LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotelspecials dupeert consumenten met boekingen die niet doorgaan
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 jan 2017 16:21
- Contacteer:
hotelspecials dupeert consumenten met boekingen die niet doorgaan
goedendag, ik heb gisteren (2-4-20) om 18:17 een hotelkamer geboekt voor vandaag (3-4-20) via hotelspecials.nl. nu nam ik contact op met het hotel over de pakeergelegenheid en kreeg ik te horen dat hotelspecials.nl gisterochtend hebben laten weten dat hun de betaalde boekingen bij hun niet uitbetalen aan het hotel dus als ik me kamer voor vandaag nog wilde ik opnieuw de prijsvraag voor de kamer moet betalen bij het hotel zelf.. hotelspecials.nl is op geen enkele manier te bereiken voor de consument en als je gaat kijken op de facebookpagina van hotelspecials.nl regent het klachten. kunnen jullie hierbij helpen, want ik heb het idee dat hotelspecials.nl geld int van consumenten om ervoor te zorgen dat hun niet omvallen door de crisis maar daarbij wel de consument benadeeld
Re: hotelspecials dupeert consumenten met boekingen die niet doorgaan
ze zijn telefonisch bereikbaar:
Telefoonnummer
0900-9550 (25ct/min)
Maar of het momenteel aan te raden is om daar naar toe te bellen met dat tarief betwijfel ik ten zeerste.
Of ze bewust hotels niet uitbetalen maar wel geld innen weet ik niet. Natuurlijk zijn er veel klachten. Dat zul je nu bij iedere reisorganisatie en boekingssite tegenkomen, want iedereen wil gisteren nog zijn geld terug hebben, en ook eigenlijk voordat de vraag gesteld is al antwoord hebben. En dat in een tijd waarin er veel onduidelijk is en de situatie er iedere dag weer anders voor staat.
Telefoonnummer
0900-9550 (25ct/min)
Maar of het momenteel aan te raden is om daar naar toe te bellen met dat tarief betwijfel ik ten zeerste.
Of ze bewust hotels niet uitbetalen maar wel geld innen weet ik niet. Natuurlijk zijn er veel klachten. Dat zul je nu bij iedere reisorganisatie en boekingssite tegenkomen, want iedereen wil gisteren nog zijn geld terug hebben, en ook eigenlijk voordat de vraag gesteld is al antwoord hebben. En dat in een tijd waarin er veel onduidelijk is en de situatie er iedere dag weer anders voor staat.
-
- Berichten: 12835
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: hotelspecials dupeert consumenten met boekingen die niet doorgaan
Hotelspecial is gewoon per mail bereikbaar. Vanwege Corona zijn ze telefonisch niet te benaderen. Maar helaas voor u zal een mailtje niet binnen 5 minuten beantwoord worden.
Uw idee hoeft geen waarheid te zijn. Dat het uw geboekte hotel aangegeven heeft geen geld te ontvangen wil niet zeggen dat dit overal zo is.
U kunt gewoon een bericht sturen met het verhaal er in dat u geweigerd bent bij het hotel en dat u uw geld z.s.m. terug wilt hebben. Ook kunt een klacht indienen bij het thuiswinkel waarborg, daar zijn ze bij aangesloten.
Uw idee hoeft geen waarheid te zijn. Dat het uw geboekte hotel aangegeven heeft geen geld te ontvangen wil niet zeggen dat dit overal zo is.
U kunt gewoon een bericht sturen met het verhaal er in dat u geweigerd bent bij het hotel en dat u uw geld z.s.m. terug wilt hebben. Ook kunt een klacht indienen bij het thuiswinkel waarborg, daar zijn ze bij aangesloten.
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: hotelspecials dupeert consumenten met boekingen die niet doorgaan
Kans is aanwezig dan in general door hotelspecials geboekte kamers niet betaald zouden worden deze periode omdat iedereen annuleert. Men zal in die communicatie wellicht geen rekening gehouden hebben met de enkeling die nu daadwerkelijk wil afreizen en dus niet annuleert...
Ik vermoed dus een misverstand.
Ik vermoed dus een misverstand.