LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nogmaals Oostappen-camping.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
oom jor

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door oom jor »

Henri de één houdt van de moeder en de ander van de dochter
over smaak valt niet te twisten :lol:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

oom jor schreef:Henri de één houdt van de moeder en de ander van de dochter
over smaak valt niet te twisten :lol:

Jor: blijkbaar maakt het jou niets uit in welke zooi De Berckt verkeert.
Troep, glasstroken en rommel heeft niets met smaak te maken,de opengebroken wegen hebben we al jaren eerder gezien, de huidige manager zal haar conge wel krijgen na haar aarzelend en niet doortastend optreden in het SBS programma :mrgreen:

familia

Ongelezen bericht door familia »

We hadden 22-07-2011 tot en met 25-07-2011 geboekt in een kasteelchalet ( G26).
Bij aankomst hebben we 2 uur in de rij gestaan om de sleutel op te halen, eindelijk de sleutel op naar het chalet.
Bij binnenkomst schrok ik erg, de chalet was zo smerig, je kon niet eens door de raam kijken.
Gasfornuis was erg smerig er lag een enorme laag zand op de grond en in de slaapkamer ( 2 persoons) lagen dikke wolken stof en tissues van de vorige bewoners ??
Daarna bleek de afstandbediening niet te werken, miste een dekbed, keukenkasje hingen scheef en los, gat in de muur, gordijn slaapkamer hing los en was te klein.
We wilde die dag nog naar de receptie gaan maar uren later stonden er nog steeds een lange rij met mensen tot buiten, de kinderen waren moe en wilde eten, dus maar weer terug.
Wilde soep maken maar geen diepe borden aanwezig, het was koud maar de gaskachel werkte niet. De stoelzittingen stoelen zaten los. afzuigkap licht kapot, magnetron plaat draaide niet.
Zwembad is gewoon te smerig voor woorden, iedereen kan zo doorlopen met schoenen en al, er ligt veel water, wc zijn echt smerig ( bloedvlekken in pot)
Receptiepersoneel is helemaal niet vriendelijk als je komt met iets, je hebt totaal geen informatie over animatie.
Veel zwerfvuil, veel hondenpoep.
Bij de receptie stinkt het naar riool en is het veel te warm om 2.5 uur te staan wachten bij incheck.
je kan s avonds niet naar buiten want er lopen niets als dronken polen rond, dan voel je ook niet veilig ( er is een heel park afgezet en daar zitten allemaal polen)

De volgende dag met het lijstje naar de receptie gelopen, daar werd door een medewerkster het lijstje aangepakt en gezegd als het lukt kijken we er voor maandag naar.
Daar kon ik het mee doen. Later die avond werd het erg koud in het chaletje en zonder verwarming en een kindje dat een longpatiënt is dat geen doen.
Dus zondag weer naar de receptie en omdat het voor ons geen doen was hebben we meteen gezegd dat we enkele uren later zouden vertrekken want dit konden we niet nog een nacht doen met ons kind.
Ik kon de sleutel eerder in leveren geen probleem, omdat ik toch wat boos was werd me een vergoeding van de schoonmaakkosten aangeboden en de heffingen dus € 21.67 .
Daar hadden we natuurlijk weinig aan gezien de situatie.
We gingen een uurtje zwemmen en daarna zouden we vertrekken ( een dag eerder).
Na terugkomst in het chalet om de spullen in te laden, bleken er ineens diepe borden op aanrecht te staan, en ook de was ( persoonlijke was) die ik opgehangen had op het rekje lagen met rek en al op de grond voor de kachel en de kachel stond aan.
Dus er was iemand langs geweest ( dat terwijl je al je persoonlijke spullen al klaar had staan voor vertrek) , fijn dat we dat wisten, maar dat die kleding op de grond voor de kachel lagen en de kachel aanstond ( gevaarlijk) en wie gooit er nou spullen van een ander op de grond ????
Ik werd zo pissig dat ik de sleutel heb gepakt en we zijn meteen vertrokken ( na sleutel afgooien bij receptie)
De kinderen waren ook ontroostbaar.

En dan 21 euro vergoeding na bijna 3 dagen in de kou en rotzooi zitten , ik vind dit echt geen stijl ( ik heb er ook fotoos van gemaakt want het was echt te gek voor woorden)

De chalet heb ik zelfs schoongemaakt ( ook nog eens) maar dat moest ook wel met 2 allergische kinderen waarvan een een longpatiënt. Dus schoonmaken daarna zal niet mee gehoeven hebben het was schoner als dat het ooit was.

Ik heb er nog steeds een nare nasmaak van……

Henri42

In welk park van de Ooststappengroep zat je ???, binnen deze topic komen er nogal wat parken aan de orde,de enen nog beroerder dan de ander :evil:

cassandra108

Ongelezen bericht door cassandra108 »

Henry42:
Het is een prachtig zwembad op de Hengelhoef.
Maar als mijn schouder uit de kom gerukt wordt omdat er gevaarlijke draaikolken kunnen ontstaan; vind ik het zwembad niet veilig.
Als de badmeester, in bijzijn van parkmanager, aan mij uitlegt dat dat ongeveer 3x per week gebeurt en ik bovendien een formulier moet tekenen, (nadat ik een mitella omgelegd had gekregen), dat ik het zwembad niet aansprakelijk stel omdat ze anders gezeur kunnen krijgen, dan is er volgens mij toch iets loos.
De parkmanager zei zelf maar 1x in de wildwaterbaan geweest te zijn en dat hij het zelf veel te gevaarlijk had gevonden.
Dat juist geoefende zwemmers last konden krijgen (volgens badmeester) van blessures vind ik bovendien een slap argument.
Als uitleg kreeg ik bovendien dat de baan uitgerust was met 7 pompen die het water voortstuwen. Dat dat gevaarlijk bleek en men nu nog met 4 pompen werkt. Ik ben dus kennelijk niet de 1e en waarschijnlijk ook niet de laatste waar door de kracht een schouder uit de kom gerukt werd.
Een waarschuwing voor dergelijke blessures zou m.i. niet overbodig zijn.

Henri42

Als de badmeester, in bijzijn van parkmanager, aan mij uitlegt dat dat ongeveer 3x per week gebeurt en ik bovendien een formulier moet tekenen, (nadat ik een mitella omgelegd had gekregen), dat ik het zwembad niet aansprakelijk stel omdat ze anders gezeur kunnen krijgen, dan is er volgens mij toch iets loos.
De parkmanager zei zelf maar 1x in de wildwaterbaan geweest te zijn en dat hij het zelf veel te gevaarlijk had gevonden.

Net alsof een parkdirectie voorstaande maatregelen treft en de TS zo,n formulier tekent, komt merkwaardig over :lol:

miranda-teun

Ongelezen bericht door miranda-teun »

ben dr al een paar keer geweest en ik ga morgen weer.
vind het er super en heb niks te klagen
alles s schoon!
super park hoor

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

miranda-teun schreef:ben dr al een paar keer geweest en ik ga morgen weer.
vind het er super en heb niks te klagen
alles s schoon!
super park hoor

Fijn voor jou dat je er morgen in het hoogseizoen naar toe gaat, hopelijk is alles schoon, is het zwembad ook open en willen de plaza jongenlui je bediening opnemen :)

mleleers

Ongelezen bericht door mleleers »

Ik ben er ook al vaker geweest en eigenlijk altijd prima naar mijn zin gehad, geen aanmerkingen. Vraag me daarom af over welke parken jullie het hebben? Weet ik dat ik die moet vermijden in ieder geval.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

mleleers schreef:Ik ben er ook al vaker geweest en eigenlijk altijd prima naar mijn zin gehad, geen aanmerkingen. Vraag me daarom af over welke parken jullie het hebben? Weet ik dat ik die moet vermijden in ieder geval.
Hengelhoef was een van de weinige waar we 1 * retour geweest zijn , de andere 11 :(

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

mleleers schreef:Ik ben er ook al vaker geweest en eigenlijk altijd prima naar mijn zin gehad, geen aanmerkingen. Vraag me daarom af over welke parken jullie het hebben? Weet ik dat ik die moet vermijden in ieder geval.
Staat in de openigspost..welk park

Gesloten