Terwijl je er toch wel vaak gebruik van maakt.
Heb liever dat je positief over deze camping vertelt, dan weet ik een volgende keer waar ik wel voor moet kiezen.een echte aanrader is De Leistert bij Roggel±±±±±±± schitterende camping
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Heb liever dat je positief over deze camping vertelt, dan weet ik een volgende keer waar ik wel voor moet kiezen.een echte aanrader is De Leistert bij Roggel±±±±±±± schitterende camping
Rob Electra goed lezen:Rob Electra schreef:Henri, je klinkt heel negatief over de oostappengroep.
Terwijl je er toch wel vaak gebruik van maakt.
Waarom?De Leistert in Roggel is super,evenals de Schatberg in Sevenum
Waarom?[/quoteRob Electra schreef:De Leistert in Roggel is super,evenals de Schatberg in Sevenum
jet12 schreef:Afgelopen week zijn wij een midweek naar het Elfenmeer geweest van de Oostappengroep. Wat een vieze troep. De pannen waren vies. De lampen zaten vol vliegen, de gordijnen waren gescheurd. De bedden waren te kort voor volwassenen. Over de hele camping lagen opengescheurde vuilniszakken. De receptie was alleen bij aankomst aanwezig bij weggaan moest de sleutel voor 10 uur ingeleverd worden maar pas na 10 uur was er iemand de rest van de week was er niemand te bekennen. Het zwembad was dicht en vies. Er kon niks gevraagd of gehuurd worden. De kachels werkten niet en wouden ze verwijderen terwijl we in de caravan zaten????? Van te voren had ik een lijst ingevuld dan zouden de kaarten opgestuurd worden en kreeg je gratis koffie. Niks ontvangen, maar koffie drinken was niet mogelijk alles was dicht. Zo kun je wel wat uitdelen!!!!!
zouden de lui van de Ooststappen groep dit forum lezen ?????
Deze camping nooit weer, heel slecht en onvriendelijk.
Dit jaar toevallig ook daar geweest voor hemelvaart, inderdaad het op een na allerslechtste park van de Ooststappen Mij,.yaden3107 schreef:zelf een heel slechte ervaring op zilvermeer maar geloof dat hier alleen maar mensen zitten die belang hebben bij oostappen
oom jor schreef:Dat waardeloze programma van Alberto Stegeman waarbij SBS6
het einde niet uitzond. Door pech hebben ze daar wat achterstand verder is het
een schitterend park.