Ik ben helemaal blij. eindelijk iemand die mij als gast serieus neemt! Ruben for presedent!!!
7. We gaan naar het spookhuis joepie! Ik ben al vaak in het spookhuis geweest in Parijs maar ook in de USA. Maar nu hier in Parijs staat deze attractie op standje highspeed.... ik moet bijna mijn kinderen het wagentje in duwen en er zelf achteraan springen om op tijd ingestapt te zijn. Het karretje gaat als een dolle door de attractie gewoon te snel om alles te zien en te beleven. Advies een standje langzamer. Daarbij stond er geen rij dus waaaarom?????
8. 21 oktober Minibar is niet bijgevuld geen chipjes geen cola light.
Laatst gewijzigd door Cato-Margo op 23 okt 2009 03:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten