LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke camping gezocht

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Roadmaster

Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Roadmaster »

Hallo!

Wij zoeken een leuke camping, liefst in Nederland of anders vlak over de grens met Duitsland/Belgie. We willen in de loop van september onze nieuwe Roadmaster vouwwagen gaan uitproberen (een weekje ofzo). We zoeken een camping met ruime plaatsen, goede sanitaire voorzieningen en een zwembad. Verder liever geen grote facaliteiten zoals disco's e.d. We hebben nml. een kleintje van 9 maanden en hij moet wel lekker kunnen slapen (wij ook , trouwens) :D

Wie kan ons een leuke camping aanraden?

Miranda
Berichten: 122
Lid geworden op: 29 jul 2003 12:59

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Miranda »

vond zelf de RCN campin de Flaasbloem in Chaam wel leuk, bij de nederlandse grens.

Roadmaster

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Roadmaster »

Dank je, Miranda. Ik ga even op de site van RCN kijken!

Gast

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

de Hertshoorn in Garderen

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Toshi »

Hunzedal bij Borger ( www.hunzedal.nl )

Groetjes uit Maarssen.

Roadmaster

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Roadmaster »

Kijk, daar heb ik wat aan! Bedankt!!

De sites bekeken. Alledrie erg leuke campings. We gaan boeken bij de Hertshoorn in Garderen. Vooral omdat ik vroeger vaker in Garderen op vakantie ben geweest, dus een beetje jeugdsentiment.

Gaat leuk worden :D

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Toshi »

Leuke camping in Garderen. Daar zijn we ook wel een sgeweest.

Zijn met een Casita-vouwwagen begonnen en zijn momenteel in het bezit van een Eifelland-caravan.

Onze kinderen waren 9 maanden en 2 jaar toen we gingen kamperen met onze vouwwagen. Konden toen op diverse campings een box huren of lenen in Nederland.
Kinderen zijn momeneteel 16 en 19 en hebben nu ieder een eigen slaaptent(je).

Fijne vakantie (met droog weer) toegewenst.

Groetjes uit Maarssen 8)

Roadmaster

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Roadmaster »

Hallo Toshi,

Onze kleine is nu ook 9 maanden. Handig om terplekke een box te huren. Scheelt een hoop gesleep! Ga direct iformeren of ze dei daar ook hebben. Goede tip!

Is een Casita een vouwwagen met "harde" wanden, een vouwcaravan eigenlijk, of heb ik het verkeerd?

We hopen zeker op mooi droog kampeerweer....

Groetjes uit Delft

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Toshi »

"Gast" leest vrijwillig dit forum..... dus je hoeft niet te reageren op een onderwerp wat je niet interessant vindt.......

Een Casita is inderdaad (net als een Esterel) een vouwwagen met vast ewanden (inclusief voortent). Tijdens het rijden staat alles op de grond.
Kastje aan de wand bijvoorbeeld en de klerenkast scharniert keurig horizontaal. En het rijdt fantastisch achter de auto.
Met een caravan gebruik je meer benzine en met zo'n vouwwagen valt het reuze mee. En hij staat zo (wel ff waterpas zetten).

Toch geen lid van korfbalvereniging Fortuna ?

Groetjes uit Maarssen 8)

roadmaster

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door roadmaster »

Ach, die gast van 22.28...ik reageer maar niet meer. Helaas lees je dit soort reacties iets te vaak op dit forum.

Ik vind ze geweldig die Casita's. Volgens mij heb je ze ook van het merk Esterel?
Wij hebben een Roadmaster gekocht. Is erg ruim. Als je 'm helemaal uit hebt staan (dus met luifel) is ie 8,50 x 5,60 meter. Echt een lap tent! En inderdaad ligt zo'n vouwwagen of vouwcaravan veel beter achter je auto.

Ik ben geen lid van Fortuna :D

Groetjes! :D

Toshi
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:49

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Toshi »

Wij hebben een Citroen Xsara Picasso (juni 2004) voor de caravan staan, dus dat lukt prima. (1.8 uitvoering)

Fijne vakantie en tot ziens.

Groetjes uit Maarssen.

Leuke sites: www.ovvo.nl en www.forza-utreg.nl

Gast

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

Is een hele goeie.

Nadine

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Nadine »

Leuke camping gezocht?

Ga dan eens naar de Hommelheide in Susteren (Zuid Limburg). Mooi natuurmeer en strand. Volop animatie in het hoogseizoen. Sanitair is nieuw en wordt goed onderhouden.
Wij hebben voor 2 weken kamperen met onze tent € 256,- betaald. Dit was een aktie 2=1. Hommelheide is ook van RCN.

gr. v. Nadine

rdk

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door rdk »

landgood het wildrijck in diever in drenthe is het park wat je dan zoekt
er zijn bij elke campeerplaats prive cabine's met eigen wc douche en wasbak en er is een overdekt zwembad en geen disco en bingo heeeerlijk kijk op www.wildrijck.nl wij gaan nu voor het derde jaar

linda12

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door linda12 »

een goede camping met jonge kinderen is voor ons sprookjescamping helemaal ingericht voor de kinderen en er is iedere dag veel te doen.
kijk maar is op www.sprookjescamping.nl

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Leuke camping is De Rusthoeve in Putten/Garderen.
14 dagen met een caravan en 3 personen voor €263.= incl. water, electra, tv-aansluiting en toeristenbelasting. Kijk dat is lekker goedkoop in eigen land op vakantie. Tis een kleine camping dus reserveren is een must.

Sake
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:40

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door Sake »

Ik heb een vakantie geboekt op www.berkenven.nl. Hier betaal ik 250 euro voor twee weken met caravan en alles er op en er aan. Geen zwembad daar, wel zwemvijver.

roodie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2005 13:27

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door roodie »

zoek je een leuke mini camping voor oudere mensen in friesland, dan zou ik u aanraden om naar mini camping in ritsemasyl te gaan.

Deze camping is voor ouderen lekker rustig met eigen vissteiger.
de camping ligt aan het harixsmakanaal vlakbij leeuwarden.

Hier staan al jaren oudere mensen met een eigen caravan.

Ik heb er zelf ervaring mee gehad, de beheerder is erg vriendelijk en er worden ook veel dingen georganiseerd als daar vraag naar is.

groetjes een tevreden vakantieliefhebber.

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door OMA »

Kijk ook eens ff op www.thomik.nl daar staan mini campings in Friesland en Drenthe op.

t.vogels
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 feb 2006 14:06

Re: Leuke camping gezocht

Ongelezen bericht door t.vogels »

camping westerbergen in Echten Drente .
Deze is zeer de moeite waard,afgelopen zomer geweest en ondanks slechte weer een superleuke vakantie gehad.

Gesloten